ضوابط گزینش نیروی انسانی در مدارس غیردولتی اعلام شد

ضوابط گزینش نیروی انسانی در مدارس غیردولتی اعلام شد

ضوابط و مقررات مربوط به گزینش نیروی انسانی در مدارس و مراکز مصرح در ماده ۲ قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز پرورشی و آموزشی غیر دولتی از سوی وزیر آموزش و پرورش اعلام شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، در بخشنامه وزیر آموزش و پرورش به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها آمده است: مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی موظفند ضوابط گزینش را در انتخاب و معرفی افراد به گزینش، مدنظر قرار داده و افرادی را انتخاب و معرفی کنند که با توجه به ضوابط مزبور، شرایط لازم را دارا باشند.
این بخشنامه می‌افزاید: مؤسسان پس از نیازسنجی دقیق، انتخاب افراد مورد ‌نظر و حصول اطمینان از استمرار همکاری افراد موجود، لازم است نیروهای مورد نیاز واجد شرایط خود را اعم از آموزشی، پرورشی، اداری و خدماتی حداکثر تا پایان اردیبهشت هر سال وفق فرم پیوست، همراه با مدارک لازم شامل فرم تکمیل شده مشخصات فردی ملصق به عکس و تصویر همه صفحات شناسنامه به ادارات آموزش و پرورش ارائه کند؛ ضمناً ارسال رونوشت معرفی‌نامه به اداره مشارکت‌های مردمی و امور شاهد و ایثارگران اداره کل استان ضروری است.
این بخشنامه ادامه می‌دهد: هسته گزینش موظف است حداکثر تا ۱۵ مرداد نتیجه بررسی‌های خود را به اداره آموزش و پرورش اعلام کند همچنین ارسال نسخه‌ای از نتیجه بررسی صلاحیت معرفی‌شدگان به اداره مشارکت‌های مردمی و امور شاهد و ایثارگران اداره کل استان ضروری است.
در ادامه این بخشنامه آمده است: چنانچه همکاری فردی بنا به دلایل غیر قابل پیش‌بینی در طول سال قطع شود، مؤسس ضمن اعلام دلیل قطع همکاری فرد مورد نظر باید سریعاً نسبت به معرفی نیروی جایگزین با رعایت مراحل بند ۲ شیوه‌نامه اقدام کند همچنین با توجه به متفاوت بودن ضوابط مورد اعمال در مشاغل مختلف (خدماتی، اداری، آموزشی و پرورشی) ضرورت دارد افراد صرفاً برای شغلی که صلاحیتشان مورد تأیید قرار گرفته است به خدمت گرفته شوند و در صورتی که مقرر است شغل افراد بنا به ضرورت تغییر یابد به طور مثال تغییر سمت از مشاغل اداری به آموزشی، کسب نظر مجدد گزینش الزامی است.
این بخشنامه بیان می‌کند: بر اساس تبصره ۲ ماده ۲۲ قانون اصلاح قانون مدارس غیر انتفاعی، بکارگیری مدیرانی که مستخدم‌ رسمی آموزش و پرورش نباشند پس از تأیید صلاحیت توسط گزینش امکان‌پذیر خواهد بود همچنین در خصوص مستخدمان رسمی شاغل در وزارت آموزش و پرورش در صورت ارائه تصویر برابر اصل شده آخرین حکم کارگزینی، نیاز به اعلام نظر گزینش نیست و اشتغال آنان به صورت غیر موظف در مدارس و مراکز مزبور و در شغل مربوط بلامانع است.
این بخشنامه می‌افزاید: بر اساس ماده ۴۲ آیین‌نامه اجرایی قانون‌ گزینش کشور، به کارگیری مستخدمین رسمی و ثابت که رابطه استخدامی آنان به هر علت قطع شده باشد مسلتزم طی مراحل گزینش خواهد بود؛ لازم به ذکر است هسته گزینش با توجه به شأن و زحمات افراد بازنشسته در حداقل زمان و خارج از نوبت نظر خود را در خصوص گزینش آنان به اداره آموزش و پرورش اعلام می‌کند.
در قسمت دیگری از این بخشنامه آمده است: استمرار خدمت افرادی که صلاحیت آنان مورد تأیید گزینش قرار گرفته است برای اشتغال در سال‌های بعد با معرفی مجدد و اخذ تأییدیه گزینش بلااشکال است لذا ضروری است هر ساله همزمان با معرفی نیروهای جدید فهرست اسامی این افراد نیز به گزینش اعلام شود.
این بخشنامه ادامه می‌دهد: اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نظام جهموری اسلامی و قانون اساسی، عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق، عدم وابستگی، هواداری از احزاب و سازمان‌ها و گروه‌هایی که غیر قانونی بودن آنها از طرف مقامات صالحه اعلام شده یا می‌شود مگر آن که توبه ایشان احراز شود، عدم سابقه محکومیت کیفری مؤثر و عدم اعتیاد به مواد مخدر از دیگر ضوابط عمومی حاکم بر گزینش است.
این بخشنامه در خصوص ضوابط انتخاب اصلح (ملاک‌های تقدم) در گزینش داوطلبان بیان می‌کند: در موارد کثرت تقاضا و محدودیت‌ ظرفیت یا در مشاغل حساس مانند مشاغل آموزشی و موارد خاص مانند تربیتی و مدیریتی علاوه بر اعمال ضوابط عمومی، ضوابط انتخاب اصلح نیز در مورد داوطلبان لحاظ خواهد شد.
در ادامه این بخشنامه آمده است: برخی از مصادیق ضوابط انتخاب اصلح عبارت از ایثارگری “رزمندگان، جانبازان، همسر و فرزندان جانبازان از کارافتاده، آزادگان، همسر، فرزند، برادر و خواهر شهید “، شرکت در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و عبادی، خدمت در مناطق محروم، فعالیت داوطلبانه در نهادهای انقلابی و تقید به رعایت پوشش اسلامی است.
در پایان این بخشنامه آمده است: انتظار دارد با تلاش و مساعی همکاران و مسئولان ذیربط شاهد جذب نیروهای مؤمن، متعهد، کارآمد و متخصص در دستگاه مقدس تعلیم و تربیت بوده و در مسیر توسعه پایدار میهن اسلامی گام‌های مؤثری را برداریم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۰۷)

  1. رویا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من لیسانس زبان انگلیسی و خواهان تدریس در مدارس راهنمایی و دبیرستان هستم .

  2. آسمان گفت:

    من کارشناس گرافیک وفوق دیپلم نقاشی خواهان تدریس در مدارس غیرانتفاعی درشهرشیراز هستم

  3. طیبه گفت:

    سلام کارشناسی ارشد رشته ریاضی
    محض دارم علاقمند به تدریس در مدارس غیر انتفاعی و دانشگاه هستم .لطفا راهنمای کنید که چطور به هدفم برسم

  4. آیدا گفت:

    با سلام و خسته نباشید . من ۲۹ ساله و لیسانس کشاورزی از دانشگاه محقق اردبیلی هستم . علاقه مند به تدریس در مقطع ابتدایی مدارس غیر انتفاعی استان اردبیل میباشم . لطفا مرا راهنمایی کنید . با تشکر

  5. پریوش گنجه گفت:

    بنده با مدرک لیسانس الهیات
    علاقمند به تدریس در مدارس غیر انتفاعی تبریز هستم لطفا راهنمایی کنید

  6. سحر گفت:

    سلام من لیسانس حقوق هستم علاقه مندبه تدریس درمدارس غیرانتفاعی تهران هستم

  7. جعفرپور گفت:

    سلام
    فوق لیسانس معماری هستم وعلاقه مند به تدریس درمدارس، خواهشا راهنمایی کنید.
    با تشکر

  8. زهرا کیسایی گفت:

    با سلام، من کارشناس مهندسی مکانیک هستم، علاقه مند به تدریس در مدارس غیر انتفاعی

  9. عاطفه گفت:

    سلام بنده لیسانس مشاوره و راهنمایی دارم و علاقه مند به تدریس و مشاور در مدارس غیر انتفاعی در شهرستان رباط کریم می باشم .

  10. ساحره غلامی گفت:

    با سلام
    بنده کارشناس ارشد آی تی هستم و آماده همکاری با کلیه مدارس درکلیه مقاطع در رشته های کامپیوتر و همچنین تجارت انلاین و … در تهران میباشم

  11. مریم.ک گفت:

    با سلام
    بنده فوق لیسانس برنامه ریزی درسی دارم وعلاقمند تدریس در دانشگاه ها ی غیرانتفاعی و مدارس غیرانتفاعی ابتدایی ومتوسط اول هستم.

  12. رسول خدادادی گفت:

    سلام کارشناس ارشد زبان انگلیسی هستم اماده همکاری با مدارس غیر انتفاعی خوی هستم همچنین۷ سابقه تدریس دارم.ممنون

  13. فاطمه گفت:

    من لیسانس شیمی محض هستم ومشتاق تدریس درمدارس غیرانتفاعی درتربت حیدریه ومشهدهستم

  14. فاطمه گفت:

    با سلام
    من لیسانس دبیری شیمی و فوق لیسانس شیمی آلی ، علاقمند به تدریس در مدارس غیرانتفاعی در مقطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان در شیراز هستم.

  15. محیا گفت:

    سلام.من لیسانس شیمی محض دارم.علاقه زیاد به تدریس در مقطع ابتدایی مدارس غیر انتفاعی تهران دارم.

  16. سمانه گفت:

    سلام.وقتتون بخیر.من لیسانس نرم افزار هستم.علاقه مند به تدریس در مراکز غیر انتفاعی اصفهان هستم.خواهشا من را راهنایی کنید.

  17. ملیحه سجده گفت:

    سلام. من نماینده و مدرس رباتیک و فوق لیسانس مطالعات زنان. و دارای لیسانس الهیات با گرایش فقه و حقوق اسلامی هستم و آماده همکاری در مدارس غیر انتفاعی در تهران منطقه یک تا سه هستم.

  18. راحله گفت:

    سلام و خسته نباشید.دوستان منم لیسانس عمران هستم در شاخه مدیریت پروژه و آماده همکاری در مدارس غیر انتفاعی در ارومیه هستم با تشکر.

  19. رییسی گفت:

    سلام
    من کارشناس ارشد آب هستم و علاقه مند به تریس در مدارس راهنمایی کنید

  20. ارسلان حاتمی گفت:

    سلام
    من لیسانس تاریخ هستم و علاقه مند به تدریس در مدارس و… غیر انتفاعی میباشم

  21. آیلار گفت:

    سلام من کارشناسی ارشد میکروبیولوژی هستم و علاقمند به تدریس در مدارس غیر انتفاعی در تهران و یا همدان هستم.

  22. مریم نورپناهی گفت:

    سلام، من لیسانس نرافزارم، علاقمند به تدریس در مراکز غیرانتفاعی هستم مرا راهنمایی کنید

  23. حامد گفت:

    سلام،ارشد حسابداری هستم وعلاقه مند به تدریس درمدارس خواهشا راهنمایی کنید ممنونم

    • خدیجه فخار بروجردی گفت:

      سلام
      من کارشناسی ریاضیات دارم و دانشجوی ارشد الهیات هستم خیلی علاقمند به تدریس در مدارس غیر انتفاعی و یا بزرگسالان هستم لطفا مرا راهنمایی کنید

  24. سارا گفت:

    سلام
    من ارشد بیوشیمی دارم علاقمند به تدریس در دبیرستان یا مقطع راهنمایی در شهر بریزم /لطفا راهنماییم کنید
    ممنون

  25. مسعود نادري گفت:

    دبیرتیزهوشان دینی دبیرستان هستم بازنشسته هستم بدنبال کار تدریس درکرج یا فردیس می باشم

  26. رامین سلیم زاده گفت:

    با عرض سلام خدمت دوستان گرامی
    منم کارشناس مهندسی نقشه برداری هستم و علاقه مند به تدریس در هنرستان ها هستم

  27. لیلا گفت:

    سلام من کارشناسی مشاوره ژنتیک دارم واماده همکاری با مدارس ودبیرستان های غیرانتفاعی جهت تدریس هستم درمحدوده قرچک وورامین

  28. امیررضا گفت:

    شما باید از طریق دانشگاه فرهنگیان اقدام می کردید تا بعد از پذیرفته شدن غصه بیکاری و کم توجهی رو نخورید

  29. رزا گفت:

    سلام من کارشناس شیمی کاربردی هستم و علاقه مند به تدریس در هر مقطعی در مدارس غیر انتفاعی شاهین شهر هستم

  30. ساناز گفت:

    سلام منم کارشناسی مدیریت هستم وعلاقه مند به تدریس درمدارس خواهشا راهنمایی کنید ممنونم

  31. مینا گفت:

    با سلام انجانب ۸سال سابقه کار در مهد کودک دارم.۲ سال مربی نهضت هستم.مدرک کاردانی دارم.در حال حاضر برای کارشناس میخوانم.برای استخدام دراموزش وپرورش چکار باید کنم؟لطفا راهنمایی کنید.

  32. سارا گفت:

    سلام کارشناس حرفه ای طراحی لباس میخونم ترم آخر هستم به تمام فنون زشته خود وارد بوده به هنرستان ها و مراکز آموزشی میتوانم خدمت کنم .محدوده کرج و تهران

  33. نسرین گفت:

    با سلام
    ۲۷ساله دارای مدرک کاردانی از دانشگاه سراسری قزوین و
    کارشناسی از دانشگاه غیرانتفاعی البرز هستم همچنین در حال حاضر هم برای مقطع کارشناسی ارشد میخوانم
    علاقمند به تدریس در تمامی مقاطع مدارس غیرانتفاعی کرج میباشم

  34. سمیرا گفت:

    سلام مدرک تحصیلی من کارشناس زیست شناسی هست وعلاقه زیادی به تدریس دارم اموزش کلاسهای خصوصی راداشتم درسال ۸۶ به عنوان دانشجوی برتر شناخته شدم ولی شراط استخدام معلمان در مدارس غیر انتفاعی رانمیدونم لطفا راهنمای کنید.

  35. ویدا گفت:

    با سلام …بنده کارشناسی همزمان تربیت مترجم زبان انگلیسی هستم…و علاقه به تدریس در مدارس غیر انتفاعی را دارم…به راهنماییتون احتیاج دارم

  36. Mina گفت:

    بإسلام بنده دارای مدرک کارشناسی مهندسی فضائ سبز هستم و علاقه مند به تدریس در مدارس غیرانتفاعی ، چکاری باید انجام بدم برای اینکه واجد شرایط شوم؟

  37. Mina گفت:

    بإسلام بنده دارای مدرک کارشناسی مهندسی فضائ سبز هستم و علاقه مند به تدریس در مدارس غیرانتفاعی ، به شدت علاقه مند به تدریس میباشم ، چکار باید بکنم؟

  38. زهرا گفت:

    باسلام من کارشناسی نرم افزار دارم ودوره مربی گری هم گذروندم وعلاقه مندبه تدریس برای هر مقطعی خصوصا راهنمایی ودبیرستان درحیطه کامپیوتر میباشم مممنون

  39. فاطمه گفت:

    با سلام، اینجانب با مدرک لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی علاقمند به تدریس در مقاطع ابتدایی و راهنمایی در مدارس غیر دولتی کرج میباشم

  40. زهرا گفت:

    اینجانب کارشناسی ارشد تربیت بدنی هستم و دارای کارت مربیگری آمادگی جسمانی،بسکتبال و ایروبیک و سابقه مربیگری در فوق برنامه دانشگاه و کلاسهای تابستانی ،مایل به همکاری با مدارس غیرانتفاعی هستم.با تشکر

  41. سحر گفت:

    اینجانب دارای مدرک کارشناسی حسابداری علاقمندبه تدریس درمدارس غیرانتفاعی میباشم

    • ملیحه گفت:

      کارشناس ارشد زبان انگلیسی آماده همکاری با مدارس هستم .
      دارای سابقه تدریس و سوپروایزری اموزشگاه

  42. فاطمه گفت:

    سلام من کارشناسی ریاضی دارم .و سابقه ی تدریس در اموزشگاه ها را دارم و دوست دارم در مدارس غیرانتفاعی ابتدایی و یا راهنمایی شهرساری تدریس کنم .لطفا راهنمایی بفرمایید چکارکنم باتشکر

  43. غزل گفت:

    باسلام .من هم کارشناسی روانشناسی دارم و بصورت پاره وقت به آموزش ذهنی کودکان میپردازم .علاقمند به تدریس در سه پایه اول مقطع ابتدایی مدارس غیرانتفاعی هستم .متشکرم.

  44. ترانه گفت:

    با سلام
    بنده کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی هستم. بحمدالله یک سال سابقه تدریس در مدرسه غیرانتفاعی دوره دبستان به طور تخصصی در دروس هدیه های آسمانی، آموزش قرآن، مطالعات اجتماعی را در مشهد دارم.
    هم چنین دوره های عمومی ضمن خدمت معلمین ویژه غیرانتفاعی و دروه تخصصی ضمن خدمت پایه پنجم را گذرانده ام.
    بنده تمایل دارم در مدارس غیرانتفاعی مشهد دوره ابتدایی در هرپایه ای و هم چنین دوره متوسطه اول و دوم در هر دروسی تدریس نمایم.
    باتشکر

  45. ترانه گفت:

    با سلام
    بنده کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی هستم. بحمدالله یک سال سابقه تدریس در مدرسه غیرانتفاعی دوره دبستان به طور تخصصی در دروس هدیه های آسمانی، آموزش قرآن، مطالعات اجتماعی را دارم.
    هم چنین دوره های عمومی ضمن خدمت معلمین ویژه غیرانتفاعی و دروه تخصصی ضمن خدمت پایه پنجم را گذرانده ام.
    بنده تمایل دارم در مدارس غیرانتفاعی دوره ابتدایی در هرپایه ای و هم چنین دوره متوسطه اول و دوم در هر دروسی تدریس نمایم.
    باتشکر

    • آمنه گفت:

      فوق لیسانس رشته علوم اجتماعی گرایش مطالعات زنان هستم و خواهان کار کردن در مدارس ابتدایی غیر دولتی شهر تهران در منطقه ۲ و ۱۰ می باشم

  46. هومن گفت:

    با عرض سلام
    من دارای مدرک دکترای کشاورزی هستم و تمایل به تدریس در مدارس غیر انتفاعی تهران را دارم.

  47. مریم گفت:

    باسلام. من کارشناس علوم اجتماعی هستم. تسلط کامل ب انجام پروژهای تحقیقاتی دارم. تمایل به تدریس در مدارس غیر انتفاعی دارم

  48. رضا گفت:

    فوق لیسانس حسابداری هستم علاقمند تدریس در مدارس غیر انتفاعی تبریز هستم در رشته حسابداری حتی تهیه صورتهای مالی به صورت عملی – و تدریس ریاضیات رشته های تجربی و انسانی در سطح دبیرستان

  49. م.م گفت:

    من کارشناس ارشد فیزیک هستم علاقمند تدریس در مدارس غیرانتفاعی ارومیه هستم

  50. * گفت:

    بنده با مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی خواهان تدریس در مدارس غیر انتفاعی در استان اصفهان هستم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها