سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵

خبر ۱۵ تیر – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب مجموعاً ۱۹۲۵۱ نفر در ۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاههای علوم پزشکی از تاریخ ۱۳۹۵/۴/۲۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز خواهد شد.

لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون مذکور دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محل استخدام هریک از دستگاههای اجرایی و همچنین دانشگاههای علوم پزشکی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی که از تاریخ ۱۳۹۵/۴/۲۸ برروی سایت سازمان قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.
ضمناً تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون که در شهریورماه خواهد بود در دفترچه راهنما اعلام می‌گردد.

خبر ۱۴ تیر ۹۵ – زمان ثبت نام، سازمانها و سهمیه های سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

زمان ثبت نام : به گزارش روز دوشنبه ایرنا از بنیاد شهید، حجت الله امانی افزود: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در تیر ماه سال جاری آغاز می شود.

سازمانهای اعلامی : این آزمون استخدامی برای جذب در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (مطابق آگهی استخدامی)، وزارت آموزش و پرورش (صرفا در استان سیستان و بلوچستان)، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی (تهران)، مرکز رقابت (تهران)، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان (تهران)، سازمان امور مالیاتی (مطابق آگهی استخدامی)، سازمان قضایی نیروهای مسلح (مطابق آگهی استخدامی)، سازمان تعزیرات حکومتی (مطابق آگهی استخدامی)، وزارت دادگستری (مطابق آگهی استخدامی)، سازمان دامپزشکی کشور (مطابق آگهی استخدامی) و سازمان تبلیغات اسلامی (مطابق آگهی استخدامی) انجام می شود.

سهمیه ها : ایثارگرانی که واجد شرایط استفاده از سهمیه استخدامی ایثارگران نیستند و یا تمایل به استفاده از سهمیه ایثارگران ندارند به استناد تبصره یک ماده ۲۱ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران از شرط معدل و سن معاف هستند، همچنین در اجرای رقابت استخدامی بین ایثارگران مشمول، رعایت اولویت استخدامی پیش بینی شده و اولویت جذب با جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد و فرزندان جانباز ۲۵ درصد و بالاتر است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹)

  1. ایمان گفت:

    با سلام و احترام
    به اطلاع میرسانم متاسفانه زمان برگزاری آزمون تشریحی قضاوت با آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی در یک زمان (۲۸ آبان) اعلام گردیده ؛ فلذا از عزبزان حقوقی خواهشمندم ضمن پیگیری مجدانه موضوع ، راهکار لازم (استرداد وجه ثبت نام یا تغییر زمان برگزاری یکی از آزمون ها) را از مسئولین ذیربط جویا شوید.
    لازم به ذکر است زمان آزمون تستی قضاوت نهم مهرماه و زمان آزمون وکالت پنجم آذرماه اعلام گردیده است.

  2. نسرین گفت:

    سلام شرط سنی شرکت در آزمونشون چند ساله برا لیسانس؟

  3. اختلاس گفت:

    هر نهادی برای خودش منبع درامدی ایجاد کرده، بیکار چی داره که ازش پول می گیرید ، اگه پول داشت که استخدامی شرکت نمی کرد.

  4. Sahaaar گفت:

    من رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید خوندم اما نمیتونم هیچ شعلی و براش پیدا کنم لطفا یکی راهنماییم کنه

  5. علی گفت:

    من موندم الان چندسال که تو رشته ict اصلا استخدامی نداره.خب استخدام ندارین بیخود میکنید رشته از خودتون در میارین که ما رو چند سال الاف کردین.هرجا میریم میگن این رشته چیه دیگه

  6. مژگان رباني گفت:

    با درود . اینجانب نتوانستم هیچ قسمتی را برای ثبت نام در سایت مذکور پیداکنم! لطف کنید راهنمایی فرمایید

  7. شهروز گفت:

    با سلام
    پس وزارت نیرو جزء این آزمون نیست

    • آگاه زمانه گفت:

      احتمالا آگهی وزارت نیرو بصورت جداگانه در مرداد ماه و از طریق سایت azmoon-niroo.ir اجرا می شود و از آزمون سازمان سنجش جداست. در ضمن آزمون وزارت نیرو برای شرکت های غیر دولتی وابسته می باشد

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها