شهرداری یاسوج کمبود نیروی متخصص دارد

شهردار یاسوج گفت: عدم وجود نگاه جامع مدیریتی به شهرهای کوچک موجب شده که این شهرها کوچک بماند و توسعه نکنند.

نستهن مقدم ظهر امروز نماینده در همایش سراسری شوراهای اسلامی که با حضور مسوولان برگزار شد، با تبریک روز شورا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: همان طور که در برنامه تبلیغاتی خود رضایت مردم را جلب کردید با شور شورایی و خرد جمعی در شان جایگاه در عین حاکمیت مردم و مسائل شهری و روستایی را مرتفع می‌کنید.

شهردار یاسوج با بیان اینکه شهرداری‌ها و شوراها در زمره شهرهای کوچک تلقی می‌شود، بیان کرد: عدم وجود نگاه جامع مدیریتی به شهرهای کوچک موجب شده که این شهرها کوچک بماند و توسعه نکنند و در ساختار زیرساختی کلان نگاه ویژه‌های به شهرهای کوچک نشده است.

مقدم افزود: به تبع این نگاه اهداف برای توسعه این شهرها متصور نبوده است و بسته‌های مستمر برای این شهرها تدوین نشده است و اعتباری که برای شهر کوچک اختصاص داده می‌شود، موقتی است.

وی اذعان کرد: در برنامه‌های آتی کشور تدوین برنامه سالانه مربوطه به شهرهای کوچک به طور جدی قرار گفته شود.

وی ابراز کرد: با نگاهی به کشورهای کوچک و زیر ساخت‌های مناسب می‌توان شهری در خور شهروندان ایجاد کرد.

مقدم عنوان کرد: مشکل شهرداری‌های کوچک میزان درآمد آنها از هزینه‌ها کمتر است.

شهردار یاسوج بیان کرد: میران درآمد پایین به دلیل نداشتن درآمد کافی موجب شده که زیر ساخت های لازم پیشرفت خوبی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات شهرداری‌های در بحث عدم پرداخت عوارض است، عنوان کرد: در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت بسیاری از پروژه ها معطل پرداخت عوارض است که در این زمینه درخواست داریم از استاندار این مشکل را با ادارات مربوطه را مرتفع کنند.

شهردار یاسوج، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات شهرداری کمبود نیروهای متخصص در زمینه عمرانی و خدماتی داریم که این کمبود نیرو در شهر یاسوج بیشتر مشاهده می‌شود.

وی گفت: نیروهای و مدیران شهرداری‌ها در سطح استان از حداقل حقوق برخوردار هستند که انتظار داریم در بررسی هایی که صورت می‌گیرد ارتقا حقوق این نیروها در دستور کار قرار بگیرد.شهردار یاسوج با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری به یک معضل تبدیل شده است، اظهار کرد: برای تبدیل وضعیت اگر آزمونی برگزار می شود باید از قبل اطلاع رسانی شود.

مقدم ادامه داد: آتش‌نشانی‌های شهرداری‌ها کمبود امکانات و تجهیزات دارد و عدم پایدار اصلی‌ترین مشکل شهرداری‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به حاشیه نشینی در برخی از شهرهای استان خاطرنشان کرد: بیشترین حاشیه نشینی در شهر یاسوج است.

وی اذعان کرد: ساخت و ساز بی رویه مشکل ما را در شهر یاسوج دوچندان کرده است و در این زمینه درخواست داریم که تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری که ۱۵ سال از این قانون می‌گذرد و اقدامی صورت نگرفته است در دستور کار قرار بگیرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها