صدور مجوز استخدام ۲۵۰۰ نفر در دامپزشکی ‌های سراسر کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی ‌گفت: سند توسعه نیروی انسانی سازمان دامپزشکی کشور آماده ‌و برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مجوز استخدامی در سال جاری ‌صادر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا مومنی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی محروم نیست بلکه استانی با پتانسیل‌های بسیار خوب در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در بحث مرغداری‌ها و واردات دام و ۴۳۱ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارای ظرفیت است گفت: متأسفانه اعتبارات در کشور وضعیت خوبی ندارد و اعتبارات کشور به صورت انقباضی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور افزود: خراسان جنوبی با رشد خوبی در اعتبارات استانی و کشوری مواجه بوده و سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای و حدود ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی به استان کمک شده است.

نگاه سازمان دامپزشکی به تمام استان‌ها نگاه عدالت محور است

مومنی با بیان اینکه نگاه سازمان دامپزشکی به تمام استان‌ها نگاه عدالت محور است تصریح کرد: آزمایشگاه دامپزشکی در خراسان جنوبی ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم در صورت تخصیص اعتبارات این پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به ۸۵ درصد برسد.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات این آزمایشگاه به صورت ۱۰۰ درصد از محل سازمان پرداخت می‌شود ادامه داد: تاکنون مبلغ ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به این آزمایشگاه اختصاص یافته و برای تکمیل به حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تخصیص اعتبارات تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: هر جا امنیت بهداشتی در کشور است مدیون پست قرنطینه مرزهای ایران هستیم و اگر در این زمینه کوتاهی شود تب کنگو در مرکز کشور و استان‌های بزرگ را خواهیم داشت.

مومنی بیان کرد: سند توسعه نیروی انسانی سازمان دامپزشکی کشور آماده شده و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مجوز استخدامی برای سال جاری وجود دارد که در صورت تایید این سند توسعه نیز سهمیه استان بر اساس شاخص‌ها تخصیص داده خواهد شد.

خراسان جنوبی تا دو سال آینده به قطب پروش شتر در کشور تبدیل می‌شود

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی نیز در این نشست اظهار داشت: خراسان جنوبی به دور از بیماری‌های مشترک انسان و دام است و از این لحاظ نیز خراسان جنوبی استانی سالم است.

محمد اصغرزاده با بیان اینکه خراسان جنوبی تا دو سال آینده به قطب پروش شتر در کشور تبدیل خواهد شد گفت: آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور در استان ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قول‌های خوبی در زمینه تخصیص اعتبارات برای تکمیل این پروژه داده شده است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبارات تا پایان سال این آزمایشگاه به بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌رسد و این آزمایشگاه مرجعی در شرق کشور است.

صدور پروانه تاسیس کشتارگاه شترمرغ در فردوس

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: در پرورش شتر و شیر خشک و صنایع تبدیلی استان اقدامات خوبی شده و واردات شتر از سایر کشورها پیگیری می‌شود و واردات شتر مولد شیری انجام خواهد شد.

اصغرزاده با بیان اینکه علیرغم تمام مشکلات واردات دام مولد در استان وجود دارد بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون نیز ۱۳۰ تن تخم مرغ از استان به افغانستان صادر شده و امروز نیز شیر شتر در استان تبدیل به یک برند شده است و می‌تواند اشتغالی پایدار برای استان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار قطعه شترمرغ در استان وجود دارد گفت: پروانه تاسیس کشتارگاه شترمرغ در فردوس صادر شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها