شناسایی مدیران سیستمهای تبلیغات اینترنتی در ایران

” با رشد فزاینده تجارت الکترونیک و گسترش سیستم های تبلیغات اینترنتی در ایران، عملکرد نامناسب برخی از این سیستم ها منجر به ضرر و زیان مالی برای نمایش دهندگان تبلیغات و ضربه به این صنعت نوپا شد. این موضوع ما را بر آن داشت تا با همیاری شما، در این وب سایت به بررسی دقیق عملکرد سیستم های تبلیغات اینترنتی پرداخته و آخرین اخبار مربوطه را به طور مستمر منتشر کنیم. باشد که با اطلاع رسانی دقیق، شما وبمستر عزیز بتوانید با انتخاب مناسب ترین سیستم تبلیغاتی بر حسب اولویت های خود، گامی در جهت توسعه تجارت الکترونیک در ایران بردارید.” (tablighinfo.com)
تجربه کار با سیستمهای تبلیغات اینترنتی ( تبلیغات کلیکی ) توسط نمایش دهندگان اینگونه تبلیغات نشان داده است که سیستمهایی که بدون هیچگونه مشخصاتی از مدیران سیستمهای تبلیغاتی در حال فعالیت هستند، زیاد مورد اعتماد نبوده و مشکلات زیادی برای نمایش دهندگان تبلیغات بوجود آورده اند.
با تحلیل فعالیت سیستمهای تبلیغاتی و عملکرد نمایش دهندگان به این نکته میتوان اشاره کرد که نمایش دهندگان اینگونه تبلیغات، چون اکثراً وبلاگهای نوپا و جدید هستند و این وبلاگها بخاطر کم بودن تعداد بازدید وبلاگ شان، مدت زمان زیادی برای کسب سقف پرداخت پورسانت از سیستم تبلیغات کلیکی صرف می کنند،در مورد اعتبار اطلاعی ندارند و ماهیت واقعی سیستمهای تبلیغتی در زمان پرداخت پورسانت مشخص می شود، بنابراین تا آن زمان نمایش دهندگان تبلیغات معمولاً به هشدارهای افراد دیگر در مورد عدم پرداخت پورسانت از طرف اینگونه سایتها توجه نمی کنند و همین موارد باعث می شود که فعالیت سیستمهای تبلیغاتی علیرغم هشدارهای انجام گرفته به فعالیت خود ادامه دهند.
این سایت بخاطر محتوای مطالب و نوع خدماتی که به کاربران ارائه می دهد، اطلاعات خیلی زیادی از فعالیت سیستمهای تبلیغاتی کسب کرده است، چرا که قسمتی از فعالیت این سایت مربوط به معرفی راههای مختلف جهت کسب درآمد اینترنتی کاربران بوده و گزارشات رسیده از طرف نمایش دهندگان تبلیغات نیز تکمیل کننده اطلاعات از سیستمهای تبلیغاتی می باشد.
سعی می کنیم با همکاری سایت تبلیغات اینفو و سایتهای دیگری که فعالیتشان در مورد سیستمهای تبلیغات اینترنتی می باشد، اطلاع رسانی خیلی جامع و کاملی از فعالیت سیستمهای تبلیغات کلیکی را به کاربران اینترنتی ارائه دهیم تا با اطلاع از تجربیات قبلی وبلاگ نویسان بتوانند سایتهایی که صرفاً در جهت منابع خود عمل کرده و با زیرپا گذاشتن حق نمایش دهندگان، تبیغات اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی را هم زیر سئوال می برند، شناسایی کرده و با اینگونه سایتها همکاری نکنند.
لطفاً وبلاگ نویسان محترم و کاربرانی که در مورد اینگونه سیستمها اطلاعاتی دارند و تجربه عدم پرداخت پورسانت تبلیغاتی را داشته اند، در قسمت نظرات همین مطلب یا از طریق فرم ” تماس با ما ” گزارش نمایند تا با جمع بندی گزارشات به دیگر کاربران هم منعکس نماییم.

داشتن اطلاعات کافی از صاحبان سیستمهای تبلیغاتی به ما کمک می کند تا پیگیری لازم و دقیقی در مورد علت عدم پرداخت درآمد نمایش دهندگان را از صاحبان سیستمها داشته باشیم.
در صورتی که هر کدام از مشخصات زیر را در مورد مدیران سیستمهای تبلیغاتی دارید اعلام کنید:

– نام و نام خانوادگی
– شماره تلفن
– ایمیل خصوصی یا هر ایمیلی که از سیستم داشته باشید
– آدرس محل فعالیت شرکت
– شهرستان محل فعالیت
– مستندات در مورد مدیران اینگونه سیستمها مثل فایل صوتی مکالمه تلفنی و …
– در صورت داشتن عکسی از مدیران، جهت شناسایی هویت واقعی و انعکاس آن به دیگران
طبیعی هست، داشتن این اطلاعات پیگیری عدم پرداخت از مراجع ذیربط یا قضایی را هم ممکن خواهد ساخت
دوستان عزیز، لطفاً در صورت امکان با قرار دادن لینک این مطلب در وبلاگ و یا وبسایت خود و یا مطرح کردن در فروم های مرتبط با درآمد اینترنتی و سیستمهای تبلیغاتی، ما را در اطلاع رسانی بهتر و کامل تر یاری کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها