شرایط و ضوابط استخدام های دولتی اعلام شد

جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور گفت: طبق قانون، همه استخدام‌ها باید در شرایط رقابتی، نشر آگهی و برگزاری آزمون استخدام عمومی انجام شود.
محمود عسگری آزاد گفت: طبق قانون، همه استخدام ها باید در شرایط رقابتی، نشر آگهی و برگزاری آزمون استخدام عمومی انجام شود. جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید حق شرکت در آزمون استخدامی را داشته باشند، افزود: همه تکالیف و راهکارها در قانون مدیریت خدمات کشوری پیش بینی شده و برنامه دولت هم اجرای کامل قانون است.

به گزارش مهر، وی، کیفیت به کارگیری نیروها را ناشی از اجرا نشدن قانون دانست و گفت: اگر قانون به نحو مطلوب اجرا شود، انتخاب اصلح اتفاق می افتد و قانون برای انتصاب مدیران شرایط گذاشته و سلسله مراتب و مسیر ارتقای شغلی را مشخص کرده است که باید اجرا شود.

عسگری آزاد افزود: قانون در بخش توسعه دانش نیروی انسانی و قسمت آموزش، تصدی‌ها را از بخش حاکمیتی جدا و تکلیف کرده است اینها هدفمند، نتیجه گرا و با قیمت تمام شده واگذار شود که اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه در صورت اجرای قانون فضای رقابتی ایجاد می شود، گفت: قانون در بخش انگیزشی شامل فوق العاده ها، انتصاب‌ها، ارتقای شغلی، شرایط ورود به خدمت، تداوم خدمت و تبدیل وضعیت خدمت پیش بینی‌های لازم را کرده است که اگر قانون اجرا شود همه مسائل حل می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها