صفحه مخصوص قبول شدگان آزمون شرکت ملی نفت ۹۳ +دریافت مجوز برای جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دستور کار است

با آرزوی توفیق و موفقیت همه دوستان . همراهان این صفحه مخصوص قبول شدگان آزمون شرکت ملی نفت می باشد.

این صفحه برای تبادل نظر و اعلام جزئیات و هماهنگی بین دوستان قبول شده در این آزمون می باشد

خبر ۱۰ تیر ۹۴ استخدام: دریافت مجوز برای جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دستور کار است
به گزارش اویل نیوز به نقل از شانا، جعفرمدنی زادگان با اشاره به این که بر اساس برنامه ریزی و تصمیمهایی که از گذشته گرفته شده بود مقرر شد انجام تشریفات استخدامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی در دو مرحله (مقاطع کارشناسی و بالاتر در آذرماه پارسال و مقطع کاردانی، امسال) صورت پذیرد، افزود: درهمین زمینه هم اکنون اقدامهای لازم در خصوص اخذ مجوزهای لازم و به تبع آن انجام تشریفات استخدامی داوطلبان مقطع کاردانی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: به محض دریافت نتیجه، مراتب از طریق شرکتهای فرعی به داوطلبان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.
براساس این گزارش، آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران با شرکت ١٢٩ هزار نفر بزرگترین آزمون استخدامی کشور بود که در ۵ و ۶ اردیبهشت ماه سال ٩٢ و در دولت دهم برگزار شد.

خبر ۱۴ بهمن ۹۳ استخدام: قابل توجه کارآموزان جدید الاستخدام نفت و گاز غرب برای دوره اموزشی اهواز

فرم اطلاعات فردی

              (داوطلب گرامی : خواهشمند  است علاوه بر فرم اطلاعــات فردی   فرم برگه معرفین   را نیز تکمیل نموده و در هنگام ارائه فرم اطلاعات فردی  فرم  مذکور را نیز ارائه فرمائید . (

فرم برگه معرفین

فرم درخواست تجدید نظر مرحله  اول

فرم درخواست تجدید نظر مرحله دوم

به اطلاع کلیه کارآموزان جدید الاستخدام که نام آنها در لیست مربوطه قرار دارد میرساند، دوره های آموزشی بدو استخدام از تاریخ ۳۰/۱۱/۹۳ در مجتمع آموزش فنون اهواز آغاز می گردد، لذا کارآموزان موظف هستند در تاریخ مذکور ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی ذیل در مرکز مزبور حضور بهم رسانند.

آدرس مجتمع: اهواز- ۱۲ کیلومتری جاده اهواز- رامهرمز- بعد از سه راهی صنایع فولاد- برومی- مجتمع آموزش فنون اهواز- تلفن: ۳۴۴۲۷۷۲۵-۰۶۱ و ۳۴۴۲۷۷۲۱-۰۶۱

لازم به ذکر سرویس ایاب و ذهاب از ساعت ۹ الی ۱۲ مورخ ۳۰/۱۱/۹۳ در محل: اهواز- خرمکوشک- مقابل مسجد قبا- مرکز آموزش های علمی و کاربردی آماده سرویس دهی به کاراموزان محترم می باشد.

مدارک لازم:

دو قطعه عکس ۴*۳

کپی شناسنامه و کارت ملی

40

خبر ۹ دی ۹۳ استخدام:  یک تجمع استخدامی مقابل ساختمان جدید شرکت ملی نفت

دستور العمل های طب صنعتی شرکت نفت

خبر ۱۱ آذر ۹۳ استختام: جمعی از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون استخدامی‌در حال بحث و تبادل نظر در رابطه با سوالات آزمون استخدامی در بخش نظرات این پست می‌باشند. شما نیز میتوانید در صورت تمایل به پایین همین صفحه مراجعه کرده و به جمع آنها بپیوندید

اعلام نتایج جدید در سامانه اعلام نتایج شرکت ملی نفت

قابل توجه داوطلبان محترم شرکت کننده در مصاحبه های استخدامی سال ۱۳۹۲

با عنایت به موافقت حاصله، بدینوسیله نتایج نهایی و قطعی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ شرکت ملی نفت براساس کل ظرفیت مورد نیاز و مجوز صادره اولیه اعلام می گردد.

قبل از ورود به صفحه اعلام نتایج توجه شما را به نکات زیر جلب می نماید

این آگهی، آخرین اطلاع رسانی در خصوص آزمون مذکور و اعلام نتایج قطعی و نهایی آن می باشد.

ضمن عرض تبریک به افراد پذیرفته شده به اطلاع می رساند شرکتهای مربوطه که داوطلبان در آن مصاحبه گردیده اند طی برنامه زمانبندی مشخص با پذیرفته شدگان نهایی، تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت انجام تشریفات استخدامی را با ایشان به عمل خواهند آورد.

همانگونه که در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی نیز اعلام شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط استخدام بر عهده داوطلب بوده و چنانچه در هریک از مراحل حتی پس از شروع بکار، مشخص گردد داوطلبی اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا علیرغم اعلام اطلاعات واقعی، واجد شرایط بکارگیری در صنعت نفت نبوده است؛ موضوع استخدام وی منتفی و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلا اثر می گردد. ضمن آنکه حق پیگرد قانونی فرد متخلف برای این شرکت محفوظ خواهد بود.

شروع بکار پذیرفته شدگان نهایی پس از اطلاع رسانی از سوی شرکت متقاضی نیرو و نیز منوط به وصول تائیدیه های مربوط به کلیه تشریفات استخدامی از جمله موافقت هسته گزینش، تاییدیه طب صنعتی، گواهی عدم سوء پیشینه، تایید صحت و اصالت مدرک تحصیلی، تایید وضعیت نظام وظیفه (درخصوص آقایان) و … می باشد.

 

مراحل انجام گزینش استخدامی صنعت نفت اعلام شد

با اعلام نتایج مصاحبه آزمون‌های استخدامی شرکت‌های ملی نفت و پالایش و پخش فرآورده‌های نفت ایران، مراحل انجام گزینش استخدامی صنعت نفت برای اطلاع‌ پذیرفته‌شدگان، اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، مراحل کلی گزینش صنعت نفت شامل تشکیل پرونده،  تحقیقات، مصاحبه، ارزیابی و اعلام نتیجه  است که فرآیند گردش کار در گزینش وزارت نفت به صورت کامل‌تر شامل مراحل زیر است:صدور معرفی نامه از تامین نیروی انسانی شرکت‌ها۱- تشکیل پرونده۲- تکمیل پرسشنامه۳- ثبت در سیستم کامپیوتری۴- مکاتبات اداری۵- واحد تحقیق – انجام تحقیق توسط محقق و عودت پرونده به مسئولان۶- واحد مصاحبه –  دعوت از متقاضی –  انجام مصاحبه – کنترل مصاحبه۷- مکاتبات اداری۸- ارجاع به ارزیابی۹- حسب ضرورت ارجاع مجدد به واحد تحقیق یا مصاحبه ( تحقیق تکمیلی / مصاحبه ارشادی /سیر مطالعاتی)۱۰- مجدداً ارجاع به ارزیابی۱۱- جمع بندی نظرات و ابلاغ رأی۱۲- اعلام نتیجه ( اداری )۱۳- ابلاغ رأی  مثبت یا منفی و اعلام به دستگاه۱۴- ثبت در سیستم  کامپیوتری  و راکد نمودن پرونده – بایگانی۱۵- واجد شرایط عمومی نیست =۱-۱۵ دریافت درخواست تجدید نظر از سوی متقاضی۱۶- بررسی مجدد در مرحله اول تجدید نظر ( اعلام رأی  ) – اعلام نتیجه مثبت یا منفی و اعلام به دستگاه

۱۷-  ورود پرونده به هیأت

۱۸- ۱-۱۸- انجام کار کارشناسی روی پرونده ۲-۱۸ ارجاع پرونده به واحد تحقیق حسب ضرورت ۳-۱۸ ارجاع پرونده به مصاحبه حسب ضرورت ۴-۱۸ ارجاع پرونده به دبیر جهت طرح در هیأت

۱۹- ۱-۱۹ تصمیم‌گیری در هیأت ۲-۱۹ صدور رأی  مبنی بر واجد شرایط بودن یا نبودن و یا گزینش مشروط  (انجام مصاحبه ارشادی و اخذ تعهد مبنی بر مکاتبه با هسته مربوطه )۴-۱۹ صدور رأی  مبنی بر واجد شرایط نبودن متقاضی ۱-۴-۱۹ دلالت متقاضی به دیوان عدالت اداری

مشمولان گزینش چه کسانی هستند؟

براساس این گزارش، طبق قانون مشمولان گزینش عبارتند از: داوطلبان ورود به خدمت شامل رسمی و غیر رسمی یا غیر ثابت ( پیمانی، قراردادی، روزمزد، خرید خدمت، حق‌التدریس و عناوین مشابه متعهدین خدمت، متقاضیان استخدام مشمول قانون کار در کلیه دستگاه‌های اجرایی، داوطلبان بورسیه های بلند مدت داخل و خارج از کشور ، مامورین ثابت خارج از کشور، ماموران و منتقل شده‌ها به دستگاه‌های مشمول قانون گزینش در مشاغل حساس، داوطلبان پذیرفته شده در مراکز و دانشسراهای تربیت معلم، تعهد دبیری و کارکنان شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با دستگاه‌های اجرایی برای بکارگیری در مشاغل اداری، کارشناسی، آموزشی و حساس).

در این رابطه همه وزارتخانه‌ها (به‌جز اطلاعات) سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، شهرداری‌های کشور، بانک‌های کشور، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و شرکت‌هایی که تمام یا قسمتی از بودجه آنها از بودجه عمومی تامین می شود و … مشمول قانون گزینش هستند.

همچنین داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر بورسیه یا غیر متعهد خدمت و مراکز آموزش عالی غیر وابسته به دستگاه‌های مشمول قانون گزینش و نیز قضات و اعضاء هیأت  علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پرسنل نیروهای مسلح شامل کادر نظامی و غیر نظامی ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی از شمول گزینش مستثنی بوده و تابع ضوابط مربوط به خود هستند.

ارکان گزینش کشور شامل موارد زیر است: ۱- رئیس جمهور: ریاست عالیه گزینش کشور را به عهده دارد و می‌تواند اداره امور گزینش کشور را مستقیما اداره کند و یا آن‌را به عهده دیگری بگذارد.

۲- هیأت عالی گزینش: این هیأت  توسط رئیس جمهور و طبق ضوابط موجود تشکیل می‌شود و از جمله وظایف آن ایجاد هیأت مرکزی گزینش در دستگاه‌های اجرایی، تعیین سیاست‌ها، خط مشی‌ها و ضوابط گزینش و هم‌چنین بررسی و احراز صلاحیت اعضا و هیأت‌‌ها و هسته‌های گزینش و نظارت بر حسن اجرای مقررات است. دبیر خانه این هیأت در نهاد ریاست جمهوری مستقر بوده و زیر نظر دبیر هیأت‌ عالی گزینش اداره می‌شود. دبیر مسئول اجرای مقررات و تصمیمات هیأت  عالی است .

۳- هیأت‌های مرکزی گزینش: مسئول نظارت و هماهنگی در اجرای قانون گزینش و مقررات مربوطه در دستگاه‌های مشمول قانون هستند و از جمله وظایف این هیأت‌‌ها، تجدید نظر در مرحله دوم، ایجاد هسته‌های گزینش، بررسی، انتخاب و معرفی اعضا هسته‌ها و نظارت بر عملکرد هسته‌های گزینش است.

هسته‌های گزینش، مرجع ابتدایی بررسی صلاحیت داوطلبان استخدام و سایر موارد مذکور در قانون گزینش است. مدیر هسته مسئولیت اداره اجرایی هسته را برعهده دارد و از جمله وظایف هسته‌ها اجرای دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و سایر امور اجرایی محوله از سوی هیأت  مرکزی و هیأت  عالی گزینش است.ضوابط حاکم بر گزینش: علاوه بر لزوم احراز شرایط عمومی استخدام شامل صلاحیت‌های علمی و توانایی‌های جسمی و روانی که به وسیله آزمون و توسط دستگاه مشخص می‌شود، متقاضیان باید حائز ضوابط گزینش (عمومی، انتخاب اصلح ) نیز باشند.همچنین ضوابط عمومی، حداقل ضوابطی است که فرد متقاضی جهت استخدام باید حائز آن باشد.

سایت azmoon.nioc.ir کارنامه نهایی شامل نمره مصاحبه فنی – تخصصی و شایستگی محور رو منتشر کرده
آخرش هم نوشته که:

تذکر۱: همانگونه که در پاراگراف دوم بند ۹ (صفحه ۱۱) دفترچه راهنمای آزمون استخدامی به اطلاع رسیده بود نفرات انتخاب شده در مرحله آزمون کتبی، مشروط به احراز حدنصاب قبولی در مرحله مصاحبه استخدامی، بر اساس جمع امتیازات کسب شده در آزمون کتبی (با ۶۰ درصد تاثیر در نمره نهایی) و مصاحبه استخدامی (با ۴۰ درصد تاثیر در نمره نهایی) و اعمال امتیازات ویژه (در صورت داشتن شرایط) به ترتیب اولویت بالاترین امتیاز، در فهرست قبول شدگان سهمیه تخصیصی قرار می گیرند.
تذکر ۲: حسب ابلاغیه معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری حد نصاب مرحله مصاحبه کسب حداقل ۶۵ درصد نمره در هریک از مصاحبه ها تعیین گردیده است.

اداره تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران

به گفته یکی از بازدیدکنندگان سایت تعدا قبول شدگان آزمون :

تعداد نفرات قبولی کل آزمون ۷۸۲ نفر( به جای ۲۶۷۶ نفر)
تعداد نفرات قبولی کل عملیات حفاری ۵ نفر(به جای ۱۴۴ نفر)
منبع پاسخگو شرکت ملی نفت به شماره :۰۲۱۶۱۶۲۶۳۰۴

شرکت ملی نفت ایران با صدور اطلاعیه ای نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ را اعلام کرد.

به دنبال فراخوان شرکت ملی نفت ایران و برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی در سال ۱۳۹۲ به ترتیب مقرر در فرآیند آزمون، به اطلاع می رساند، متعاقب پیگیری و اخذ نظر موافق معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهور، آن دسته از شرکت کنندگان در آزمون که پس از کسب حدنصاب حداقل ۶۵ درصد درهر یک از مصاحبه های تخصصی و شایستگی محور و اعمال ۶۰ درصد ضریب وزنی نمره آزمون کتبی در محاسبه نمره کل داوطلبان حائز بالاترین امتیاز درسقف مجوز ماخوذه گردیده اند برای استخدام در شرکت ملی نفت ایران پذیرفته شده اند.
داوطلبان گرامی جهت اطلاع از نتیجه آزمون استخدامی به آدرس azmoon.nioc.ir مراجعه نمایند.

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

صفحه مخصوص استخدام شرکت ملی نفت سال ۹۳

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵,۲۳۹)

  1. حقوق گفت:

    سلام،حقوق متوسط یک نفتی پیمانی بدو استخدام
    کاردانی ۲ میلیون و پانصد هزار تومان
    کارشناسی ۳ میلیون و پانصد هزار تومان..

  2. حقوق گفت:

    سلام،حقوق متوسط یک نفتی پیمانی بدو استخدام
    کاردانی ۲ میلیون و پانصد هزار تومان
    کارشناسی ۳ میلیون و پانصد هزار تومان.

  3. چشمه خوش دهلران گفت:

    با سلام
    لیست دوره های تخصصی نفت،برگزار شده برای بچه های لیسانس برق الکترونیک و ابزاردقیق در مرکز آموزش اصفهان از اسفند ۱۳۹۴ تا اردیبهشت ۱۳۹۵
    ۱-استانداردهای ابزار دقیق۲-مفاهیم استانداردهای صنعت نفت و گاز۳-PLC مقدماتی۴-ایمنی و خطرات گاز H2S-5-نقشه خوانی در ابزار دقیق۶-آشنایی با عملیات بهره برداری و تزریق۷-سیستم ارتینگ ابزار دقیق۸-هیدرولیک و الکتروهیدرولیک۹-اصول نیوماتیک و الکترونیوماتیک۱۰-پروانه های سرد و گرم۱۱-کابلها و کانکتورها۱۲-PLC پیشرفته۱۳-کالیبراسیون عمومی۱۴-کالیبراسیون فشار۱۵-شبکه های صنعتی۱۶-اتصالات و تیوبینگ۱۷-کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری الکتریکی۱۸-انواع رگولاتور ها۱۹-کالیبراسیون اندازه گیری سطح۲۰-کالیبراسیون دما.
    در ضمن دوستان تا این ماه حقوق علی الحساب میگرفتیم ولی از این ماه حقوق کامل میگیریم و باقی مانده ماه های قبل و سایر هزینه ها رو بعدا واریز میکنند.نفت کارت ها به عده ای از دوستان تحویل داده شده ولی تا تمام افراد تحویل نگیرند قابل برداشت نیست.نفت کارت پارسیان فقط خرید کالا هست از همه جا،ولی میتونید به یه مغازه آشنا برید پول رو اون به حساب خودش واریز کنه و بعد نقدی به شما بده.مجرد ماهی ۲۵۰ متاهل ۳۰۰ و ستادی ها چون پول غذا میگیرند ۵۰۰ هزارتومان.
    راستی من الان دهلران مشغولم با فکر باز برید منطقه چون اصلا اوضاع درست حسابی نداره از مار و عقرب در محیط کارگرفته تا موارد دیگه.ولی شما نیمه پر لیوان رو ببینید مثل شمال نیست که لباس دیر خشک بشه تو دمای بالای ۵۰ درجه با باد داغ هم لباس زود خشک میشه هم نیازی به سشوار ندارید همون جا حیات وحش زنده رو هم میتونید ببینید.
    با تشکر.

  4. dusp387 گفت:

    با سلام
    دوره های آموزشی عمومی بدو استخدام در مرکز آموزش نفت محمود آباد
    ۱-مقررات اداری۲-مقدمه ای بر صنعت بالا دستی نفت۳-معرفی صنعت نفت۴-مبانی پدافند غیر عامل۵-اخلاق حرفه ای۶-روشهای حل مسئله و تصمیم گیری۷-فرهنگ و الگوهای رفتاری۸-ارگونومی عمومی۹-مدیریت خلاقیت و نوآوری۱۰-کمکهای اولیه مقدماتی۱۱-حفاظت اسناد و مدارک۱۲-آیین نگارش،مکاتبات اداری و گزارش نویسی۱۳-مهارتهای ارتباطی۱۴-مدیریت استرس۱۵-هوش هیجانی۱۶-الزامات امنیتی کاربران کامپیوتری cscu 17-کار تیمی۱۸-بهداشت حرفه ای۱۹-مدیریت زمان۲۰-ایمنی و آتش نشانی عمومی-تئوری و عملی۲۱-اتوماسیون اداری۲۲-حفاظت گفتار۲۳-تهدیدات و تخلیه تلفنی۲۴-مبانی محیط زیست.
    امروز دفترچه های درمانی و کفش و لباس کار تحویل گردید و احتمالا این هفته برگ معرفی به محل کار یا مرکز آموزش تحویل میگردد.آغاز دوره ۳۱/۲ پایان دوره ۱۱/۵ –دعوت به کار ۲۳/۵.
    با تشکر

  5. یه دوست گفت:

    ماشاله این استخدامی رکورد زد من فکر میکردم دیگه همه شروع به کار شدن،دیگه هنوز یه عده ای جا موندن خدا خودش به همه صبر بده.

  6. جامانده گفت:

    با سلام یه سوال
    بنده خداروشکر تازه شروع به کارم زدن برا همین هفته ایا باید قبل از رفتن به منطقه حتما نامه تسویه حساب قبلی رو ببریم یا میشه بعد از چند روز دیگه ببرم ایا برا بیمم مشکلی پیش نمیاد

    • احمد گفت:

      من بودم سوال ازشون پرسیدم یعقوبی خواه گفت غیر قانونیه ، بعد رفتم باهاشون صحبت کردم که الان تو دورم و نمیتونم برم تسویه – گفت تو رست برو کارهات رو بکن – به نظرم زرمگ بازی در نیار و سربع برو تسویه کن قالش رو بکن

  7. برزآفرین گفت:

    با سلام
    ضمن عذر خواهی از دوستانی که من رو مورد ایراد قرار دادن،شاید شما درست میگید باید اجازه میگرفتم.امیدوارم این خطای من رو ببخشید و حلالم کنید.لطفا دوستان کامنت ها رو به افراد خاص ارجاع ندهید من بار گناهم سنگین تر نشه.
    با تشکر

    • لیست گفت:

      با سلام
      دوست عزیز آفرین،حلات کردم
      در ضمن من اون یه نفری که سینا جان گفت نیستم
      اون بنده خدا یه سالی هست که تو منطقه ویژه پارس مشغوله و به شرکت ما ربطی نداره و فکر نکنم به این سایت سر هم زده باشه.
      ممنون.

  8. برزآفرین گفت:

    با سلام و ضمن تشکر از دوستان پیگیر و مدیر محترم سایت برای همراهی در این مدت
    لیست اسامی کارآموزان بدو استخدام نفت مرکزی وسایر مورخ ۳۱/۲/۱۳۹۵ محمود آباد
    گروه اول:
    محمدرضا شرفی زاده-امین بخت آفرید-جواد خشت زر-حمزه عبدالله زاده-سیامک قلعه کهنه-رامین داودی-سیروس یاسمی-وحید غلامی علی کردی-یدالله ملک احمدی-حمید کریم پور-سجاد احمدی سرنجکه-حسن اختیاری-افشین داودی نژاد-محمدرضا سلیمان بیگی-عبدالله شیرولی پور-آیت شهبازی-علیرضا جمالی-صباح پیشگو-میثم تقی ملا-فرزاد رضایی قصر احمدی-نعمت محمدنیا-عباس رسولیان-سید احسان غیاثی.
    گروه دوم:
    حامد حیدر نیا-مهدی مامی-امیر مرادی قلعه کهنه-محمدرضا مکرمی-ستار مرادی-احمد نوشادی-محمد اروانه-احمد فرجی-محمد مهدی شهبازیفر-امید شمس الهی کارزانی-سجاد یاور-منصور ناصحی-یاسر شریفی-مجتبی یعقوبی-یوسف الباد-علی حسنی-محسن عزیز بیگی-میثم مظفری-رضا نورالهی مقدم-شمس الدین اکبری-محسن معظمی گودرزی-رضا احسانی فر-محمد ایزد دوست-سجاد خورشیدی.
    گروه سوم:
    محمد رضائی زاده-محسن زارعی-محمد باقر شیخی-احسان طاهری مقدم-مجتبی عباس نژاد-علی فرخی-ایرج کاوسی-احمد گرائی-منوچهر منصوری-محسن یزدانی-عبد الرضا رحمتی هفت چشمه-سجاد عبداللهی-محمد ورمزیار-سجاد یاری-مهرداد رفیعی زاد-یزدان مرادی-محسن ترکاشوند-سجاد کرمی-شاهد تدین-علی محمد جانی-سعید قائدی.
    گروه چهارم:
    ابوذر عبدشیخی-ایوب رحمانی ثقیه-امیر مرادی-وحید صیادی-مصطفی ملکی-ایمان سهرابی-مسعود صید باقری-میثم احمدی کلان-حجت الله یوسفوند-مسعود عبد الهی-سجاد تابان-ناصر محمدی-البرز میرزا بیگی-محمد صادق فرید-صابر انتخابی کیا-فاطمه جعفری طایقانی.
    و یک سری از دوستان که اسامی هنوز در لیست وارد نشده.دوستانی که مراحل استخدامی آنها تکمیل نشده در صورت اتمام مراحل به صورت دوره آموزشی حین خدمت جذب میشوند.
    با تشکر.

    • حسن گفت:

      با سلام
      با تشکر از حوصله ای که در تایپ به خرج دادید،امیدوارم این دوستان تا اتمام ۳۰ سال خدمت همراه هم باشند.
      یک سری از دوستان از تایپ شدن اسمشون نارحت شدند،که دلیل اون رو نمیدونم.چون تایپ شماره پرسنلی یا کدملی و غیره مشکل ساز است و اسم مشکلی پیش نمی آورد،همونطور که سری قبل اسامی دوره های آموزشی بدو استخدام از تاریخ ۳۰/۱۱/۹۳ در مجتمع آموزش فنون اهواز رو شرکت نفت و گاز غرب روی سایت قرار داد.گذاشتن اسامی هنگامی مشکل ساز است که در لیست بدی قرار داشته باشید،ما که دزدی نکردیم،پس باید به قرار گیری اسمتون در این لیست افتخار کنید.
      در ضمن دفترچه درمانی شما ۱/۴/۹۵ صادر میشود که باید مستقیم از شرکت تحویل بگیرید یا توسط نماینده شرکت در محل آموزش تحویل داده شود.برای استفاده از پرتال نفت هم نیاز به کدی که امور اداری تحویل میدهد احتیاج دارید.
      متشکر و ممنون

    • لیست گفت:

      کاری جالبی نکردی من که راضی نیستم اسم منو تایپ کردی

      • سینا گفت:

        حالا شما نگران نباش اسم شما میون این ۸۰ تا گم میشه.
        فکر کنم شما اون یدونه دختر باشید.

  9. سینا گفت:

    سلام
    جناب سروش و جدیدالاستخدام در مورد دوره جنابعالی بنده اطلاعی ندارم ولی با باتوجه به اینکه به ما گفتن بعد از ما دوره ای نیست و در صورت تکمیل اطلاعات شما و تاییدیه طب صنعتی به شما توصیه اکید میکنم که به تهران برید و شخصا پیگیری کنید. آقای زاد سید به بنده گفتن که متاسفاته تعداد ۳۰ نفر توی طب صنعتی رد شدند و از شما میخوام که پیگیری کنید خدایی ناکرده پروندتون راکد نشه.
    به اینجا برید : تهران- طالقانی – روبروی وزارت نفت -ساختمان نفت مناطق مرکزی-طبقه سوم -تامین نیروی انسانی
    تلفن:۰۲۱۸۷۵۲۳۳۵۷
    خواهشا پیگیری کنید.

  10. زاگرس جنوبی گفت:

    سلام اقا محسن از بچه های غرب بودی؟ مشکل کورنگی داشتی حل شد چکار کردی؟

  11. سروش گفت:

    خواهشا جروبحث نکنید .جناب جدیدالاستخدام درک میکنم شما را .خودمم مثل شما هستم .
    اقای سینا و ابوذر شما که الان تو محمود اباد هستین، خبر ندارین بچه های بعدی کی قراره بیان محمود اباد

    تو را خدا یه خبرم واسه ما بگیرین
    ممنون

    • ابوذر گفت:

      با زاد سید تماس بگیر، من شنیده بودم ما گروه آخر هستیم و همه اومدن اما مثل اینکه شما دعوت نشدید، همه چیزو زاد سید میدونه زنگ بزن ازش بپرس، البته اگه تمام مراحل رو طی کردید حتما دعوت بکار میشید اما حتماً با زاد سید تماس بگیر، من هم الان استراحت هستم شنبه بعد میرم محمود اباد میپرسم، شما مربوط به کدوم قسمتی؟ نفت و گاز غرب؟…

  12. جدیدالاستخدام گفت:

    جالب میدونی چیه سینا جان.
    این همه اشخاص همه منتظر یه خبر هستند ولی شما تنهای تنها تو محمود اباد مشغول دوره هستی

    با احساسات جوانها و دوستانمان لطفا بازی نکن. برای کمی خنده و سرگرمی خبرهای دروغین پخش نکن خواهشا دوست عزیز
    با تشکر از همه

    • سینا گفت:

      دوست عزیز نه از سر شوخی نه هیچ چیز دیگه ای من حرف نزدم تعداد ۸۰ نفر شامل دوستان نفت و گاز غرب و تعدادی شرق و دیگر شرکت ها ۳۱ ام اومدن و از روز دوشنبه کلاسهامون شروع شدن اگه حرف منو باور ندارید با آقای زاده سید تو نفت مناطق مرکزی تماس بگیر ایشون کاملا براتون توضیح میدن.

    • منتظر گفت:

      سلام من هم دوره محمود اباد هستم که ٣١ اردیبهشت شروع شد و ٧١ نفر هستیم از سه شرکت مناطق مرکزی یعنی غرب و شرق و زاگرس جنوب که به گفته تامین نیروی انسانی مناطق مرکزی اخرین دوره هستیم البته ما چهار نفر غایب داریم یک پیگیری بکن جدید الستخدام

    • ابوذر گفت:

      سینا درست میگه جمعا هشتاد نفر هستیم که محمود آباد اومدیم دوره، اکثرا کاردانی هستیم تعدادی هم کارشناسی و یک کارشناسی ارشد، ۳۱ ام جمعه اومدیم اینجا،

  13. جدیدالاستخدام گفت:

    سینا جان
    طبق پیش بینی جناب عالی قرار بود ۳۱ اردیبهشت محمود اباد باشیم
    پس چی شد؟

    • سینا گفت:

      جناب جدیدالاستخدام ما دقیقا ۳۱ اردیبهشت دعوت شدیم و الان همه تو محمود آباد هستیم و دوره شروع شده اگه شما دعوت نشدید حتما با شرکت تماس بگیرید و دلیلش رو جویا بشید.

  14. سینا گفت:

    کارآموز محترم با کمال مسرت ضمن عرض تبریک به جمع همکاران تلاشگر شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به اطلاع میرساند:
    دوره های آموزشی بدو استخدام جنابعالی از مورخ ۹۵/۰۲/۳۱ در مرکز آموزش محمود آباد به نشانی زیل شروع میگردد:
    مازندران- محمود آباد – خیابان آزادی – بلوار شهدای نفتکش – مرکز آموزشی محمد آباد.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها