شرایط جذب نیرو امسال بسیار سخت‌تر شده است‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه جذب نیرو چه به صورت شرکتی، قراردادی و چه به شکل رسمی مشکل داریم و شرایط جذب نیرو امسال نسبت به سال گذشته بسیار سخت‌تر شده است.

وی افزود: تمام سعی و تلاش ما این است که اگر گشایشی در جذب نیرو و اشتغالزایی در شهرستان ایجاد شود، خانواده شهدا را در اولویت قرار دهیم.

حجت‌الاسلام علی فتحی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس هم اظهار داشت: این شهدا برای امنیت و آرامش مردم به طور شبانه‌روزی تلاش کردند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی افزود: امروز دشمن به طور همه جانبه ایران را مورد هجمه خود قرار داده و از هر مسیری درصدد ضربه و آسیب به کشور به ویژه ملت ایران است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس تصریح کرد: امروز دشمن با معتاد کردن جوانان در نظر دارد انرژی لازم را از جوانان ما بگیرد و همه ما باید در کنار هم با این بلای خانمانسوز مبارزه کنیم.

پدر شهید مهدی داوری هم در این دیدار از بیکاری فرزندانش و بی توجهی مسئولان به آنها گلایه کرد و گفت: شرایط اشتغالزایی بسیار سخت شده و جوانان در صورت بیکاری به سوی کارهای خلاف روی خواهند آورد.

امروز مسئولان شهرستان گنبدکاووس از ۲ خانواده شهید به نام‌های شهید مهدی داوری و شهید نجف بهلکه که درگیری و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع رسیدند، دیدار کردند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها