شرایط استخدام محیط بان در سازمان محیط زیست

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: افراد با مدرک دیپلم از چهار رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و کشاورزی استخدام می‌شود. این افراد باید دارای شرایط جسمانی مد نظر سازمان و دارای قد ۱۷۰ سانتیمتر باشند.

سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره شرایط استخدام ۳۰۰ محیط بان در سازمان محیط زیست تا پایان سال ۹۷ گفت: بر اساس هماهنگی‌ها با سازمان امور اداری و استخدامی مقرر شده این هفته آگهی استخدام ۳۰۰ محیط بان در روزنامه‌ها منتشر شود و تا قبل عید پروسه جذب آن‌ها سپری شده، آموزش‌ها داده شود و این ۳۰۰ محیط بان مشغول به کار شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره شرایط این استخدامی گفت: افراد با مدرک دیپلم از چهر رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و کشاورزی استخدام می‌شود. این افراد باید دارای شرایط جسمانی مد نظر سازمان و دارای قد ۱۷۰ سانتیمتر باشند. در مرحله اول از ۹۰۰ نفر پذیرش می‌کنیم و سپس با مصاحبه از بین این افراد ۳۰۰ نفر جذب می‌شوند.

محبت خانی افزود: محیط بانان یک دوم روز‌های ماه را استراحت دارند که در تلاشیم این میزان را به ۴۸ و ۲۴ یعنی ۵۰ درصد کار و ۵۰ درصد استراحت برسانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند باید بدانند که کار شیفتی است و شبانه روزی و باید این شرایط ر. بپذیرند.

سرهنگ جمشید محبت خانی درباره بیمه محیط بانان گفت: مقرر شده تمامی محیط بانان در سال ۹۸ از شرایط یکسانی با بیمه کارکنان ناجا برخوردار شوند و مشمول بیمه امید ناجا شوند.

وی در ادامه گفت: برای سال ۹۸ بودجه مستقلی برای یگان حفاظت محیط زیست حدود ۳۵ میلیارد پیش بینی شده است.

وی درباره وظایف محیط بانان گفت: محیط بان از سه رکن آب و هوا و خاک محافظت می‌کند تا بقای سه رکن انسان، حیوان و گیاه به خطر نیفتد.

منبع : خبرگزاری میزان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹)

  1. جعفر تقی پور گفت:

    سلام خسته نباشید با پیش دانشگاهی انسانی میشه ..دیپلم من مکانیک خودرو و پیش دانشگاهی انسانی دارم

  2. حسینی گفت:

    خیلی مسخرس دوتایی که دیپلم فنی دارن چی؟آدم نیستن،؟باید همه ی شاخه ها باشه

  3. علی گفت:

    کجا باید ثبت نام کنیم؟
    کی باید آزمون بدیم؟

  4. مهدی گفت:

    استخدام کی هست؟

  5. معین کیانژاد گفت:

    سلام…من لیسانس عمران هستم….میخوام تو این آزمون با ندرک دیپلمم شرکت کنم…ایا امکانش هست؟؟؟

  6. هادی گفت:

    تاریخ امتحان رو هم بی زحمت منتشر کنید باتشکر از شما دوستان

  7. هادی گفت:

    با سلام و خسته نباشید حقیقتا در به در دنبال کارم متاهلم صاحب یک بچه هم هستم عزیزان خواستم ببینم امتحانش کی و کجا برگزار میشه خواستم شرکت کنم بنده خوزستانی اهل شهرستان امیدیه هستم باتشکر

  8. دارا گفت:

    با دیپلم کارودانش نمیشه شرکت کرد؟ممنون میشم جواب بدید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها