صدور مجوز استخدام ۳۶ پزشک متخصص و فوق تخصص در ایلام

وزیر بهداشت:
مجوز بکارگیری ۳۶ پزشک متخصص و فوق تخصص در ایلام صادر شده است
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز بکارگیری ۳۶ پزشک متخصص و فوق تخصص به منظور کاهش مشکلات درمانی در استان ایلام صادر شده است.
به گزارش ایرنا ، ‘مرضیه وحید دستجردی’ روز یکشنبه در حاشیه دیدار از مراکز درمانی شهرستان مرزی دهلران در استان ایلام افزود:از پارسال تاکنون ۳۸ خانه بهداشت در سطح استان از محل اعتبارات وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ساخته شده است.
وی با اشاره به وجود ۹۹۸ تخت بیمارستانی در سطح استان ایلام و ۵۰۰ تخت در حال ساخت گفت:با برنامه ریزی صورت گرفته و بهره برداری از این تعداد تخت بیمارستانی،این نیاز استان ایلام برطرف می شود.
دستجردی در خصوص نیروهای مورد نیاز متخصص و پرستاری بیمارستان های استان اظهار داشت:پارسال در این راستا مجوز بکارگیری ۳۶ پزشک متخصص و فوق تخصص به دانشگاه علوم پزشکی استان داده شد.
وزیر بهداشت همچنین با اشاره به وجود پدیده شدید گرد و غبار در استان ایلام بویژه شهرستان مرزی دهلران گفت: گرد وغبار ناشی از ریزگردهایی است که بیشترین بار هزینه های درمانی با توجه به بیماری های قلبی و تنفسی را متوجه وزارت بهداشت می کند که امیدواریم با برنامه ریزی سازمان محیط زیست این معضل برطرف شود.
وی در خصوص تامین نیروی متخصص داخلی بیمارستان دهلران گفت:معاونت درمان وزارت بهداشت پیگیر هستند تا در نخستین فرصت پزشکان متخصص در امتحان شرکت و با فارغ التحصیل شدن آنها و تامین نیروی مورد نیاز بیمارستان ها اقدام کنند.
وی با اشاره به اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی بیمارستان شهرستان آبدانان افزود:با اخذ مجوز کمسییون ماده ۳۲ برای بیمارستان آبدانان مشکلات این بیمارستان برای ساخت و ساز برطرف و ساخت آن آغاز شده است.
منبع : بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها