شرایط بیمه برای بکارگیری نیروهای کارورز در ارگان ها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ریگان از شرایط جدید تخفیف بیمه تامین اجتماعی سهم کارفرما و بکارگیری نیروهای کارورز در کارگاه ها و موسسات با هدف کمک به کاهش هزینه های نیروی کار در کارگاهها خبر داد

 

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان،  امیر ضیاالیدینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ریگان گفت: نیروها متقاضی کار و کارگاهها و موسسات و شرکت ها ی واجد شرایط می توانند با ثبت نام در این طرح از تسهیلات آن بهره ببرند.
وی به شرایط ثبت نام در این طرح اشاره کرده و گفت: داشتن لیست بیمه تامین اجتماعی (به ازای هر سه نفر بیمه شده امکان جذب یک کارورز وجود دارد) گذشتن حداقل یکسال از پروانه یا مجوز فعالیت کارگاهها از شرایط ثبت نام کارگاهها و شرکت ها در این طرح می باشد.
وی تاکید کرد : زمان و ظرفیت طرح محدود است و مدارک ثبت نام کا رفرمایان جهت استفاده از طرح کارورزی به این شرح است اصل پروانه یا مجوز فعالیت، آخرین لیست بیمه تامین اجتماعی و شماره بیمه کارگاه، اصل کارت ملی کارفرما می باشد.
رئیس اداره کار ورفاه اجتماعی شرایط متقاضیان این طرح برای دو گروه سنی جوان شامل جوانان ۱۵ تا ۲۲ سال و برای مهارت آموزی در محیط واقعی کارو فارغ التحصیلان دانشگاهی گروه سنی ۲۳ تا ۳۳ سال ( با احتساب سابقه خدمت نظام وظیفه ۳۵ سال) و فاقد بیمه تامین اجتماعی طراحی شده است .
وی افزود: ثبت نام در سایت کاریابی و دفاتر کاریابی شهرستان گذشت حداقل ۳ ماه از ثبت نام در کاریابی ،دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ونداشتن سابقه بیمه بیشتر از سه ماه برای کارورزمی باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها