عدم استقبال از اعتبار ۱۵۴میلیارد تومانی اشتغال فراگیر در سمنان

اسماعیل غنیان عصر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش اشتغال فراگیر کشور تصویب‌شده بود، ابراز داشت: سهم استان سمنان از این اعتبارات رقمی معادل ۱۵۴میلیارد تومان بود که استقبال چندانی از آن نشد.

وی بابیان اینکه ۱.۵ میلیارد دلار اعتبار برای ارائه تسهیلات اشتغال روستایی در کل کشور تصویب‌شده است، افزود: سهم استان سمنان از این اعتبارات رقمی معادل ۹۲ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان را شامل می‌شود که با توجه به شاخص جمعیت و تعداد بیکاران بین شهرستان‌های تابعه توزیع می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه رشد اشتغال در بخش تأمین اجتماعی استان ۳.۵ درصد است، ابراز داشت: رویکرد دولت ایجاد سالانه یکی میلیون شغل جدید در کشور است که بر همین اساس استان سمنان نسبت به نرم چهاردرصدی رشد اشتغال در شرایط مطلوبی قرار دارد.

غنیان بابیان اینکه رشد اشتغال خالص در استان سمنان طی سال گذشته چهار هزار و ۳۰۰ نفر است، تصریح کرد: همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی با اداره کل کار و رفاه اجتماعی توانست درصد خوبی از اشتغال را در استان به ثبت رساند.

وی بابیان اینکه ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر در استان سمنان جویای کار بودند، افزود: در سال ۹۶ از طریق شبکه‌های کاریابی سه هزار و ۴۵ نفر به کار گمارده شدند.

 غنیان بابیان اینکه سال ۹۵ بالغ‌بر ۱۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر بیمه‌شده اجباری در استان سمنان وجود داشت، اضافه کرد: در سال ۹۶ تعداد بیمه‌شدگان بالغ‌بر ۱۱۳ هزار نفر را شامل می‌شود که  حدود دو هزار و ۳۰۰ نفر به آن افزوده‌شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها