صفحه پیگیری آزمون استخدام امور مالیاتی ۹۱-۹۲-۹۳

پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی ۹۲-۹۱

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

صفحه مخصوص  آزمون امورمالیاتی

کمپین جمع آوری امضاء پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی

شماره آقای تهرانی جهت باخبر شدن از نتایج مصاحبه:۰۲۱۳۹۹۰۳۸۷۰

شرح وظایف پست های سازمان امور مالیاتی

نمونه فرم قرارداد پیمانی سازمان امور مالیاتی 

نمونه فرم متن تعهد نامه استخدام مالیاتی

رای دیوان عدالت اداری

این صفحه مخصوص دوستان قبول شدگان آزمون امور مالیاتی ۹۱  می باشد، چون صفحه آزمون امور مالیاتی ۹۱ مخصوص اعلام آزمونهای امور مالیاتی می باشد از همه دوستان درخواست می شود برای تبادل نظر در این صفحه ی اختصاصی استفاده نمایند.

خبر ۳ شهریور ۹۳ استختام : مجوز استخدام در سازمان امور مالیاتی را مغایر قانون اعلام کرد

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور مصوبه هیئت وزیران مبنی بر «مجوز استخدام در سازمان امور مالیاتی» را مغایر قانون اعلام کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

بازگشت به رونوشت تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران به شماره ۱۷۵۶۳۴/ت۴۸۵۲۱ هـ مـورخ ۸/۹/۱۳۹۱، مـوضـوع: «مجوز استخدام در سازمان امور مالیاتی»، متعاقب بررسـی‌ها و اعلام نظر مقدماتی «هیئت بررسی و تطبیق مصوّبات دولت با قوانین» و مستنداً به صـدر ماده واحده و تبصـره ۴ الحاقی به «قـانون نحوه اجرای اصـول ۸۵ و ۱۳۸ قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی» و ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی‌ آن، ‌مراتب متضمّن اعلام نظر قطعی جهت اقدام لازم در مهلت مقرر‌ قانونی و اعلام نتیجه به اینجانب ابلاغ می‌گردد.

بدیهی است پس از انقضای یک هفته مهلت مقرر در ‌قانون، آن بخش از مصوبه که مورد ایراد قرار گرفته است، ملغی‌الاثر خواهد بود.

«نظر به اینکه در مواد مختلف قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله مواد مندرج در فصول ششم و هفتـم این قانون، احکام و ضوابطی در خصوص استخدام بیان شده و اخذ مجوزها و تأییدیه‌هایی لازم شمرده شده، بنابراین بند ۳ متن مصوبه مبنی بر مجاز بودن رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به اینکه رأساً و بدون نیاز به اخذ مجوز یا تأیید هر مرجع دیگر، نسبت به استخدام ۱۲٫۰۰۰ نفر نیروی انسانی در این سازمان اقدام کند، از حیث نادیده گرفتن احکام قانونی مربوط، مغایر با قانون است.»

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

خبر ۱۸ خرداد ۹۳  – فرصت ۵ماهه مجلس به سازمان مالیاتی

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از فرصت ۵ ماهه این کمیسیون به سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی برای پیگیری معوقات مالیاتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید محمدحسین میرمحمدی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی پرونده معوقات مالیاتی در این کمیسیون، گفت: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس طی جلساتی با مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی کل کشور، موضوع معوقات مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را مورد بررسی قرار داد و در این جلسات مقرر شد سیستم یکپارچه مالیاتی هرچه زودتر طراحی و اجرا شود.

وی ادامه داد: مقرر شد معوقات مالیاتی طبقه‌بندی شوند و با نظارت سازمان بازرسی هر کدام جداگانه مورد بررسی قرار گیرند، یعنی پرونده‌های معوقات لاوصول به طور مجزا و معوقات جاری و دیگر پرونده‌ها نیز به طور جداگانه بررسی شوند تا پیگیری‌ها متناسب با میزان و نوع معوقات باشد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس میزان معوقات مالیاتی را بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برشمرد و گفت: این مبلغ شامل تمام معوقات مالیات بر عملکرد اشخاص حقیقی و حقوقی است که یا دسترسی به ‌آنها مقدور نیست و یا اموال آنها شناسایی نشده است.

میرمحمدی از فرصت ۵ ماهه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به سازمان امور مالیاتی برای پیگیری معوقات خبر داد و تصریح کرد: این فرصت از ماه جاری آغاز شده و سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی تا اوایل پاییز باید گزارش پیگیری معوقات مالیاتی و پیشرفت کار را به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اطلاع دهند تا اقدامات تکمیلی برای وصول این معوقات انجام شود.

خبر ۱۱ خرداد ۹۳ – آخرین اخبار در مورد استخدامهای سازمان امور مالیاتی

علی جمالی قمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: برخلاف اظهاراتی مبنی بر بسته شدن و توقف کل استخدام‌ها، با پیگیری‌های جدی معاونت توسعه در مدت اخیر بخش قابل توجهی از آزمون‌های استخدامی تعیین تکلیف شده‌اند و مابقی تعهدات ایجاد شده نیز در حال بررسی است بر این اساس استخدام‌های دولتی بسته نشده اند.
تعریف ۱۰ هزار پست خالی برای استخدام‌های سازمان امور مالیاتی
وی همچنین در مورد مجوز استخدامی سازمان امور مالیاتی بر اساس مصوبه پاییز سال ۹۱ بیان کرد: برای استخدام‌های این سازمان نیز نزدیک به ۶۰۰۰ نفر تعیین تکلیف شده و برای آنها کد استخدامی صادر شده است این در حالی است که معاونت توسعه برای روشن شدن وضعیت استخدامی حدود سه تا چهار هزار نفر دیگر هم در حال پیگیری است و به محض اطمینان از تامین اعتبار، برای این گروه نیز شماره مستخدم صادر خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای استخدام های سازمان امور مالیاتی نیز حکم استخدام یک نفر به ازای خروج سه نفر اجرا شده است تصریح کرد: خیر، مجوز استخدامی سازمان امور مالیاتی طبق مجوز خاص بوده و در زمان دولت قبل صادر شده و براساس مصوبه هیأت وزیران و تشکیلات آن توسعه یافته است.

به گفته رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه برای انجام استخدام در سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰ هزار پست سازمانی برای این سازمان ایجاد شده و در همان مصوبه اجازه استخدام را صادر شده است.

وی یادآور شد: به طور یقین اگر سازمان امور مالیاتی در حال حاضر برای دریافت مجوز به معاونت توسعه مراجعه کند، قطعاً به گونه‌ای دیگر که منطبق با سازوکارهای قانونی باشد نسبت به میزان پست سازمانی و استخدام تصمیم گیری می شود.

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۳ -استخدام ۷ هزار نفر در “سازمان امور مالیاتی” طی سال جاری

علی عسکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مجوزی که از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت‌ راهبردی رییس‌جمهور دریافت کردیم ۱۲هزار نفر نیروی جدید در سازمان امور مالیاتی جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۵ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سازمان پذیرش شدند.

رییس سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: بخش اعظمی از کارهای مربوط به استخدام نیروهای جدید انجام شده و استخدام‌ها هنوز ادامه دارد ضمن آنکه آزمون مجدد استخدامی در تهران و چند استان دیگر برگزار می‌شود.

عسکری گفت: مالیات بر ارزش افزوده سکه فقط یک بار در مبادی عرضه‌ای بانک مرکزی گرفته می‌شود. بنابراین مالیات دیگری در معاملات خود طلب نمی‌شود.

وی بیان داشت: در اصلاح قانون نظام مالیاتی همه شرکت‌ها مکلف به پرداخت مالیات می‌شوند. ضمن آنکه در قانون مالیات بر ارزش افزوده همه کالا و خدمات شامل پرداخت مالیات است حتی خدمات مربوط به بهشت زهرا.

عسکری خاطرنشان کرد: پرداخت‌های مالیاتی در سال جاری الکترونیک می‌شود و مراجعه مردم به سازمان کاهش می‌یابد.

خبر ۱۴ اردیبهشت ۹۳ – استخدام پذیرفته شدگان سازمان امور مالیاتی ادامه دارد

جانشین سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: مشکلی در استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی وجود ندارد و به محض تمام شدن فرایند استخدامی حکم مشمولان صادر می شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمود عسکری آزاد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ما اظهار داشت: نیروهای پذیرفته شده در آزمون های استخدامی به زودی تعیین تکلیف می شوند.

وی تاکید کرد: مشکلی در استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی وجود ندارد و به محض تمام شدن فرایند استخدامی حکم مشمولان صادر می شود.

در مورد تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دولت قبل گفت: همانطور که پیش از این اعلام کردیم این مجوز در اختیار سازمان ها در استان ها قرار دارد که در صورت بر آورد هزینه ها و تامین مالی و بر حسب نیاز استخدام را انجام دهند.

وی ادامه داد: استنخدام پذیرفته شدگان منوط به موافقت معاونت برنامه ریزی در تامین منابع مالی است.

جانشین سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس همچنین با اشاره به تصمیم اخیر معاونت توسعه در مورد ساماندهی نیروهای شرکتی گفت: بر اساس این بخشنامه ۱۵ درصد نیروهای مازاد بر پذیرش ظرفیت ۱۰ درصدی نیروهای قراردادی در سال جاری ساماندهی می شوند.

عسکری آزاد تاکید کرد: این ساماندهی به معنای اخراج و یا تعدیل کارکنان نیست.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲,۲۹۷)

  1. مالی گفت:

    دست رییس سازمان درد نکنه واقعا گل کاشته، مرسی واقعا مرسی تقوی نژاد دوستت داریم تقوی نژاد دوستت داریم… خدایا شکرت

  2. مالیاتی گفت:

    تبریک به همه همکاران. با تلاش های آقای تقوی نژاد به حق و حقوق خود رسیدیم. از ایشان سپاسگزاریم

  3. معترض گفت:

    تبریک به همه
    ۵۰ درصد به کل حکم اضاف شد

  4. آذربایجان شرقی گفت:

    همکارم زنگ زده ذیحسابی میگن تا ۲۱ ام پول نمیزنن. به زور اضافه کار میارنمون و برای وصول بیشتر تحت فشارمون میذارن. یعنی عید رو با افسردگی قراره سر سفره هفت سین بشینیم. حالا اگه سفره ای باشه. بچه هام لباس ندارن مثل گداها ولی با استرس اضافه داریم روزگار میگذرونیم.

    • Dalamper گفت:

      دوست عزیز اینا چیه میای اینجا میگی!!!
      قابل توجه همکارهای خوبم که، ۵۰% امروز از هیات وزیران رای گرفت و تصویب شد، به امید روزهای بهتر

      • علی گفت:

        حرف حق زده خب، مسخره کردن با تمام تلاشی که همکارا کردن و حرصی که خوردن اینه جبران زحمات بچه ها، واقعا خجالت داره همه جلوی خانواده شرمنده شدیم این سازمان مریضه و نیاز به جراحی اساسی داره ،این وضع رفاهی اون از امکانات دیگه تقریبا تو هیچ شهری هم امکان اسکان نداره اونی هم که هست مال مدیرانه اصلا خجالت میکشیم جایی بگیم وضع سازمان اینه

  5. اسرا گفت:

    لغو شد%۵۰

    • مالی گفت:

      چرا؟کی گفته ؟ خواهشا درست و مفصل و موثق خبر بذارید . یعنی چی که میاین یه کلمه مینویسین بعدشم هیچی به هیچی

  6. معترض گفت:

    سلام
    به نظرمن جناب تقوی فراصلاحات زیادی درسازمان داده .
    ازافزایش پاداشا که نسبتا بهتر شده وتلاش بسیاری که برای همین ۵۰ درصد شد
    دوستان بدانند که همین افزایش ها با ده ها سازمان نظارتی مثل مجلس اموراداری واستخدامی وغیره باس چونه بزنی .
    بهرحال به نظر من پاداش هم کم نمیشه بلکه دردراز مدت چون ۲۱۷ افزایش پیدامیکنه پاداشی که روی حکم میاد هم دوباره برقرارمیشه.

    کلا جناب تقوی فر یک مدیر روشنفکر وقوی هست وامیدوارم بمونه

    • یاس گفت:

      چی میگی ؟؟کجا پاداشا زیاد شده ؟ هستی تو سازمان شما؟؟ فک نکنم چون هنوز فامیلی رییس سازمانو درست نمیدونی..محض اطلاع فامیلیشون تقوی نژاده..

      • معترض گفت:

        ببین یاس از پیامم ناراحت شدی چرا؟
        منظورم اینه که پیگیره وهمین پیگیری به جاهایی هم

        اونچه که دیدیم حضوری و ازدور اینطور بوده

        امیدوارم درست بشه وضع

  7. سحر گفت:

    اومدند چشمش را درستکنند زدند ابروشم خراب کردند..تقوی نژاد مدام تعریف و تمجید که من براتون ۵۰% میگیرم.. مدام ارد داد که ما درآمدمون ۱.۵ برابر شرکت نفته……حالا چیشده رفاهیمیارند توحکم..بعدطرفمیگه براتون حقوق اضافه کردیم!!!!!!!!

    • علی گفت:

      سلام خوبیش اینه که دست سر ممیز و ممیز کل کوتاه میشه نمیتونن هر کاری دلشون خواس انجام بدن بعدشم دیگه قطعا واریز میشه هر ماه نه اینکه تنمون بلرزه که کم و زیاد بشه

  8. معترض گفت:

    سلام

    آقا ۵۰درصد به حکم اضافه کنن حالا درقالب همون پاداش رفاهی وغیره ارزش داره چون برای بازنشستگی بسیار خوبه .
    ثانیا الان میگن درقالب پاداش ۲۱۷ ولی دراصل درصورت وصولی پاداش رو درقالب دیگه ای میدن.
    چیزی کم نمیشه.

  9. همکار گفت:

    همکارای عزیز مصوبه شورای حقوق و دستمزد رو براتون آپلود کردم خودتون ببینید، انتظار زیادی از این ۵۰ درصد نباید داشته باشیم، بیشتر به درد بعد از بازنشستگی میخوره

    http://s8.picofile.com/file/8320570342/111111.jpg

  10. همکار اصلی گفت:

    دوستان ظاهر قراره یک قلم به حقوق اضافه بشه و از این جای دیگه جبرانش کنن اینطور برایند دریافتیمون کمتر میشه احتمالا

  11. مالی گفت:

    میگن ۵۰% رو زدن بجاش رفاهی رو حذف کردن،حقیقت داره؟

  12. معترض گفت:

    بله.خبرموثق هست ۵۰ درصد برای سه آیتم اول اوکی شده.

    ثانیا من شنیدم ۳درصدکل درآمدها هم که قبلا یک درصد بود براخود سازمان باشه دنبالشن.
    اگه تصویب بشه به جای یک درصد سه درصد پاداش ومزایا میگیرید.
    دست سازمان براپاداشای بیشتر باز میشه

    البته دعاکنید دقیقه ۹۰ موارد بالا کنسل نشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. مهرداد گفت:

    افزایش حقوق و اینجورچیزها که دست ما نیست.
    بجای این حرف ها بفکر این باشید کی حکم رسمی آزمایشی مارو میزنن.

    • kwp گفت:

      پنجاه درصد برای سه مورد اول حکم درست شد….مجوزش از اول اسفند قابلیت اجرایی دارد. احکام در اسفند خواهد خورد

      • مالیاتی گفت:

        واقعا؟خوش خبر باشی دوست عزیز

      • علی گفت:

        اقای طریقت هم که دیروز مشهد بودن تایید کردن این خبرو

      • متین گفت:

        سلام
        این شایعه همه جا پیچیده
        موثق بگین لطفا

      • معترض گفت:

        سلام به همکاران محترم

        بله.خبرموثق هست ۵۰ درصد برای سه آیتم اول اوکی شده.

        ثانیا من شنیدم ۳درصدکل درآمدها هم که قبلا یک درصد بود براخود سازمان باشه دنبالشن.
        اگه تصویب بشه به جای یک درصد سه درصد پاداش ومزایا میگیرید.
        دست سازمان براپاداشای بیشتر باز میشه

        البته دعاکنید دقیقه ۹۰ موارد بالا کنسل نشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. مالیاتی گفت:

    دوستان لطفاً موثق صحبت کنید

  15. آوا گفت:

    باز پایان سال شده پارسال یادتون نیست ٩٧٪؜وصولی پایان سال شد گفتن چون به تاریخ نرسید توی فروردین دیدین که چجوری واریز کردن از اول سالم که دیدین

  16. مالیاتی گفت:

    همکارای عزیز خواهشا راجع به ۵۰% افزایش احکام هر کی خبری داره بیاد بذاره

    • Dalamper گفت:

      سلام، رئیس سازمان چند روز پیش گفت که آقای نوبخت موافق این قضیه هست ولی بعضی از کارشناس های سازمان برنامه مخالف هستن و دارن چونه می زنن، در ضمن قراره بعضی از اقلام فیش حقوقی رو ببرن تو حکم ها مون، موفق باشید.

      • معترض گفت:

        این کارشناسان برنامه بودجه اگه زورشون میرسه برن جلوی نفت رو بگیرن که توحقوق ومزایا هرکاری میکنن.

        حالا ما میخایم یکم حقوق رو بالا ببریم نمیشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • مالیاتی گفت:

        منم همینا رو شنیدم خواهشا اگر اخبار جدید شنیدید بیایید اینجا هم بذارین … انشالا به امید خبرهای خوش

      • مالیاتی گفت:

        منظورتون از اقلام, پاداش و اضافه کار و رفاهی و اینجور چیزاس؟

  17. رویا گفت:

    واقعا میانگین دریافتی کمک ممیز مالیاتی تو شهرستان ماهی ۳/۵ نمیشه؟اخه من تازه قرار استخدام بشم،این مبلغ رو شنیدم،البته میگن میانگین نه اینکه هر ماه ۳/۵باشه،

    • معترض گفت:

      آقا شایعه ۵۰ درصدحکم درسته؟

      • همکار گفت:

        ۳۵ درصد قبلی میشه ۵۰ درصد، یعنی ۱۵ درصد اضافه میشه.

        • مجید گفت:

          سلام همکار عزیز این ۱۵درصد به غیر از اون درصدی که سالانه اضافه میشه ممنون میشم جواب بدید

          • همکار گفت:

            بله این جداست میگن تاییدم شده ولی نمیشه مطمئن بود چون پارسالم روزای آخر اسفند به امور اداری استانا اماده باش دادن که اعمال میشه ولی باز کنسل شد. ولی این بار تو اجلاس مدیرانم حرفش بوده که تایید شده.

        • معترض گفت:

          سلام .
          نه من شنیدم این ۵۰ درصد جدای از۳۵ درصده.
          وبه سه آیتم اول حکم میخوره

          • place گفت:

            حکم ها همه الکی هست…شایعه انداختند تو سازمان مثل سالهای قبل..فعلا نه وزیر موافقت کرده و نه شورای حقوق دستمزد

      • مالیاتی گفت:

        منم شنیدم ولی راست یا دروغش رو باید دوستان تهرانی پیگیر بشن

  18. مسلم گفت:

    سلام به دوستان زحمتکش امورمالیاتی… دوستان من تو آزمون استخدامی سال ۹۱ واسه کارشناس سخت افزار قبول شدم… تو مصاحبه تخصصی که خرداد ۹۲ برگزار شد هم شرکت کردم … اما به بهانه الکی من و رد کردن.. و الان فهمیدم که رقیبم با لابی و نامه از چند جا قبول شده… الان میشه پیگیری کنم ؟؟؟ و کجا پیگیری کنم ؟؟؟ . . . ممنون میشم راهنماییم کنین… چون این چند وقته خیلی اذیت شدم و افسردگی گرفتم..

    • اسی گفت:

      سلام . اگه عادل و دادرسی پیدا کردی به ما هم خبر بده

    • مینا گفت:

      با سلام
      دوستان عزیز خواهشمند است اگر آگهی کامل رو دارید که ظرفیت های کارشناس سخت افزار رو زده بود در سال ۹۱ آپلود کنید. شدیدا نیاز دارم بهش. این آگهی که دوستان قبل تر گذاشتن کامل نیست و فقط تا کارشناس نرم افزار رو داره.
      واقعا ممنون میشم.

  19. اشکان گفت:

    بی عدالتی در سازمان مالیاتی

    نتایج امتحان استخدامی قراردادی های داخل سازمان اومد و تلویحا گفتند.اما درکمال تعجب میبینم که تمام پرسنل قراردادی امور اداری و رفاه را قبول زدند…این هم نهایت پارتی بازی… نتایج هنوز اعلام نشده است

  20. مشهدی گفت:

    سلام همکاران
    چرا سازمان پاداش قبولی دانشگاه رو نمیده پس؟

  21. تبریز گفت:

    تو همه ی شهرها گروه ارزش افزوده پاداش بیشتری میگیرن؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟

  22. مالیاتی گفت:

    شایعه حذف رفاهی و پاداش و افزایش احکام حقوق صحت داره؟دوستان تهرانی خبررسانی کنید

  23. مهرداد گفت:

    سلام مدیر
    مدیر جان شما میتونید یه پیگیری کنید قانون مدیریت خدمات کشوری در چه وضعیتی هست . چون همه تبدیل وضعیت ها وابسته به تصویب این قانون در مجلس هستش . اونجور که من اطلاع دارم در جلسه ۱۵ آذر دولت اون را دائمی اعلام کرده و این خبره خوبیه حال باید ببینیم تا کی به مجلس میره

  24. آذربایجان شرقی گفت:

    ۷۰۰ تهران برای چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  25. تبریز گفت:

    دوستان این چه وضعیه؟ پس کی قراره وضعمون بهتر بشه؟ ۲۰ ساعت اضافه کار میدن بهمون . چون شهرستانیم. همکارای تهران کمش ۱۲۰ ساعت میگیرن. آخه این همه تبعیض درسته؟؟؟؟؟؟؟ تازه وصولمون هم همیشه به موقع بوده.. تازه الان دو ماهه که اضافه کارم ندادن الانم نامه دادن رفاهی و اضافه کارو مشروط به وصول کردن. آقا جمعش کنین بگین نمیدیم دیگه. این وضع درست بشو نیس. انگار دارن به گدا پول میدن.. بعدشم انتظار دارن وصول بالا بره. با کدوم انگیزه آخه؟ وصولمون بیشتر میشه پاداش ها کمتر میشه و دیرتر پرداخت میشه. همکارای تهران پریروز ۷۰۰ واسه شب یلدا گرفتن. چرا ماها که انقد وضعمون خرابه چیزی نگیریم؟

    • مالیاتی گفت:

      باید قبل اینکه دولت بودجه رو به مجلس میداد یه کاری میکردین الان سال دیگه هم وضع همینطوره باید یه حرکتی میزدیم اعتراض میکردیم به فیش حقوقی کممون یا به عدم برگشت چند درصد از وصول به سازمان خودمون و … تا تو بودجه لحاظ میشد. بحث ۳۰۰-۴۰۰ تومن نیست کف حقوق کارمند نالیاتی نباید کمتر از ۶-۷ تومن باشه اونم بطور ثابت نه اینکه یک ماه کم یک ماه زیاد

    • من گفت:

      کدوم ۷۰۰ رودمیگین، کاش می دادند، ما هم تهرانیم، به ما که ندادند

    • من گفت:

      با اجازتون، من واقعا اگر مشکل خانوادگی نداشتم تو این تهران …. نمی موندم، من حاضرم با هر شهرستانی جامو عوض کنم با کلیه حقوق و مزایا، حداقل می تونم یکم حس کنم دارم زندگی می کنم، اون یکمی که شما حس می کنید ما اونم حس نمی کنیم، از کله صبح تا دیروقت سر کار یا تو راه اداره ، تفاوت ۲۰ ساعت اضافه کار با ۱۱۰ ساعت اضافه کار اونم اگه بدن، ۹۰ تا ۵۰۰۰ تومن یعنی ۴۵۰ هزار تومنه برای من، ولی حاضرم عوض کنم، چون شما هم اگه جای من بودی برای یه خونه معمولی تو یه جای معمولی شهر ماهی ۳ میلیون تومن اجاره می دادی+ کلی قسط و قرض، ترجیح می دادی بری شهرستان….

  26. حمید گفت:

    واقعا براشون متاسفم چون وقتی همه زندگی آدم مختل میشه چطور انتظار دارن که خوب وصول بشه و تازه هر روز بعدازظهر هم اداره بیایم

  27. کارمند بانک گفت:

    سلام ، من که تعریف سازمان شما رو خیلی شنیدم ، میگن از نظر حقوق و مزایا و پیشرفت شغلی یکی از بهترین سازمان هاست.خود من با تحقیقاتی که داشتم چند وقت پیش تا مرز استخدام تو سازمان شما پیش رفتم ولی نهایتا منصرف شدم ، برام خیلی جالبه که توی این صفحه همیشه همه معترضن و از سازمان بد میگن در حالی که جاهای دیگه امور مالیاتی جزء سازمان های تاپ شناخته میشه

    • زهرا گفت:

      عزیز جان صدای دهل از دور خوش است. تو این سازمان با این فشار و استرس که هم از طرف مودی و هم از طرف مسیولین به کارمند ها وارد میشه اگه به هر ممیز ۷ میلیون هم حقوق بدن کمه تو سازمانی داریم که کوچکترین اشتباه سهوی حتی تو کار تاوان سنگینی رو داره

  28. تبریز گفت:

    همکارم چک تاریخ روز صد میلیونی مودی رو نگرفت گفت برو هفته بعد بیار، گفت هر چی وصول میکنیم همونقدر دولت پولامونو با تاخیر میده و وصولی ها هر بار کمتر میشه من چرا دلم بسوزه.منم از این به بعد دیر وصول میکنم .بیچاره وضعش انقد خرابه که نگو. مجبور شده پول نزول کرده تا چکهاش وصول بشه . نمیدونم چرا وضع دارایی اینطور شده؟ من خودمم اقساطم کلی عقب افتاده .همگی تو فشاریم.

    • همکار گفت:

      خوب کاری کرده، دمش گرم. بذار فک نکنن با هر وضعیتی کارشون جلو میره و همون راندمان حفظ میشه. یه جوری شده فقط باید دعا کنیم حقوقمونو سروقت بدن.

  29. Ava گفت:

    بچه ها توی کانال شناسنامه قانون خوندم که نوشته بود برای تبدیل پیمانی به رسمی طبق قانون ششم باید دوباره ازمون و مصاحبه بدیم بچه ها درسته؟کسی اطلاع داره یعنی چی مگه آزمون ما قرار نبود ما از همون اول به صورت رسمی باشیم چرا باید دوباره آزمون بدیم
    میگن چون توی برنامه توسعه پنجم پیش بینی نشده باید دوباره ازمون بدیم.واقعا متاسفم برای خودمون

    • یاس گفت:

      دقت کن نوشته آن دسته از کارکنانی که استخدام پیمانی آنها از طریق شرکت در آزمون نبوده باید برای تبدیل وضعیت به آزمایشی آزمون بدهند و…(در قسمت متن پیشنهادی اصلاحیه ..تبصره ماده۲)

  30. مشهدی گفت:

    سلام
    واقعا وضعیت خیلی خرابه،
    زنگ زدم بیمه دانا که چرا هزینه پزشکی ها رو واریز نمیکنید،مسئولش گفت،سازمانتون بدهکاره،ما هم نمیتونیم هزینه ها رو پرداخت کنیم،واقعا این همه خدمات به کارکنان از طرف یه سازمان بی نظیره!!!

  31. محراب گفت:

    با پیگیریهای که کردم میگن تا قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس نره و تصویب نشه هیچ تبدیل وضعیتی صورت نمیگیره و بچه ها در همون پیمانی باقی میمانند. و یه نماینده مجلس که پیگیره این کاره میگه دولت تا پایان شهریور مهلت داشت این قانون را به مجلس بیاره ولی اینکار را نمیکنه و این قانون پارسال برای یک سال یعنی تا شهریور امسال تمدید شده بود ولی همچنان تو دستش نگه داشته

    • معترض گفت:

      سلام محراب
      به همون نماینده مجلس بگو این چه وضعه حقوق ودستمزداداره دارایی هست.
      بگو ما ۶۰درصد بودجه روتامین میکنیم اونوقت از لحاظ حقوقی وغیره ازخیلی ازارگانها دریافتیمون کمتره.
      بگو۴درصدی که قرار بود برای خود دارایی باشد چراتصویب نمیکند؟

  32. مالیاتی2 گفت:

    سلام دوستان.
    شایعه افزایش ۵۰ درصد به حکم دوباره مطرح شده.خبر جدیدی دارین؟

  33. تبریز گفت:

    خوب بچه ها چ کاری از دستمون برمیاد؟کجا اعلام کنیم؟ من که پیمانی ام میترسم . ولی حقمون داره پایمال میشه . ولی به نظرم یه کاری بکنیم.

  34. حمید گفت:

    واقعا به جز کار نکردن هیچ راهی برای رسیدن به حق و حقوق خودمون نداریم. با این وضع سختی کار و هیچی پرداخت کردن متاسفانه از قشر کارمند ساده تر هیچ جای ایران میدا نمیشه

    • معترض گفت:

      حقوقا رو ببرید بالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      چقدرداد بکشم بابا ما باس حقوقامون بالا باشهههههههههههههههههههههههه

      • دوست گفت:

        دوستان حقوقا باید چقدر بره بالا که کفاف هزینه هارو بده؟؟؟
        مثلا یک تومن بیشتر کنن نسبت ب الان؟ یا پونصد تومن؟

  35. تبریز گفت:

    پاداش جشنواره رجایی مگه یه تومن نبود؟ مگه نگفتین شهریور ماه به وزارت یه تومن دادن؟ چرا ۵۰۰ دادن؟

    • تهران قدیم گفت:

      پاداش به بچه های وزارت خانه بابت مقام اول در جشنواره شهید رجایی ۱.۵ میلیون نفری بود برای مارو دادند بهمدیرا بخورند بیشتر حال کنند..۲ جلسه اجلاس مدیران در ظرف ۱ماه ..نفری ۱۰ میلیون هر دفعه…….. پاداش وزیر که خود روحانی و نوبخت و طیب نیا امضا کردند بدهند را هم ندادند… پولهای وصولی ۳ ماهه بزرگ هم تا اینجای کار که ۹ ماه سال رفته ندادند.. میگند نداریم….پاداش تیر بچه ها را هم ندادند……. وزارت کشور فقط بابت یک شمردن آرا و نظارت بر صندوق ها در رای گیری مجلس ریاست جمهوری و خبرگان و غیره به اندازه ۴ میلیون برای این موضوع پاداش میگیرند..به ما بابت کار تیر ماه یک دونه جو هم ندادند بعد این رییس سازمان ادعای حقوق هم سطح وزارت نفت را ۲ ساله کرده تو بوق و کرنا…………..اللهم عجل لولیک الفرج

      • رضا گفت:

        دوستان مقام اول رو مگه سازمان مالیاتی بدست نیاورد؟
        چرا پس به کارکنان وزارت خونه پاداش دادن؟ اونا چه گلی به سر دولت زدن مگه؟؟

      • مالیاتی گفت:

        همه تا حدودی از این موضوعات خبر داریم همه هم به نوعی گرفتاریم و مشکل مالی داریم، کار اصلی هم گردن ماهاست و تا وقتی ما دم نزنیم و خیلی عادی بدون هیچ واکنشی به اوضاع کار رو جلو ببریم معلومه اوضاع همین میشه

    • مالیاتچی گفت:

      اون ۵۰۰ که ریختن مگه بخاطر هفته بسیج نبود؟

    • معترض گفت:

      آقا حقوقا رو بالا ببرید؟
      حقوقا رودرست کنید. اینهمه پرسنل کارمیکنند باس حقوق ومزایا بره بالا.
      دیگه چقدردادبکشم

  36. مری گفت:

    سلام.ازچه استانی به چه استانی؟بستگی به مبدا داره.

  37. اقتصاد گفت:

    سلام
    ببخشید من تازه قبول شدم برا مالیاتی هنوز مشغول به کار نشدم
    میخواستم بدونم میشه از یه استان به استان دیگه انتقالی گرفت؟؟؟

  38. مالیاتچی گفت:

    من خودم مالیاتی هستم ولیالحق والانصاف کار بچه های فناوری خیلی سخته..یعنی اون استرسی که اونها تو محل کار دارند را حداقل ما تو دفتر مالیاتی نداریم.. قرار بود براشون حق فنی بگیرند ولی مثل اینکه هر مدیری میاد فقط به فکر جیب خودشه و پزدادن…. حالا که وضع بچه ها حسابی خراب شده… ۴ سال فروش نفت ایران تو تحریم رفته بود ولی حق و حقوق کارمندای شرکت نفت نه تنها بد نشد بلکه بهتر هم رسیدگی کردند مخصوصا از زمان آمدن مجدد زنگنه به وزارت نفت..چون خواهر زاده بندهاونجا کارمیکنه.. ولی تو این سازمان که سهم درآمدی دولتش بیتر از وزارت نفت هست همه دلشون رو خوش کردند به ۲۰۰ هزار تومان پول رفاهی… حالا فرق مدیر تو مدیریت کلان معلوم میشه… از حرف های توخالی تقوی نژاد تا مرد عمل بودن زنگنه… تو این سال ۹۶ خیلی تاحالا هم به بچهها سخت گذشته… ما مستاجر هستیم و باید ماهی ۹۵۰ هزار تومان کرایه بدیم.. واقعا تقوی نژاد سطح زندگی و رفاه خود وخانواده اش را بازندگی یک کارمند معمولی قیاس میکنه؟!!!

  39. حمید گفت:

    آخه این چه وضعیتی هست.
    یعنی ما که این همه در تامین بودجه کشور نقش داریم چرا باید اینقدر با کارمندای شرکت نفت فرق داشته باشیم.
    واقعا اسفناک هست . همه زندگی ما رو هوا هست.

  40. تبریز گفت:

    منم کارشناس سخت افزارم .وضعیتمون اسف باره!کار مالیاتی انجام میدیم و ارتقا نداریم.حق فنی که همه ادارات میگیرن نداریم!همیشه به عنوان کمک ممیز کار میکنیم بدون امید به ارتقا و پیشرفت!افسرده شدیم همه مون

  41. مشهدی گفت:

    سلام
    وضعیت همه کارمندای سازمان خرابه،ولی وضعیت بچه های فناوری از همه خرابتره،ارتقا که ندارن،پاداشم که همیشه ضعیفن،هرچی کاره متفرقه تو اداراتم هست باید انجام بدن…

  42. حمید گفت:

    یعنی واقعا از این اداره بدتر هم هست.
    فقط باید حرف مردم رو بخوریم.
    فقط باید کار نکنیم و اعتصاب کنیم تا به حق ما برسیم

  43. اشکان گفت:

    همه گرفتارند….خدا جای حق نشسته و تقوی تقاص پس میده

  44. علی گفت:

    سلام دوستان
    بیایید اعتراض کنیم کارنکنیم مثل معلم هاباورکنیدبه حقمون می رسیم
    آخه چقدراسترس فشار
    به خدازندگی هامون داره نابودمی شه زحمتش رامامی کشیم پولشوسازمان های دیگه می برن خدایی این انصافه

  45. حمید گفت:

    واقعا اوضاع خیلی خراب شده.
    یعنی هیچ واریزی ندارن.
    کمک هزینه تحصیلی که قطع شده و حتی پول بیمه تکمیلی رو به علت پرداخت نکردن سهم بیمه دانا به کارمندا پولی بابت هزینه درمانی نمیدن.
    آخه به چه امیدی واقعا کار کنیم.
    نه پاداشی نه اضافه کاری

  46. تبریز گفت:

    دوستان تو همه ی استان ها رفاهی و اضافه کار موند واسه آذر ماه؟ وصولی ۲۴ آبان واریز شد؟ و کمتر از ماه قبل بود؟ لطفا جواب بدین ببینیم مشکل کلیه یا مال استان ماست؟من واقعا هنگ کردم! اقساط همه عقب افتادن!

    • گیلان گفت:

      سلام
      برا ما رو هم ندادن
      فک کنم که بمونه برا دهه اول آذر
      کلی قسط دارم
      تازه دوباره هم میخواستم وام بگیرم
      بعضی. ها میگن میخوان قطع کنن
      بعضی ها میگن قراره کم بشه بیاد رو فیش
      اینهمه وصول میکنیم
      بعدا مث گدا ها به ما چیکه چیکه پول میدن
      همه فک میکنن ما چقد میگیریم
      حرص و جوش و شمردن روزها ما رو کشت.

      • مالیاتچی گفت:

        یعنی واقعا نیروی انسانی اینقدر بی ارزشه؟ادارات دیگه کلا نبودنشون بهتر از بودنشون هست و کلا بجای سود، زیان هستن واسه دولت وضعشون بهتر از ماست… ما چیمون از نفت کمتره چرا اینقدر دولت به اونا میرسه به ما نه؟ اونا که راحتتر از ما پول درمیارن ما که باید کلی ناله و نفرین و ناسزا از مودی بشنویم تا بتونیم یکم پول از تو جیبش دربیارم و وصول کنیم …. بخدا انصاف نیست …. خدایا دستمون بجایی بند نیست جز درگاه خودت

    • امید گفت:

      همه همینطوره متاسفانه

  47. کاربر گفت:

    سلام دوستان گرامی کن از قبولی های آزمون سال گذشته هستم ۲-۳ ماه پیش تاییدیه گزینشمون اومده شما دقیقا نمیدونید چه ماهی مشغول به کار میشیم ؟با تشکر

  48. همکار مالیات گفت:

    سلام. مثل اینکه اینجا داره کم کم از بین میره. بیایید دوباره خبری بگذارید یا به شایعه یا به واقعیت.

  49. معترض گفت:

    سلام
    ۱- سازمان باید پاداشا رو درحکم وارد کند که درصورت بازنشستگی مشکلی برای همکارایجادنشود
    ۲- سازمان باید امکانات رفاهی رو بیشترکند مثلا تورمسافرت رو علاوه برمکان وغذا بلیط رفت وبرگشت هم برای پرسنل پرداخت کند تا یک تور جامع باشد
    ۳- اینایی که گفتم کف خواسته هاست و بارمالی ندارد بلکه بودجه ریزی درست سازمان رو میطلبه.مثلا از بعضی اجلاس هاوسمینارها که خرج زیادی کف سازمان میگذارد همین بودجه رو در جای دیگر میتوان صرف کرد.

  50. معترض گفت:

    سلام

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها