ضوابط گزینش نیروی انسانی در مدارس غیردولتی اعلام شد

ضوابط گزینش نیروی انسانی در مدارس غیردولتی اعلام شد

ضوابط و مقررات مربوط به گزینش نیروی انسانی در مدارس و مراکز مصرح در ماده ۲ قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز پرورشی و آموزشی غیر دولتی از سوی وزیر آموزش و پرورش اعلام شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، در بخشنامه وزیر آموزش و پرورش به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها آمده است: مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی موظفند ضوابط گزینش را در انتخاب و معرفی افراد به گزینش، مدنظر قرار داده و افرادی را انتخاب و معرفی کنند که با توجه به ضوابط مزبور، شرایط لازم را دارا باشند.
این بخشنامه می‌افزاید: مؤسسان پس از نیازسنجی دقیق، انتخاب افراد مورد ‌نظر و حصول اطمینان از استمرار همکاری افراد موجود، لازم است نیروهای مورد نیاز واجد شرایط خود را اعم از آموزشی، پرورشی، اداری و خدماتی حداکثر تا پایان اردیبهشت هر سال وفق فرم پیوست، همراه با مدارک لازم شامل فرم تکمیل شده مشخصات فردی ملصق به عکس و تصویر همه صفحات شناسنامه به ادارات آموزش و پرورش ارائه کند؛ ضمناً ارسال رونوشت معرفی‌نامه به اداره مشارکت‌های مردمی و امور شاهد و ایثارگران اداره کل استان ضروری است.
این بخشنامه ادامه می‌دهد: هسته گزینش موظف است حداکثر تا ۱۵ مرداد نتیجه بررسی‌های خود را به اداره آموزش و پرورش اعلام کند همچنین ارسال نسخه‌ای از نتیجه بررسی صلاحیت معرفی‌شدگان به اداره مشارکت‌های مردمی و امور شاهد و ایثارگران اداره کل استان ضروری است.
در ادامه این بخشنامه آمده است: چنانچه همکاری فردی بنا به دلایل غیر قابل پیش‌بینی در طول سال قطع شود، مؤسس ضمن اعلام دلیل قطع همکاری فرد مورد نظر باید سریعاً نسبت به معرفی نیروی جایگزین با رعایت مراحل بند ۲ شیوه‌نامه اقدام کند همچنین با توجه به متفاوت بودن ضوابط مورد اعمال در مشاغل مختلف (خدماتی، اداری، آموزشی و پرورشی) ضرورت دارد افراد صرفاً برای شغلی که صلاحیتشان مورد تأیید قرار گرفته است به خدمت گرفته شوند و در صورتی که مقرر است شغل افراد بنا به ضرورت تغییر یابد به طور مثال تغییر سمت از مشاغل اداری به آموزشی، کسب نظر مجدد گزینش الزامی است.
این بخشنامه بیان می‌کند: بر اساس تبصره ۲ ماده ۲۲ قانون اصلاح قانون مدارس غیر انتفاعی، بکارگیری مدیرانی که مستخدم‌ رسمی آموزش و پرورش نباشند پس از تأیید صلاحیت توسط گزینش امکان‌پذیر خواهد بود همچنین در خصوص مستخدمان رسمی شاغل در وزارت آموزش و پرورش در صورت ارائه تصویر برابر اصل شده آخرین حکم کارگزینی، نیاز به اعلام نظر گزینش نیست و اشتغال آنان به صورت غیر موظف در مدارس و مراکز مزبور و در شغل مربوط بلامانع است.
این بخشنامه می‌افزاید: بر اساس ماده ۴۲ آیین‌نامه اجرایی قانون‌ گزینش کشور، به کارگیری مستخدمین رسمی و ثابت که رابطه استخدامی آنان به هر علت قطع شده باشد مسلتزم طی مراحل گزینش خواهد بود؛ لازم به ذکر است هسته گزینش با توجه به شأن و زحمات افراد بازنشسته در حداقل زمان و خارج از نوبت نظر خود را در خصوص گزینش آنان به اداره آموزش و پرورش اعلام می‌کند.
در قسمت دیگری از این بخشنامه آمده است: استمرار خدمت افرادی که صلاحیت آنان مورد تأیید گزینش قرار گرفته است برای اشتغال در سال‌های بعد با معرفی مجدد و اخذ تأییدیه گزینش بلااشکال است لذا ضروری است هر ساله همزمان با معرفی نیروهای جدید فهرست اسامی این افراد نیز به گزینش اعلام شود.
این بخشنامه ادامه می‌دهد: اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نظام جهموری اسلامی و قانون اساسی، عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق، عدم وابستگی، هواداری از احزاب و سازمان‌ها و گروه‌هایی که غیر قانونی بودن آنها از طرف مقامات صالحه اعلام شده یا می‌شود مگر آن که توبه ایشان احراز شود، عدم سابقه محکومیت کیفری مؤثر و عدم اعتیاد به مواد مخدر از دیگر ضوابط عمومی حاکم بر گزینش است.
این بخشنامه در خصوص ضوابط انتخاب اصلح (ملاک‌های تقدم) در گزینش داوطلبان بیان می‌کند: در موارد کثرت تقاضا و محدودیت‌ ظرفیت یا در مشاغل حساس مانند مشاغل آموزشی و موارد خاص مانند تربیتی و مدیریتی علاوه بر اعمال ضوابط عمومی، ضوابط انتخاب اصلح نیز در مورد داوطلبان لحاظ خواهد شد.
در ادامه این بخشنامه آمده است: برخی از مصادیق ضوابط انتخاب اصلح عبارت از ایثارگری “رزمندگان، جانبازان، همسر و فرزندان جانبازان از کارافتاده، آزادگان، همسر، فرزند، برادر و خواهر شهید “، شرکت در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و عبادی، خدمت در مناطق محروم، فعالیت داوطلبانه در نهادهای انقلابی و تقید به رعایت پوشش اسلامی است.
در پایان این بخشنامه آمده است: انتظار دارد با تلاش و مساعی همکاران و مسئولان ذیربط شاهد جذب نیروهای مؤمن، متعهد، کارآمد و متخصص در دستگاه مقدس تعلیم و تربیت بوده و در مسیر توسعه پایدار میهن اسلامی گام‌های مؤثری را برداریم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۰۷)

  1. مهرداد گفت:

    سلام …
    من کارشناس ارشد جغرافیای انسانی از دانشگاه ملی (شهید بهشتی) هستم..و علاقه مند به تدریس در مقطع راهنمایی و دبیرستان هستم.دروس جغرافیا،تاریخ،ادبیات و ارایه های ادبی،جامعه شناسی و علوم اجتماعی رو می تونم تدریس کنم.

  2. پریساع گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده لیسانس تاریخ هستم و بسیار علاقه مند تدریس در مدارس غیردولتی تبریز در هر شاخه ای هستم

  3. شبنم گفت:

    من فوق لیسانس نانو شیمی ولیسانس شیمی کاربردی هستم وخواهان کار در مدارس غیر انتفاعی درتبریز می باشم

  4. زهره گفت:

    من لیسانس نرم افزار دارم و علاقع دارم در مدارس غیر انتفاعی استخدام شوم

  5. سپیده گفت:

    سلام.بنده دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی و علاقمند به تدریس دروس ادبیات فارسی/نقاشی/قرآن/دینی و عربی در مدارس غیرانتفاعی دخترانه مشهد میباشم.

  6. نیلوفر گفت:

    سلام.من لیسانس مترجمی همزمان زبان انگلیسی دارم.علاقمندبه تدریس زبان درمدارس غرانتفاعی هستم

  7. الف . پ گفت:

    سلام. خسته نباشید.
    بنده دانشجوی ارشد مدیریت آموزشی یکی از دانشگاه های دولتی معتبر با معدل بالا هستم. مدرک لیسانس من تکنولوژی آموزشی است(در هر دو مقطع رتبه اول). برای کار در مدارس غیر دولتی تهران چطور باید اقدام کنم؟ بسیار ممنونم

  8. معصومه گفت:

    سلام،وقتتون بخیر
    من ترم آخر کارشناسی زیست،دانشگاه اصفهان هستم،ضمنا نفر اول هم هستم،
    خیلی به تدریس در مدارس غیرانتفاعی علاقه دارم
    لطفا اگه امکانش هست یه بررسی رو این مورد داشته باشین

  9. الهه گفت:

    سلام.بنده لیسانس حقوق دارم و کارشناسی ارشد روانشناسی میخونم و علاقمند تدریس در مدارس غیر انتفاعی تبریز هستم.

  10. زهرا خلیلی گفت:

    فوق لیسانس ریاضی محض و مدرس دانشگاه هستم، علاقه مندم در مدارس غیر انتفاعی تدریس کنم.

  11. تینا گفت:

    سلام.. فارق التحصیل فیزیک هستم با مدرک فوق لیسانس فیزیک.. علاقمند به تدریس در مدارس غیر انتفاعی هستم

  12. رضائی گفت:

    با سلام.اینجانب دارای مدرک لیسانس حسابداری و همچنین در همین رشته تحصیلی در مرحله دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد میباشم و علاقه مندی خود را جهت تدریس در مدارس غیرانتفاعی اعلام میکنم.

  13. سپیده گفت:

    لیسانس ادبیات انگلیسی هستم علاقه مند به تدریس در مدارس غیر انتفاعی هستم سابقه تدریس در موسسات زبان دارم…اصفهان

  14. نازنین یدی گفت:

    اینجانب دارای مدرک لیسانس حسابداری هستم خواستار تدریس در مدارس غیرانتفاعی می باشم.

  15. فاطیما گفت:

    سلام من لیسانس مهندسی صنایع غذایی رو دارم.علاقه مند به تدریس هستم.

  16. راحله گفت:

    لیسانس فیزیک کاربردی و نفر اول فارغ التحصیلی از دانشگاه میباشم.علاقه زیادی به تدریس ریاضی و فیزیک در مقطع راهنمایی و دبیرستان دارم.همکاری خود را جهت تدریس در مدرس غیرانتفاعی تبریز اعلام میدارم.

  17. جمیل گفت:

    باسلام:دارای مدرک کارشناسی الهیات وآشنا به تدریس دروس اول ابتدایی وتدریس قرآن به مدت یک سال درمدرسه ابتدایی دولتی . آشنا به روش های کلاس داری وعلاقه مندبه همکاری با مدارس غیر انتفاعی مشهد

    • الهام گفت:

      بنده کارشناسی رشته مدیریت دولتی دوستدار تدریس در مدارس یزد لطفا من را راهنمایی کنید.

  18. آرزو گفت:

    لیسانس حسابداری هستم و علاقه مند ب تدریس در مدارس غیر انتفاعی کرج هستم

  19. عفت گفت:

    با سلام کارشناس ارشد ریاضی هستم و علاقه مند تدریس، و آمادگی تدریس در مدارس غیر انتفاعی را دارم

  20. سمیه گفت:

    ارشد ادبیات فارسی هستم علاقه به تدریس دارم هم اکنون دوروز ی مدرسه تدریس دارم

  21. سمیه گفت:

    ارشد ادبیات فارسی جویای کار علاقه وافربه تدریس

  22. rogaye گفت:

    سلام.
    من مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی دارم.میتونم تو مدارس غیر انتفاعی تدریس کنم؟

  23. مهسا جعفرزاده گفت:

    سلام.اینجانب دارای مدرک لیسانس حسابداری میباشم,گزینش نیز دارم.خواهان تدریس در مدارس تبریز هستم.

  24. محدثه گفت:

    من رشته تربیت بدنی دارم زیاد تدریس در مدارس میبد دارم لطفا من راهنمایی کنید چون

  25. اسما سعادتی گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی علوم تربیتی دارم و خیلی دوس دارم تو یکی از مدارس استان اردبیل مشغول به کار شم

  26. اعظم گفت:

    من هم دوست دارم در مدارس استان گلستان تدریس داشته باشم دارای کارشناسی مدیریت بازرگانی و مربی نهضت

  27. پردیس گفت:

    جویای کار در مدرسه ام تدریس زبان نقاشی کاردستی در ضمن سابقه تدریس در پیش دبستانی هم دارم کاملا با حوصله

  28. انیسه . پ گفت:

    با سلام
    بنده دارای مدرک مهندسی کامپیوتر هستم و علاقمند به تدریس دروس ریاضی در مدارس غیر انتفاعی در آمل می باشم . سابقه تدریس به صورت خصوصی را هم دارم .

    با تشکر

  29. رقيه گفت:

    با سلام اینجانب دارای مدرک کارشناسی عمران میباشم.متقاضی کار در مدارس غیر انتفاعی آمل میباشم

  30. نرگس شیخ گفت:

    سلام من دارای مدرک کارشناسی جغرافیای طبیعی از دانشگاه تهران هستم و علاقه ی شدیدی به شغل معلمی و تدریس به دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس غیر انتفاعی لاهیجان را دارم درضمن چون فرزندم مقطع ابتدایی را میگذراند با محتوای کتابهای جدید برای این مقطع آشنا هستم

  31. فریبا قنادیان حامد گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    اینجانب فریبا قنادیان حامد دارای مدرک تکنولوژی فناوری و اطلاعات (IT) هستم در مقطع کارشناسی هستم. دوره آموزشی ارزشیابی کیفی و توصیفی و دوره بدو خدمت مقطع ابتدایی و دوره های امداد و کمک های اولیه را گذرانده ام و مشتاق و علاقه مند در تدریس در مدارس غیرانتفاعی در شهر تبریز می باشم . با تشکر فراوان

  32. حمیده آسیابان گفت:

    با سلام
    اینجانب حمیده آسیابان دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی درخواست همکاری با مدارس غیر انتفاعی تبریز رو دارم.
    با تشکر

  33. مهین هدایتی زاده گفت:

    سلام اینجانب مهین هدایتی زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی هستم وآمادهی همکاری با مدارس غیر انتفاعی (دبیرستان وراهنمایی ) کرمانشاه را دارم

  34. مهین هدایتی زاده گفت:

    سلام اینجانب مهین هدایتی زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی هستم وآمادهی همکاری با مدارس غیر انتفاعی (دبیرستان وراهنمایی ) کرمانشاه را دارم

  35. راضیه گفت:

    باسلام خدمت شما

    راضیه ص. دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی گرایش فیزیولوژی جانوری از دانشگاه پیام نور تهران

    خیلی خرسندم بتونم در مراکز آموزشی فعالیت داشته باشم و همکاری لازم انجام بدم

    باتشکر

  36. زهره گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    اینجانب زهره السادات اسدی دارای مدرک لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، مسلط به کامپیوتر و اینترنت و همچنین گذاراندن دوره های برنامه نویسی تحت ویندوز و وب و نیز گذراندن دوره های روش تدریس در مرکز تحقیقات معلم و علاقه شدیدی که در کار کردن با بچه ها دارم، علاقه فراوان به تدریس در مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی(دبستان و راهنمایی) استان اصفهان به خصوص مدارس مبتنی بر it را دارم.

  37. زهره گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    اینجانب زهره اسدی دارای مدرک لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات، مسلط به کامپیوتر و اینترنت و همچنین گذاراندن دوره های برنامه نویسی تحت ویندوز و وب و نیز گذراندن دوره های روش تدریس در مرکز تحقیقات معلم و علاقه شدیدی که در کار کردن با بچه ها دارم، علاقه فراوان به تدریس در مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی(دبستان و راهنمایی) را دارم.
    با تشکر فراوان

  38. زهرا فعال خدایی گفت:

    باسلام و خسته نباشید
    اینجانب زهرافعال خدایی دانشجوی ترم اخر علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستان از دانشگاه خوارزمی به شدت علاقمند به کار با کودکان هستم..درزمینه تدریس پایه ابتدایی امادگی همکاری دارم…در مناطق محروم نیز اماده خدمت هستم ..بسیار سپاس گزارم.

  39. سلیمانی گفت:

    سلام من فارغ التحصیل رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی ازدانشگاه تبریز هستم درحال حاضردرآموزشگاه قلم چی شهرستان مراغه به عنوان پشتیبان و مشاورتحصیلی کارمیکنم و توانایی تدریس درس های روانشناسی،جامعه شناسی وموارد مشابه رودارم لطفاراهنماییم کنید برای تدریس درمدارس غیرانتفاعی درشهرم درسال تحصیلی آینده باید چه کاربکنم من عاشق تدریسم برا همینم رشته علوم تربیتی رو انتخاب کردم.

  40. مریم یزدی نژاد گفت:

    با سلام واحترام
    اینجانب مریم یزدی نژاد متولد سال ۱۳۶۸ دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد در رشته بیولوژی و بیوتکنولوژی و کارشناسی علوم خاک(مهندسی کشاورزی) از دانشگاه فردوسی مشهد تقاضای همکاری با شما در مدارس غیر انتفاعی مشهد را دارم خواهشمندم مرا یاری کنید.
    با تشکر از همکاری صمیمانه شما

  41. فاطمه عماد گفت:

    اینجانب لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران هستم، سابقه آموزش خصوصی کامپیوتر را دارم، مسلط به آفیس و ویندوز هستم، و توانایی تدریس ریاضى و فیزیک در همه مقاطع تحصیلی را دارم هم اکنون آمادگى همکارى با مدارس غیرانتفاعى مناطق یک و پنج را دارم.

  42. افسانه آدینه گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    اینجانب افسانه آدینه فارغ التحصیل رشته شیمی کاربردی تهران مرکز و با داشتن ۵ سال سابقه کار کمک مشاور دوره پیش دانشگاهی و ۳ سال انجام امور کامپیوتری مدارس آمادگی همکاری در مدارس غیر انتفاعی متوسطه ۱ جهت تدریس درس علوم را دارم. سابقه بنده در زمینه تدریس به صورت تدریس خصوصی پراکنده بوده است اما با توجه به سابقه مشاوره پیش دانشگاهی توانایی بالایی جهت اداره کلاس و ایجاد ارتباط مناسب با دانش آموز را دارم.
    با تشکر

  43. مائده خیری گفت:

    اینجانب مائده خیری دانشجوی ارشد جامعه شناسی هستم و تمایل زیاد در زمینه همکاری با مدارس غیرانتفائی را دارم
    با سپاس از شما…

  44. mahboubeh afshar گفت:

    با سلام اینجانب لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه دولتی یزد را دارم و ۷سال سابقه تدریس در اموزشگاه های زبان اصفهان را دارم امادگی تدریس مدارس دبیرستان را دارم.

  45. عاطفه كوليوند گفت:

    با سلام و خسته نباشید اینجانب کارشناسی ارشد آموزش بهداشت از دانشگاه شهید بهشتی تهران آمادگی برای تدریس در مدارس غیر انتفاعی را دارم.

  46. نگار گفت:

    لیسانس کامپیوتر هستم توانایی تدریس ریاضی و فیزیک تا سطح دبیرستان را دارم وحاضرم حتی تست بدم علاقه مند به تدریس در مدارس غیر انتفایی هستم

  47. ناهید دریاباری گفت:

    من لیسانس کامپیوتر هستم وتوان تدریس درس ریاضی وفیزیک تاسطح دبیرستان را دارم حتی حاضرم برای مشخص شدن توانمندیم تست بدهم وعلاقه مند به تدریسهستم

  48. ر.ک گفت:

    در ۲۲:۴۳

    با سلام و خسته نباشید
    اینجانبه دارای مدرک کارشناسی زمین شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ودارای مدارک قرائت ومفاهیم قران میباشم ومدوره تربیت معلم قران را نیز گذرانده ام وتقاضاتدریس درمدارس را دارم متشکرم

  49. لیلا کلهری گفت:

    اینجانب دارای ۲۹سال سن دارای مدرک لیسانس ریاضی کاربردی وسابقه ی تدریس خصوصی .وبه مدت سه سال هم اموزش دهنده ی نهضت. سواداموزی اماده همکاری با مدارس شماهستم باتشکر

  50. وسینی گفت:

    با سلام کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی ساکن تهران هستم . سابقه تدریس خصوصی در مقاطع مختلف را دارم . تمایل به تدریس در مدارس را دارم. با سپاس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها