صفحه مخصوص قبول شدگان آزمون شرکت ملی نفت ۹۳ +دریافت مجوز برای جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دستور کار است

با آرزوی توفیق و موفقیت همه دوستان . همراهان این صفحه مخصوص قبول شدگان آزمون شرکت ملی نفت می باشد.

این صفحه برای تبادل نظر و اعلام جزئیات و هماهنگی بین دوستان قبول شده در این آزمون می باشد

خبر ۱۰ تیر ۹۴ استخدام: دریافت مجوز برای جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دستور کار است
به گزارش اویل نیوز به نقل از شانا، جعفرمدنی زادگان با اشاره به این که بر اساس برنامه ریزی و تصمیمهایی که از گذشته گرفته شده بود مقرر شد انجام تشریفات استخدامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی در دو مرحله (مقاطع کارشناسی و بالاتر در آذرماه پارسال و مقطع کاردانی، امسال) صورت پذیرد، افزود: درهمین زمینه هم اکنون اقدامهای لازم در خصوص اخذ مجوزهای لازم و به تبع آن انجام تشریفات استخدامی داوطلبان مقطع کاردانی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: به محض دریافت نتیجه، مراتب از طریق شرکتهای فرعی به داوطلبان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.
براساس این گزارش، آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران با شرکت ١٢٩ هزار نفر بزرگترین آزمون استخدامی کشور بود که در ۵ و ۶ اردیبهشت ماه سال ٩٢ و در دولت دهم برگزار شد.

خبر ۱۴ بهمن ۹۳ استخدام: قابل توجه کارآموزان جدید الاستخدام نفت و گاز غرب برای دوره اموزشی اهواز

فرم اطلاعات فردی

              (داوطلب گرامی : خواهشمند  است علاوه بر فرم اطلاعــات فردی   فرم برگه معرفین   را نیز تکمیل نموده و در هنگام ارائه فرم اطلاعات فردی  فرم  مذکور را نیز ارائه فرمائید . (

فرم برگه معرفین

فرم درخواست تجدید نظر مرحله  اول

فرم درخواست تجدید نظر مرحله دوم

به اطلاع کلیه کارآموزان جدید الاستخدام که نام آنها در لیست مربوطه قرار دارد میرساند، دوره های آموزشی بدو استخدام از تاریخ ۳۰/۱۱/۹۳ در مجتمع آموزش فنون اهواز آغاز می گردد، لذا کارآموزان موظف هستند در تاریخ مذکور ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی ذیل در مرکز مزبور حضور بهم رسانند.

آدرس مجتمع: اهواز- ۱۲ کیلومتری جاده اهواز- رامهرمز- بعد از سه راهی صنایع فولاد- برومی- مجتمع آموزش فنون اهواز- تلفن: ۳۴۴۲۷۷۲۵-۰۶۱ و ۳۴۴۲۷۷۲۱-۰۶۱

لازم به ذکر سرویس ایاب و ذهاب از ساعت ۹ الی ۱۲ مورخ ۳۰/۱۱/۹۳ در محل: اهواز- خرمکوشک- مقابل مسجد قبا- مرکز آموزش های علمی و کاربردی آماده سرویس دهی به کاراموزان محترم می باشد.

مدارک لازم:

دو قطعه عکس ۴*۳

کپی شناسنامه و کارت ملی

40

خبر ۹ دی ۹۳ استخدام:  یک تجمع استخدامی مقابل ساختمان جدید شرکت ملی نفت

دستور العمل های طب صنعتی شرکت نفت

خبر ۱۱ آذر ۹۳ استختام: جمعی از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون استخدامی‌در حال بحث و تبادل نظر در رابطه با سوالات آزمون استخدامی در بخش نظرات این پست می‌باشند. شما نیز میتوانید در صورت تمایل به پایین همین صفحه مراجعه کرده و به جمع آنها بپیوندید

اعلام نتایج جدید در سامانه اعلام نتایج شرکت ملی نفت

قابل توجه داوطلبان محترم شرکت کننده در مصاحبه های استخدامی سال ۱۳۹۲

با عنایت به موافقت حاصله، بدینوسیله نتایج نهایی و قطعی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ شرکت ملی نفت براساس کل ظرفیت مورد نیاز و مجوز صادره اولیه اعلام می گردد.

قبل از ورود به صفحه اعلام نتایج توجه شما را به نکات زیر جلب می نماید

این آگهی، آخرین اطلاع رسانی در خصوص آزمون مذکور و اعلام نتایج قطعی و نهایی آن می باشد.

ضمن عرض تبریک به افراد پذیرفته شده به اطلاع می رساند شرکتهای مربوطه که داوطلبان در آن مصاحبه گردیده اند طی برنامه زمانبندی مشخص با پذیرفته شدگان نهایی، تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت انجام تشریفات استخدامی را با ایشان به عمل خواهند آورد.

همانگونه که در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی نیز اعلام شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط استخدام بر عهده داوطلب بوده و چنانچه در هریک از مراحل حتی پس از شروع بکار، مشخص گردد داوطلبی اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا علیرغم اعلام اطلاعات واقعی، واجد شرایط بکارگیری در صنعت نفت نبوده است؛ موضوع استخدام وی منتفی و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلا اثر می گردد. ضمن آنکه حق پیگرد قانونی فرد متخلف برای این شرکت محفوظ خواهد بود.

شروع بکار پذیرفته شدگان نهایی پس از اطلاع رسانی از سوی شرکت متقاضی نیرو و نیز منوط به وصول تائیدیه های مربوط به کلیه تشریفات استخدامی از جمله موافقت هسته گزینش، تاییدیه طب صنعتی، گواهی عدم سوء پیشینه، تایید صحت و اصالت مدرک تحصیلی، تایید وضعیت نظام وظیفه (درخصوص آقایان) و … می باشد.

 

مراحل انجام گزینش استخدامی صنعت نفت اعلام شد

با اعلام نتایج مصاحبه آزمون‌های استخدامی شرکت‌های ملی نفت و پالایش و پخش فرآورده‌های نفت ایران، مراحل انجام گزینش استخدامی صنعت نفت برای اطلاع‌ پذیرفته‌شدگان، اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، مراحل کلی گزینش صنعت نفت شامل تشکیل پرونده،  تحقیقات، مصاحبه، ارزیابی و اعلام نتیجه  است که فرآیند گردش کار در گزینش وزارت نفت به صورت کامل‌تر شامل مراحل زیر است:صدور معرفی نامه از تامین نیروی انسانی شرکت‌ها۱- تشکیل پرونده۲- تکمیل پرسشنامه۳- ثبت در سیستم کامپیوتری۴- مکاتبات اداری۵- واحد تحقیق – انجام تحقیق توسط محقق و عودت پرونده به مسئولان۶- واحد مصاحبه –  دعوت از متقاضی –  انجام مصاحبه – کنترل مصاحبه۷- مکاتبات اداری۸- ارجاع به ارزیابی۹- حسب ضرورت ارجاع مجدد به واحد تحقیق یا مصاحبه ( تحقیق تکمیلی / مصاحبه ارشادی /سیر مطالعاتی)۱۰- مجدداً ارجاع به ارزیابی۱۱- جمع بندی نظرات و ابلاغ رأی۱۲- اعلام نتیجه ( اداری )۱۳- ابلاغ رأی  مثبت یا منفی و اعلام به دستگاه۱۴- ثبت در سیستم  کامپیوتری  و راکد نمودن پرونده – بایگانی۱۵- واجد شرایط عمومی نیست =۱-۱۵ دریافت درخواست تجدید نظر از سوی متقاضی۱۶- بررسی مجدد در مرحله اول تجدید نظر ( اعلام رأی  ) – اعلام نتیجه مثبت یا منفی و اعلام به دستگاه

۱۷-  ورود پرونده به هیأت

۱۸- ۱-۱۸- انجام کار کارشناسی روی پرونده ۲-۱۸ ارجاع پرونده به واحد تحقیق حسب ضرورت ۳-۱۸ ارجاع پرونده به مصاحبه حسب ضرورت ۴-۱۸ ارجاع پرونده به دبیر جهت طرح در هیأت

۱۹- ۱-۱۹ تصمیم‌گیری در هیأت ۲-۱۹ صدور رأی  مبنی بر واجد شرایط بودن یا نبودن و یا گزینش مشروط  (انجام مصاحبه ارشادی و اخذ تعهد مبنی بر مکاتبه با هسته مربوطه )۴-۱۹ صدور رأی  مبنی بر واجد شرایط نبودن متقاضی ۱-۴-۱۹ دلالت متقاضی به دیوان عدالت اداری

مشمولان گزینش چه کسانی هستند؟

براساس این گزارش، طبق قانون مشمولان گزینش عبارتند از: داوطلبان ورود به خدمت شامل رسمی و غیر رسمی یا غیر ثابت ( پیمانی، قراردادی، روزمزد، خرید خدمت، حق‌التدریس و عناوین مشابه متعهدین خدمت، متقاضیان استخدام مشمول قانون کار در کلیه دستگاه‌های اجرایی، داوطلبان بورسیه های بلند مدت داخل و خارج از کشور ، مامورین ثابت خارج از کشور، ماموران و منتقل شده‌ها به دستگاه‌های مشمول قانون گزینش در مشاغل حساس، داوطلبان پذیرفته شده در مراکز و دانشسراهای تربیت معلم، تعهد دبیری و کارکنان شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با دستگاه‌های اجرایی برای بکارگیری در مشاغل اداری، کارشناسی، آموزشی و حساس).

در این رابطه همه وزارتخانه‌ها (به‌جز اطلاعات) سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، شهرداری‌های کشور، بانک‌های کشور، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و شرکت‌هایی که تمام یا قسمتی از بودجه آنها از بودجه عمومی تامین می شود و … مشمول قانون گزینش هستند.

همچنین داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر بورسیه یا غیر متعهد خدمت و مراکز آموزش عالی غیر وابسته به دستگاه‌های مشمول قانون گزینش و نیز قضات و اعضاء هیأت  علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پرسنل نیروهای مسلح شامل کادر نظامی و غیر نظامی ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی از شمول گزینش مستثنی بوده و تابع ضوابط مربوط به خود هستند.

ارکان گزینش کشور شامل موارد زیر است: ۱- رئیس جمهور: ریاست عالیه گزینش کشور را به عهده دارد و می‌تواند اداره امور گزینش کشور را مستقیما اداره کند و یا آن‌را به عهده دیگری بگذارد.

۲- هیأت عالی گزینش: این هیأت  توسط رئیس جمهور و طبق ضوابط موجود تشکیل می‌شود و از جمله وظایف آن ایجاد هیأت مرکزی گزینش در دستگاه‌های اجرایی، تعیین سیاست‌ها، خط مشی‌ها و ضوابط گزینش و هم‌چنین بررسی و احراز صلاحیت اعضا و هیأت‌‌ها و هسته‌های گزینش و نظارت بر حسن اجرای مقررات است. دبیر خانه این هیأت در نهاد ریاست جمهوری مستقر بوده و زیر نظر دبیر هیأت‌ عالی گزینش اداره می‌شود. دبیر مسئول اجرای مقررات و تصمیمات هیأت  عالی است .

۳- هیأت‌های مرکزی گزینش: مسئول نظارت و هماهنگی در اجرای قانون گزینش و مقررات مربوطه در دستگاه‌های مشمول قانون هستند و از جمله وظایف این هیأت‌‌ها، تجدید نظر در مرحله دوم، ایجاد هسته‌های گزینش، بررسی، انتخاب و معرفی اعضا هسته‌ها و نظارت بر عملکرد هسته‌های گزینش است.

هسته‌های گزینش، مرجع ابتدایی بررسی صلاحیت داوطلبان استخدام و سایر موارد مذکور در قانون گزینش است. مدیر هسته مسئولیت اداره اجرایی هسته را برعهده دارد و از جمله وظایف هسته‌ها اجرای دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و سایر امور اجرایی محوله از سوی هیأت  مرکزی و هیأت  عالی گزینش است.ضوابط حاکم بر گزینش: علاوه بر لزوم احراز شرایط عمومی استخدام شامل صلاحیت‌های علمی و توانایی‌های جسمی و روانی که به وسیله آزمون و توسط دستگاه مشخص می‌شود، متقاضیان باید حائز ضوابط گزینش (عمومی، انتخاب اصلح ) نیز باشند.همچنین ضوابط عمومی، حداقل ضوابطی است که فرد متقاضی جهت استخدام باید حائز آن باشد.

سایت azmoon.nioc.ir کارنامه نهایی شامل نمره مصاحبه فنی – تخصصی و شایستگی محور رو منتشر کرده
آخرش هم نوشته که:

تذکر۱: همانگونه که در پاراگراف دوم بند ۹ (صفحه ۱۱) دفترچه راهنمای آزمون استخدامی به اطلاع رسیده بود نفرات انتخاب شده در مرحله آزمون کتبی، مشروط به احراز حدنصاب قبولی در مرحله مصاحبه استخدامی، بر اساس جمع امتیازات کسب شده در آزمون کتبی (با ۶۰ درصد تاثیر در نمره نهایی) و مصاحبه استخدامی (با ۴۰ درصد تاثیر در نمره نهایی) و اعمال امتیازات ویژه (در صورت داشتن شرایط) به ترتیب اولویت بالاترین امتیاز، در فهرست قبول شدگان سهمیه تخصیصی قرار می گیرند.
تذکر ۲: حسب ابلاغیه معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری حد نصاب مرحله مصاحبه کسب حداقل ۶۵ درصد نمره در هریک از مصاحبه ها تعیین گردیده است.

اداره تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران

به گفته یکی از بازدیدکنندگان سایت تعدا قبول شدگان آزمون :

تعداد نفرات قبولی کل آزمون ۷۸۲ نفر( به جای ۲۶۷۶ نفر)
تعداد نفرات قبولی کل عملیات حفاری ۵ نفر(به جای ۱۴۴ نفر)
منبع پاسخگو شرکت ملی نفت به شماره :۰۲۱۶۱۶۲۶۳۰۴

شرکت ملی نفت ایران با صدور اطلاعیه ای نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ را اعلام کرد.

به دنبال فراخوان شرکت ملی نفت ایران و برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی در سال ۱۳۹۲ به ترتیب مقرر در فرآیند آزمون، به اطلاع می رساند، متعاقب پیگیری و اخذ نظر موافق معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهور، آن دسته از شرکت کنندگان در آزمون که پس از کسب حدنصاب حداقل ۶۵ درصد درهر یک از مصاحبه های تخصصی و شایستگی محور و اعمال ۶۰ درصد ضریب وزنی نمره آزمون کتبی در محاسبه نمره کل داوطلبان حائز بالاترین امتیاز درسقف مجوز ماخوذه گردیده اند برای استخدام در شرکت ملی نفت ایران پذیرفته شده اند.
داوطلبان گرامی جهت اطلاع از نتیجه آزمون استخدامی به آدرس azmoon.nioc.ir مراجعه نمایند.

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

صفحه مخصوص استخدام شرکت ملی نفت سال ۹۳

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵,۲۳۹)

  1. مخترع گفت:

    سلام
    سینا
    محسن
    گاز غرب. خبر جدیدی ندارین شما ؟
    لطفا اطلاع رسانی کنید

  2. سینا گفت:

    سلام جناب مدیر بالغ بر ۵ نظر بنده ک حاوی اطلاعات مفید بوده رو تایید نمیکنید و بعضی نظرات عادی و ابراز احساسات رو ۵ بار کپی پیست میکنید باور کنید من همه مثل بقیه دوستانم وفرقی ندارم.

    • نفت و گاز غرب گفت:

      سایت کمی مشکل داره اگه می خوای پیام بزاری یه نگاه به همون پیام که ۵ بار کپی شده بنداز ببین چه فرقی باهم دارن ازشون یاد بگیر و تو هم پیام بزار .

  3. محسن سهمیه ایلام گفت:

    سلام دوستان چهارشنبه از شرکت نفت کرمانشاه با من تماس گرفتن واسه شروع دوره
    گفتن ۳۱/۲/۹۵ محمود اباد مازندران باشم دوستانی که دوره رفتن لطفا بگین چی لازمه ببریم؟ گفتن مدارک کامل ببریم ولوازم و این چیزا چی ببریم؟

    • کوروش بزرگ گفت:

      با درود به همکاران عزیز.من از بچه های نفت زاگرس جنوبی هستم.الان هم محمود ابادم.سه هفته دیگه بیشتر اینجا نیستیم. الان نزدیک ۶ ماهه دوره هستیم.چیز خاصی نیاز نیستدبیاری.فقط چند دست لباس و وسایل شخصی همراه خودتون بیارید.نگران هم نباشید.اینجا همه چی عالیه.بدرود.می بینمتون.با تشکر.حیاتی

  4. نفت و گاز غرب گفت:

    سلام
    دوستان امروز (سه شنبه) از کرمانشاه تماس گرفتن واسه شروع دوره
    خیلی خوشحالم
    نهایت تشکر رو دارم از همه عزیزان و دوستان بخصوص مدیریت محترم این سایت، کارمندان ساختمان پنجم وزارت نفت و همچنین عزیزان مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب،
    خدا خیرشون بده.
    هرچی بود تموم شد به امید روزهای خوش….

    • قبولی نفت و گاز غرب گفت:

      سلام عرض ادب و احترام
      دوستانی که از کرمانشاه باهاشون تماس گرفتند.
      شروع دوره رو کی اعلام کردن.
      استان محل آموزش ؟
      با بنده حقیر هنوز تماسی نگرفتن.
      آرزوی موفقیت برای همه عزیزان

  5. نفت و گاز غرب گفت:

    سلام
    دوستان امروز (سه شنبه) از کرمانشاه تماس گرفتن واسه شروع دوره
    خیلی خوشحالم
    نهایت تشکر رو دارم از همه عزیزان و دوستان بخصوص مدیریت محترم این سایت، کارمندان ساختمان پنجم وزارت نفت و همچنین عزیزان مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب،
    خدا خیرشون بده.
    هرچی بود تموم شد به امید روزهای خوش.-

  6. نفت و گاز غرب گفت:

    سلام
    دوستان امروز (سه شنبه) از کرمانشاه تماس گرفتن واسه شروع دوره
    خیلی خوشحالم
    نهایت تشکر رو دارم از همه عزیزان و دوستان بخصوص مدیریت محترم این سایت، کارمندان ساختمان پنجم وزارت نفت و همچنین عزیزان مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب،
    خدا خیرشون بده.
    هرچی بود تموم شد به امید روزهای خوش…

  7. نفت و گاز غرب گفت:

    سلام
    دوستان امروز (سه شنبه) از کرمانشاه تماس گرفتن واسه شروع دوره
    خیلی خوشحالم
    نهایت تشکر رو دارم از همه عزیزان و دوستان بخصوص مدیریت محترم این سایت، کارمندان ساختمان پنجم وزارت نفت و همچنین عزیزان مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب،
    خدا خیرشون بده.
    هرچی بود تموم شد به امید روزهای خوش..

  8. نفت و گاز غرب گفت:

    سلام
    دوستان امروز (سه شنبه) از کرمانشاه تماس گرفتن واسه شروع دوره
    خیلی خوشحالم
    نهایت تشکر رو دارم از همه عزیزان و دوستان بخصوص مدیریت محترم این سایت، کارمندان ساختمان پنجم وزارت نفت و همچنین عزیزان مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب،
    خدا خیرشون بده.
    هرچی بود تموم شد به امید روزهای خوش.

  9. نفت غرب گفت:

    سلام استعلام طب صنعتی در سامانه حذف شده چرا؟؟؟؟؟

  10. آشنا گفت:

    سلام آیا میشه بعد سه هفته درس اون یک هفته استراحت رو هم آنجا موند بدون هزینه.
    و پنج شنبه و جمعه تعطیل یا بازهم درسه.با تشکر

  11. لرستان گفت:

    سلام از دوستانی که دوره شون محمودآباد شمال بوده یا افرادی که اطلاعات دارند چندتا سوال داشتم هرکدوم رو بلد بودید جواب بدید لطفا.
    با توجه به اینکه تهران چالوس و سپس محمودآباد دور میشه و باید مستقیم بلیط گرفت یا اول رفت آمل و سپس محمودآباد.
    ۱-از دو ترمینال بیهقی(میدان آرژانتین) و شرق(سه راه تهرانپارس)کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
    ۲-تهران محمودآباد ساعت حرکت کیه؟قیمت بلیط چقدره؟سواری یا اتوبوس(کدوم تعاونی)؟
    ۳-تهران آمل ساعت حرکت کیه؟قیمت بلیط چقدره؟سواری یا اتوبوس(کدوم تعاونی)؟
    ۴-کرایه سواری از آمل تا محمودآباد؟
    ۵-ساعت حرکت از ترمینال محمودآباد به تهران؟
    ۶-ساعت حرکت از ترمینال آمل به تهران؟
    ۷-اگه روز اول خارج ساعت اداری برسی مشکل پیش میاد یا روز اول فقط پذیرش هست؟
    با تشکر.

    • محمود اباد دوره قبل گفت:

      ۱)از طریق بیهقی بری بهتره ،از تهران بیهقی ساعت هفت و هشت صبح دوتا. اتوبوس داره که قیمتشم حدود ۲۳ هزار تومن هستش و از محمود اباد تا تهران هم ساعت یک و سه بعد از ظهر اتوبوس هست، روز اول هم دیر برسی اتفاقی نمی افته نگران نباش اخر وقت هم رسیدی مشکلی نیست ، صبح فرداش هم برسی مشکلی نیست، من دوره قبل که چهار اذر بود ،دورمون محمود اباد بودش ،موفق باشی ،مدیر تایید کن بچه ها اطلاع داشتهدباشن

  12. بخت گفت:

    سلام من زنگ زدم تهران آقای زاد سید گفت دوره ۱۵ اردیبهشت ایلام به دلیل کمبود امکانات لغو شده و افتاده ۱ خرداد.مکانشم نفت و گاز غرب کرمانشاه تا آخر ماه به اطلاع میرساند. دوستان میگن احتمالا محمودآباد مازندران باشه

    • نفت و گاز غرب گفت:

      کاش دست کرمانشاه نبود کارمندهای کرمانشاه خیلی بی خیال هستند

    • غرب گفت:

      دوست عزیز شما مطمعن هستید دوره در محمود اباد برگزار میشه؟لطفا اگه اطمینان دارید اینجا هم چیزی بنویسید

  13. نفت و گاز غرب گفت:

    سلام شروع دوره بچه های نفت و گاز غرب کی هست ؟

    • برموثق گفت:

      سلام دوستان خبرموثق دارم دوره افتاده اوایل برج۵ انشالاخودتون روآماده کنیدگفتم درجریان باشید…

  14. ایلام گفت:

    دوره پیمانی برای کارشناسی و ارشد ۳ سال و کاردانی ۵ سال و دکترا ۱ سال است.

  15. پاسخ بخت گفت:

    دوست عزیز
    اون برگه ای که شما پایه شو ۶۰۰ تومن میگید
    مربوط به ماده ده میشه که یه بندش افزایش حقوق بود
    اما اجرا نشد
    تنها چیزی که ازش اجرا شد افزایش دوره پیمان از دوسال به پنج سال بود
    درضمن نفت از قانون خدمات کشوری مستثنی است و از قوانین. خدمات کشوری تبعیت نمیکنه
    خودش دارای مقررات اداری نفت هستش
    (هرسال ۲۰ درصد افزایش حقوق)
    برای امسال ۱۲ درصد افزایش حقوق بود
    درضمن بگرد قوانین پرسنلی نفت رو دانلود کن نه خدمات کشوری
    یه چیز دیگم اینه که از پنج سال پیمانی یک روز هم کم نمیشه
    ولی درشرایطی افزایش پیدا میکنه

    • نفت غرب گفت:

      برادر عزیزم تصویب کردن مدت زمان دوره پیمانی افزایش پیدا کنه و مقدار پایه حقوق هم به طبع اون افزایش پیدا کنه حالا پیمانی زیاد شده ولی پایه زیاد نشده اما جناب وزیر نامه زده که در مدت ۶ ماه این قانون اجار بشه یا باید برگرده به حالت سابق

      • پاسخ بخت گفت:

        رفیق اگه این چیزی که تو میگی پایه کاردانی با افزایشات عمومی دوسال بعد از بخشنامه میشه ۷۸۰۰۰۰ که تو خوابم نمیبینی
        اون جریان شش ماهم داستانش جداس
        تو فکرش نرو

  16. مخالف بخت گفت:

    اطلاعات قوانین پرسنلیت ۹۰ درصدشون غلطه
    چیزی نمیدونی چرا الکی میگی
    پایه حقوق کاردانی ۵۰۳۰۰۰
    چیزی به اسم رسمی آزمایشی وجود نداره ، بعد از پنج سال پیمانی رسمی میشی

    بحث ضریب منطقه هم خیلی پیچیده تر ازین حرفاس که دوتا عددو درهم ضرب کنی
    فعلا بزار پات بخوره تو شرکت نفت بعدش بیا مردمو راهنمایی کن
    از طرف کارمند رسمی نفت

    • یه دوست گفت:

      سلام،همسر من کاردانی نفتخیز با همین پایه حقوقی که شما گفتید۹ماهه رفته شما که خبر دارید میتونید راهننایی کنید که بعد آموزشی حقوقش چه تغییری میکنه.متشکرم

    • بخت گفت:

      سلام دوست عزیز
      اولا شما که به سلامتی کارمند رسمی هستی یکم لحنتون رو درست کنید.
      منبع من برای این مطالب کامنت های چند ماه پیش سایت ها و بعضی دوستان بودند که الان مشغول به کارند.حتی اگه در جریان باشید روز استخدام برگه ای توزیع شد که پایه حقوق کاردانی ۱۳۹۲ در بدو خدمت ۶۰۰ هزارو خرده ای بود که هر سال ۲۰ درصد اضافه میشه.البته شاید شما پرسنل ستادی هستید نه عملیاتی.که شاید مناظق مختلف فرق کنند.
      ولی برای تبدیل وضعیت منبع من قانون مدیریت خدمات کشوری سال ۱۳۹۳ است که میتونید دانلود کنید و قطعا شامل شما نشده چون در گذشته بعضی ادارات بعد ۶ ماه پیمانی هم رسمی کردند. البته بعضی شرایط و تبصره داره مثلا بعضی امتیازها زمان رو کاهش میده.
      هدفی من هم فقط انعکاس مطالب بود.به شخصه امیدوارم حرف شما درست باشه و دوره پیمانی فقط ۵ سال باشه و میلیونها دلار حقوق بگیرم.
      با تشکر
      با تشکر

  17. بخت گفت:

    دوره با فواصل استراحت ۶ ماه است
    ۶ هفته عمومی-۶ هفته تخصصی۱-۱ ماه کارآموزی مناطق عملیاتی-۶ هفته تخصصی۲ که برای افراد متفاوت است-کارورزی
    بچه های ایمنی ۳ ماه محمودآباد-مکانیک و ابزار دقیق ۳ ماه اصفهان-بهره برداری ۳ ماه اهواز
    ۷و نیم تا ۱۲ونیم دو کلاس-۱۳ تا ۱۵ یک کلاس-۱۵و ربع تا ۱۷ در روزهای زوج یک کلاس
    بعد نماز مغرب و عشا،دو روز در هفته کلاس فوق العاده ۱ و نیم ساعته
    ۳ هفته کلاس.یک هفته استراحت
    آزمون هر درس بعد از درس و نمره قبولی ۷۰ است.

  18. بخت گفت:

    دوره یک خرداد محمود اباد دیروز تو تهران جلسه گرفته بودند من امروز از طریق یک دوست که کارمنده نفت کرمانشاه است پرسیدم گفت بعلت نبودن امکانات و استادایلام کنسل شده وچند روز قبل از یک خرداد از طریق نفت کرمانشاه اطلاع رسانی مبشه

  19. بخت گفت:

    حقوق قبل از صدور شماره پرسنلی به صورت علی الحساب و کمک است.پول بلیط را هم بر حسب کیلومتر میدهند.
    حقوق دوره کارآموزی تقریبا ۹۰۰ تومان است.
    بعد از کارآموزی یک حقوق پایه دارید که ضرب در ضریب منطقه میشود.
    ضریب حقوق ایلام ۳.۲ و ۴.۴ –جنوب ۶ – سکو ۷
    مثلا حقوق پایه کاردانی ۹۴،۷۲۰ هزار در ۳.۳ میشه ۲ میلیون و سیصد.
    اضافه کار که معمولا به قدیمی ها میدهن،۳۰ ساعت در ماه.
    هر ماه از ۲۵۰ تا ۵۰۰ نفت کارت واریز میکنند که نقدی نیست و برای خرید است.
    که با سابقه بیشتر رتبه شما بالاتر رفته و مزایای بیشتری دریافت میکنید و حقوق رسمی ها که بیشتر است.
    ۵ سال پیمانی و ۳ سال رسمی آزمایش و بعد رسمی.

  20. امین گفت:

    دوره با فواصل استراحت ۶ ماه است
    ۶ هفته عمومی-۶ هفته تخصصی۱-۱ ماه کارآموزی مناطق عملیاتی-۶ هفته تخصصی۲ که برای افراد متفاوت است-کارورزی
    بچه های ایمنی ۳ ماه محمودآباد-مکانیک و ابزار دقیق ۳ ماه اصفهان-بهره برداری ۳ ماه اهواز
    ۷و نیم تا ۱۲ونیم دو کلاس-۱۳ تا ۱۵ یک کلاس-۱۵و ربع تا ۱۷ در روزهای زوج یک کلاس
    بعد نماز مغرب و عشا،دو روز در هفته کلاس فوق العاده ۱ و نیم ساعته
    ۳ هفته کلاس.یک هفته استراحت
    آزمون هر درس بعد از درس و نمره قبولی ۷۰ است.

  21. امین گفت:

    نفت مناطق مرکزی
    امیری مقدم رئیس آموزش ۰۲۱۸۷۵۲۳۳۲۶
    عباسیان رئیس نیرو انسانی ۰۲۱۸۷۵۲۳۳۰۰ – ۰۲۱۸۸۷۵۱۲۲۳
    آقای باقری تامین نیرو ۰۲۱۸۷۵۲۳۳۰۶
    آقای زاد سید ۰۲۱۸۷۵۲۳۳۵۷
    خانم محبی ۰۲۱۸۷۵۲۳۳۵۹
    منشی باقری ۰۲۱۸۷۵۲۳۲۰۴
    منشی باقری ۰۲۱۸۷۵۲۳۲۶۲
    تامین نیرو ۰۲۱۸۷۵۲۳۳۵۵

    نفت و گاز غرب کرمانشاه
    تلفن خانه(مخابرات)نگهبانی ۰۸۳۳۸۳۸۷۴۱۶
    ۰۸۳۳۸۳۷۰۱۶۲ ۰۸۳۳۸۳۷۰۰۷۲
    امورکارکنان-واحد آموزش آقای عبدالرحمانی داخلی ۲۵۱
    امورکارکنان-مسئول امور کارکنان-آقای منصوری
    امورکارکنان-مسئول دفتر منصوری-خانم رزقی داخلی ۲۴۰

    نفت و گاز غرب ایلام ۰۸۴۳۲۲۴۴۶۰۲

    گزینش شرکت ملی نفت ۰۲۱۶۶۷۲۵۰۶۱ – ۰۲۱۶۶۷۲۵۰۵۷
    طب صنعتی داخلی ۲۴۷۹ ۰۲۱۶۶۷۰۰۰۲۱ الی ۹
    علوم وفنون اهواز ۰۶۱۳۴۴۲۷۷۲۵ – ۰۶۱۳۴۴۲۷۷۲۱
    مرکز آموزش محمودآباد ۰۱۱۴۴۷۳۷۵۶۹
    مرکز آموزش اصفهان ۰۳۱۳۴۴۱۶۱۶۷

  22. alamtu گفت:

    سلام دوستان سال جدیدم به به همه تبریک وشادباش می گم خبری نشده لطفا کامنت بگذارین مچکرم

  23. سرخص گفت:

    سلام به دوستان

    سال نو مبارک. امیدوارم در پناه خداوند مهربانمان ، سال خوب و خوشی در کنار عزیزانمان داشته باشیم، و در این سال جدید به تمام ارزوها و خواسته هایمان برسیم

    الهی آمین

    غرض از مزاحمت این بود که خبر جدیدی ندارین دوستان

  24. بهزاد گفت:

    سلام سال نو رو تبریک می گم و امیدورام سال ۹۵ سالی پربار واسه همه باشه
    دوستان مجددا باید پیگیری رو از سر آغاز کنیم و با پشتکاری بیشتر

  25. گردآفرین گفت:

    با سلام
    با آرزوی سالی
    سرشار از:برکت،سلامتی و آبرو
    و
    خالی از:خشم خدا و دوری از اهل بیت
    عید سعید باستانی نوروز بر شما مبرک باد.

  26. ایلام گفت:

    با سلام
    دوره مقدماتی کاردانی ها ی نفت وگاز غرب نیمه اول اردیبهشت و در ایلام بمدت ۱۵ هفته است و هیچ نیازی به تجمع و اعتراض نیست و خواهشا از تماسهای مکرر بپرهیزید
    بچه های عزیز کاردانی انشالله همتون برا ۹۵/۲/۱۵برا اموزش اماده رفتن باشید.
    حقوق،دفترچه بیمه،نفت کارت تمامشو ازماه اول میدن وحقوق هاهم بستگی دارد به نوع شرکت هایی که قراره اونجا کارکنی ولی ماکه نفت وگازشرق هستیم وبا مدرک فوق دیپلم استخدام شدیم حقوقمون ۹۹۰هزارتومن و۲۵۰تومن برای مدت کارآموزی.واسه ما مجردا نفت کارت واسمون واریزمیشه.
    با تشکر

    • ایلام گفت:

      آخه دوره عمومی ایلام منظور کجای ایلامه
      مناطق عملیاتی یا توی شهر
      اگه توی شهر مسکن رو چه طوری تامین میکنند برای غیر بومی ها.

    • سعید گفت:

      سلام دوستآن عزیز دوره کار آموزی ما که الان دوره هستیم ۱۵ اردیبهشت تموم میشه بعد اون شما رو برا دوره دعوت میکنن .پایه حقوق کارشناسی کمتر از ۷۰ تومنه .نفت کارت و خیلی چیزا رو بعد دوره میدن .توی دوره هم حقوق کامل نمیدن مبلغی به صورت علی الحساب پرداخت میشه

      • بهزاد گفت:

        سلام سعید
        شما الان در کجا مشغول گذراندن دوره هستید؟
        دوره نفت وگاز غرب ۱۵ اردیبهشت در ایلام شروع میشه ولی ایلام مرکز آموزشی نداره

  27. بهرام گفت:

    سلام.از دوستان قبولی شرکت زاگرس جنوبی هنوز کسی باقی مانده که به علل مختلف دعوت به کار نشده باشه و منتظر شروع آموزش باشه؟
    ممنون میشم اطلاع رسانی بفرمایید.

  28. برزان گفت:

    سلام
    یکی از دوستان از قول نیرو انسانی گفته بود که از دست بچه های ایلام ناراحته.
    دوست عزیز این صحبت از جعل حدیث های معاویه هم تابلو تره.اولا هر کس زنگ میزنه اسم شرکتشو میگه نه محل تولدشو.
    دوما کسی که زنگ میزنه به یه مسوول از شرکتی که قراره توش استخدام بشه به نظرت با طرف تند حرف میزنه.
    در کل اگر هم بوده اینطور بوده که از دست بچه های نفت و گاز غرب کلافه ام چون زیاد زنگ میزنند.
    اگه با بچه های ایلام مشکل داری لطفا حرف برامون درنیار،کردها همیشه به مهمان نوازی شهرت داشته اند.
    در ضمن به جای این همه التماس که کردید دوره شروع شه باید میگفتید به افراد باقیمانده زنگ بزنه و تسریع کارشون رو خواستار بشه.
    من که عید به همه ی فامیل میگم دوره ما اردیبهشته ان شاء الله.
    موفق باشید.

    • MO گفت:

      دوستان عزیز اصلا جو سازی نکنید به امید خدا تاخرداد ماه همه میریم دوره ، هر کسی برنامه داره تا اون موقع انجام بده دیگه خودتونو اذیت نکنید همه مراحل استخدام طی شده و نهایی شده و به هیچ وجه کنسل نمیشه

  29. سیرجان گفت:

    خبری ندارید دوستان

  30. سعی گفت:

    سلام یادمه چند وقته ماه پیش اخبار نشون داد که فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه نفت در اعتراض به نحوه جذب شدن در وزارت نفت مقابل ساختمان وزارت تجمع کردند و اخبار ۲۰:۳۰ اونو نشون داد به چندماه نکشید استخدام شدند یعنی تمام مراحلی رو که ما طی چند سال طی کردیم و هنوز جذب هم نشدیم اونا چند ماه طی کردند و جذب هم شدند. پس شاید بهترین کاری که ما باید انجام بدیم تجمع مقابل وزارت و مجلس می باشد البته بعد از تعطیلات نوروز و بعد از ۱۳ فروردین. ازتون خواهش می کنم بخاطر خودتون خونوادتون و سه سال عمر هدر رفته و موقعیتهایی که بخاطر این استخدامی از دست دادیم بعد عید همراه شویم وگرنه خدا میدونه کی استخدام ماها انجام می شه.
    نفت و گاز غرب

  31. نفت گفت:

    سلام
    آقایون مناطق نفت خیز چکار کردید دورتون شروع شد؟
    آیا شما گروه آخر بودید؟

  32. بهداشت و درمان گفت:

    سلام. کسی خبری نداره؟

  33. saeed23 گفت:

    با سلام دوستان عزیز ما رفتیم مدارک تکمیل کردیم اموزش پیش آقای شیعی بعد پرسیدم دوره چجوره گفتن ۱ هفته دورا آشنایی با نکات ایمنی براتون میزاریم بعد از ۱ هفته که انشاالله شنبه همین هفته گفتن اهواز باشین یعنی ۹۴/۱۲/۱۵بر میگردین تو اداره ای که براتون سمت خورده بعدش تا ۵ ماه تو اداره میمونین بعد از ۵ ماه اگه تعداد نفرات تکمیل شد برا شهرتون همونجا کلاس تشکیل میشه در غیر اینصورت کلاسا در اهواز ادامه پیدا میکنه ممنونم ببخشین سرتون درد اوردم ب امید موفقیت همه عزیزان

  34. سیرجان گفت:

    ممنون از همه دوستان با خبرهای خوبشان

  35. مناطق نفتخیز گفت:

    سلام دوستان عزیزم
    مدارکی که باید ببریم چیه؟

  36. نفت مرکزی گفت:

    افرادی از نفت و گاز غرب که در تاریخ ۱۱/۲ دوره اونا شروع شده هیچ کدام از بچه های آزمون سال ۹۲ نیستند و غالبا از دانشجویان نفت هستند که بورسیه شدند و در مدت زمانی بسیار کمی پس از زمان بورسیه شدن جذب شدند، گویا شرکت نفت واقعا مازاد نیرو نداره
    مدیرجان خواهشا تایید کنید

  37. Salar گفت:

    سلام دوستان منم نفت خیز جنوبم بمنم زنگ زدن که یازدهم اهواز باشم برا شروع بکار امیدوارم همتون برین سرکار این روزها پراسترس تموم شه وازهمه بچه هایی که کامنت گزاشتن این چند وقت بایست دلگرمی ما شدن تشکر میکنم وازمدیر سایت به امید دیدار یاحق.

  38. تکنسین مناطق گفت:

    با سلام به همه همراهان عزیز؛
    خداروشکر با من هم تماس گرفتن و گفتن که سه شنبه اهواز باشم. ایشالا به بقیه دوستان هم خبر خوش برسه.
    تشکر از همهی دوستانی که با پیامهاشون موجب دلگرمی ما میشدن. تشکر از مدیر محترم سایت.

  39. saeed23 گفت:

    با سلام خدمت دوستان امروز ۸اسفند بمن زنگ زدن که ۱۰ اسفند امور استخدام اهواز باشم خداراشکر انتظار ب سر اومد امیدوارم لبخند بروی لب همه بیاد ممنونم از همتون که این مدت باعث دلگرمیم شدین من کاردانی برق سهمیه بنیاد هستم موفق و سربلند باشین

  40. کاردانی - مناطق نفت خیز جنوب گفت:

    سلام دوستان.
    همین چند دقیقه پیش از امور استخدام بهم زنگ زدن گفتن ۱۱ اسفند با یه سری مدارک بیا امور استخدام.

  41. شاهین گفت:

    دوستان خبری نشد؟؟؟؟؟

    • alamtu گفت:

      به امیدخدابرج منتظردوره باشین من امروزتماس گرفتم موثق خبردارم

    • alamtu گفت:

      برج۲….

      • نفت مرکزی گفت:

        سه ساله دارن به ما می گن برج ۲ شروع به دورس بعدش میشه برج ۵ بعدش نیمه دوم بهمن بعدشم میشه برج یازده بعدشم می گن بعیده این آخره سالی دوره شروع بشه انشالله برج ۲ سال آینده!
        این داستان ادامه دارد…

    • مناطق نفتخیز جنوب گفت:

      با سلام خدمت تمام دوستان
      امروز من به اتفاق تعدادی از دوستان رفتیم امور استخدام
      که متاسفانه به دلیل مشکل سیستمی کار ما انجام نشد و به فردا موکول شد.
      هر وقت معرفی به آموزش بهت دادن اسکان بهت تعلق میگیره
      امروز ما از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ نشستیم منتظر همین معرفی که گفت مشکل سیستمی هست باید صبر کنید
      آخر سر هم گفت مشکل حل نشده برید فردا صبح بیاید
      فردا هم همین آش و همین کاسه است
      اکثرا هم افتادن مسجد سلیمان
      یه تعدادی هم آغاجاری هستند
      لیستش رو خودم دیدم البته قاچاقی
      اول میرید امور استخدام اگه مشکلی در پرونده ات نباشه یه معرفی بهت میده برای آموزش بدو استخدام بعد از آموزش اولیه که احتمالا دو هفته است معرفی میشید به اداره مربوطه

  42. سرخص گفت:

    سلام
    به امید روزهای خوش

  43. یه دوست گفت:

    بچها تو هفته ای که گذشت بچهای نفت مرکزی هم دورشون شروع شده پس اگه قصد داشته باشن شروع به کارتون بکنن ربطی به پایان سال نداره.

    • نفت مرکزی گفت:

      سلام کی گفته هفته گذشته دوره نفت مرکزی شروع شده؟!
      چندماهه استعلامات ما تکمیل شده ولی هنوز خبری از شروع دوره نشده

      • یه دوست گفت:

        سلام،همسرم منم فنونه گفتن تو هفته ی گذشته دقیقا۲اسفند یه گروه جدید اومدن باهاشون صحبت کردیم گفتن مال نفت مرکزیم،

  44. اروند گفت:

    بچه ها شما را به قرآن قسم راست میگید. بعد چند سال که هر روز از این سایت دیدن میکردم .اشک تو چشام جمع شد

    عزیزانم خوش خبر باشید. دلتون همیشه شاد باشه

    پس دیگه تموم شد به امید حق

  45. بهزاد(2) گفت:

    سلام دوستان
    بچه های نفت و گاز غرب چند هفته پیش بواسطه یه دوست باخبر شدم که ۱۵ اسفند شروع دوره نفت و گاز غرب است، اومدم اینجا کامنت گذاشتم که چند هفته دیگه خبر خوش میاد ولی تا امروز خودمم نا امید بودم حالا مثل اینکه با دوستان نفت خیز جنوب تماس گرفتن و این میتونه یه نشونه خوب واسه ماها باشه خدا رو چه دیدید شاید دوره ماها هم شروع شد
    فقط دعا کنید…

  46. یه دوست گفت:

    سلام،دوستان گلم چهارشنبه هفته آینده کلاسای عمومی همسر من وتعداد بیشماری تموم میشه وفنون خالی میشه وگذاشتن اونموقع به شما بگن،این امید الکی نیست که بعضی از دوستان میگن اردیبهشت آموزش تا جای خالی داشته باشه دعوت به کار میکنه ربطی هم به عید نداره،موقعیتی هم که الان شماها دارید خیلیا حسرتش رو میخورن خدا روشکر استخدامیتون قطعی شده انشاله دل خودتون وخانواده هاتونم برا سال نو شاد میشه.موفق باشید

  47. مناطق نفتخيز گفت:

    مژده ای دل …
    دوستان تازه از یه منبع کاملا موثق شنیدم که داریم دعوتنامه ها رو آماده میکنیم که به امید خدا شروع به کارتون دوشنبه باشه

    • مناطق نفتخیز گفت:

      با سلام خدمت تمام دوستان
      ساعت ۱۰ امروز ۵ اسفند از امور استخدام باهام تماس گرفتن و گفتن روز شنبه ۷ صبح با تمامی مدارک امور استخدام باشم
      گفت که ۸ اسفند شروع به کارتونها و تا آخر هفته با سایر دوستان تماس میگیریم
      بالاخره ۳ سال انتظار به پایان رسید خخدایا شکرت
      با تشکر از سایت استخدام که تو این ۳ سال حامی و پشتیبان همه بچه ها بود

      • کاردانی مناطق گفت:

        دوست عزیز بهت تبریک میگم…
        خواستم بودنم رشته تحصیلی ت چی بود؟
        واینکه روز شنبه که رفتی امور استخدام ما رو هم در جریان روند کار بذار… تشکر

        • مناطق نفتخیز گفت:

          با عرض سلام
          رشته من کاردانی مکانیکه
          انشاءالله شنبه که رفتم یه گزارش کامل براتون مینویسم
          به امید روزی که همه دوستان مشغول به کار بشن

  48. امیر*مناطق گفت:

    با عرض سلام خدمت همه دوستان وبا تشکر از مدیریت سایت دوستان مناطق من امروز با اقای عباسپور صحبت کردم که مجددا توپو پاس داد به اداره اموزش بعد زنگ زدم به اموزش که خوشبختانه جواب داد و وقتی بهش قضیه رو گفتم گفت اصلا همچین چیزی نیست اگه تا شنبه هم نامه بزنن برای ما ما میفرستیمون اموزش

  49. اروند گفت:

    سلام به همه همکاران اینده
    سعید جان باید دعا کنیم. غیر از این کاری از دستمون بر نمیاد
    امیدمون باید به خدا باشه

    سرخص راست میگه .بچه ها حتی کوچکترین خبر ما را دلگرم میکنه. اگه خبری پیدا کردین اطلاع بدین در این سایت.
    اخه خیلی ها دستشون مثل بنده به جایی بند نیست و با همین اخبار شما دوستان دلگرم میشیم

    مرسی از همه
    مرسی از مدیریت سایت
    مرسی از خدا

  50. سعی گفت:

    سلام
    حالا حتما باید دعا کنیم که اردیبهشت دوره شروع بشه
    بازم این ماه و اون ماه کردنا شروع شد

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها