شرایط جذب کارکنان تعاونی­های منحله هشتگانه موسسه کاسپین/ آزمون سنجش سطح علمی کارکنان برگزار شد

آزمون سنجش سطح علمی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با هدف ساماندهی نیروی انسانی تعاونی­های منحله هشتگانه روز جمعه گذشته در محل دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

به گزارش بانک مردم، در این آزمون که با رعایت استاندارهای لازم و به منظور تعیین سطح علمی حدود ۲۷۰۰ نفر از پرسنل فعلی موسسه برگزار شد، ۹۰۰ نفر شرکت کننده زن و ۱۸۰۰ نفر شرکت کننده مرد، از کارکنان کلیه تعاونی های منحله هشتگانه (فرشتگان، امیدجلین، عام کشاورزان مازندران، الزهرا، پیوند، بدرتوس، دامداران و کشاورزان کرمانشاه و حسنات اصفهان) شرکت داشتند.

 گفتنی است این آزمون با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این موسسه در سه سطح مدیریتی، اجرایی و خدمات برگزار شد و تمامی داوطلبان، به ۱۰۰ سئوال تخصصی و عمومی متناسب با گروه شغلی خود، پاسخ دادند.

شایان ذکر است، علی نعیمی مدیرعامل موسسه کاسپین نیز به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره، سهامداران وکلیه ذینفعان مؤسسه، در پیامی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و آرزوی موفقیت آنان در این آزمون، گفت: با برگزاری این آزمون گام دیگری درجهت پیشبرد اهداف متعالی مؤسسه نوپای کاسپین برداشته شده است و امیدواریم درحیطه امور داخلی نیز با تدوین برنامه های جامع و استقرار نظام شایسته سالاری، حرکت روبه جلوراباشتاب بیشتری پیشبرده و به اهداف خود نائل گردیم تا بتوانیم با پشت سرگذاشتن مشکلات موجود، شرایط را تثبیت نموده و ارائه خدمات عادی بانکی به مشتریان محترم را آغاز نمائیم .

وی در خاتمه یادآور شد، همکاران شما در ستاد مرکزی مؤسسه به پاس قدرانی از خدمات ارزنده شما و دستیابی کارکنان به حقوق حقه خود، بیش از پیش تلاش خواهند نمود تا ساماندهی امور پرسنلی نیز درکمال عدالت و به بهترین شکل ممکن به پیش رفته تا یکی دیگر از برنامه های توسعه باهمکاری خود شما عزیزان به سرمنزل مقصود برسد .

لازم به ذکر است کارکنان شرکت کننده در این آزمون، پس از قبولی و احراز شرایط تصویب شده توسط هیئت مدیره و سپری کردن مراحل جذب در حوزه های شغلی مورد نظر مشغول به کار خواهند شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها