ضرورت بکارگیری برگزیدگان و نخبگان قرآنی در دانشگاه‌ها

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: پیش‌نویسی برای بکارگیری افراد برگزیده و نخبگان قرآنی در دانشگاه‌ها آماده شود و در دستور کار قرار گیرد تا هرچه بیشتر بتوان از این ظرفیت‌های بالقوه در رشد و گسترش فعالیت‌های قرآنی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام محمد محمدیان در نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی که در محل دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد؛ برگزاری جشنواره ملی قرآن دانشجویان کشور را مناسب ارزیابی و اظهار کرد: برگزاری خوب این جشنواره جای تقدیر دارد و امیدواریم بسیج دانشجویی تجربیات خوب خود را در این زمینه در اختیار میزبان دور بعد قرار دهد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: در بخش اهدای جوایز جشنواره ملی قرآن دانشجویان، علاوه بر جوایز مادی به جوایز معنوی نیز اهمیت ویژه‌ای داده شود و امیدوارم این امر برای سال آینده جشنواره مورد توجه قرار گیرد. از جوایز مادی نیز نباید به راحتی گذشت و این رویه فعلی باید اصلاح شود، من مطمئنم که دانشگاه‌های ما این توانایی را دارند که میزان این جوایز را بالاتر ببرند.

حجت الاسلام محمدیان در این مراسم با اهداء لوح تقدیر به حسین قدیانی، رئیس بسیج دانشجویی کشور، رحیم قربانی رئیس مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تقوی، رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان به خاطر برگزاری مناسب بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن و به خاطر برگزاری مناسب جشنواره بیست و هفتم قرآن و عترت دانشجویان کشور تقدیر و تشکر کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها