شیطنت‌های رسانه‌ای هیچ تاثیری در برگزاری هرچه بهتر نخستین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان کشور ندارد

شیطنت‌های رسانه‌ای هیچ تاثیری در برگزاری هرچه بهتر نخستین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان کشور ندارد

قمری، دبیر اجرایی آزمون گفت: هفته پیش موضوعی از قول یکی از مسئولین محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان “غیر قانونی بودن آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان” منتشر شد که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از آن مسئول محترم، متن خبر مذکور توسط مسئول محترم تکذیب گردید و هفته نامه مذکور ملزم به حذف خبر غیر قانونی بودن آزمون از رسانه خود شد.

وی افزود: اما از آنجا که مدیر مسئول این رسانه بنا بر اطلاعات، صاحب یک کاریابی می‌باشد، تخریب آزمون را در دستور کار خود قرار داده و با پرداختن به حواشی پیرامون آزمون سعی در عملی کردن اهداف خود دارد.

قمری اشاره کرد: لازم به ذکر است ثبت‌نام از داوطلبان برای برگزاری آزمون مهارت سنجی مطابق معیارهای صنعت داخلی کشور، به هیچ وجه مصداق کاریابی نیست و این آزمون همچون دیگر آزمون‌هایی که بخش خصوصی برگزار می‌کند؛ نظیر آزمون‌های موسسات آموزشی، آزمون‌های موسسات کنکور، آزمون‌های مهارت سنجی و حتی آزمون‌های استخدامی بانک‌ها و موسسات دیگر می باشد و مجوزهای قانونی برگزاری آزمون در گواهی‌های ثبتی این موسسه از سوی مراجع مرتبط نیز تصریح گردیده است.

طی صحبت‌ها و مذاکرات صورت گرفته مقرر گردید موسسه میزان گستران شریف تا زمان برگزاری مرحله حضوری آزمون مجوزات لازم را نیز در زمینه کاریابی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ نماید تا از ابهامات احتمالی در مرحله حضوری این آزمون که با مشارکت شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان کشور برگزار می‌گردد، جلوگیری شود.

نظر به اینکه ثبت‌نام این آزمون در ۲۶ شهریور ماه رسما پایان یافت و آمار و اطلاعات مرتبط با داوطلبین در اطلاعیه‌های سابق منتشر گردیده است؛ این نشریه همچنان گمانه زنی‌های بی مبنای خود در رابطه با تعداد ثبت‌نامی‌ها را در جهت تشویش اذهان عمومی ادامه می‌دهد که از اساس اشتباه می باشند.

دبیرخانه نخستین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان کشور

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها