سه تا پنج هزار نیروی اداری و قراردادی دانشگاه ها تبدیل وضعیت می شوند

دکتر حسین عسگریان ابیانه روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع کلاس های آموزشی دانشگاه گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: هم اکنون فرآیند اداری این موافقت نامه ها درحال انجام است و بخشی از نیروهای واجد شرایط تا پایان امسال تغییر وضعیت داده می شوند.
وی افزود: در زمینه جذب نیروهای جدید اداری یا هیات علمی دانشگاه ها نیز بر حسب نیاز و درخواست دانشگاه ها اقدام می شود.
دکتر عسگریان ابیانه اضافه کرد: هم اکنون کمبود نیروی انسانی در امور آزمایشگاهی و نیز کارگاه های آموزشی در دانشگاه ها وجود دارد که حل این مشکل در دست پیگیری است.
وی از وجود افزون بر ۲۰۰ طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در دانشگاه های کشور خبر داد و تصریح کرد: تکمیل این طرح ها از اولویت های کاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به اعتبار مورد نیاز برای این طرح ها اشاره نکرد اما گفت: این طرح ها که بیشتر در حوزه آموزشی، پژوهشی و خوابگاهی هستند از محل منابع ملی، درآمدهای دانشگاه ها و مشارکت خیرین تکمیل می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتمع کلاس های آموزشی دانشگاه گنبدکاووس با زیربنای سه هزار و ۷۱۸ متر مربع با هزینه ۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.
عملیات اجرایی این مجتمع آموزشی که دارای ۱۴ کلاس درس بزرگ، اتاق هایی برای اساتید و کارشناسان آموزشی و نیز یک آمفی تئاتر است درسال ۸۸ آغاز شده بود.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و دانشگاه گنبدکاووس، هم اکنون افزون بر ۳۵۰۰ دانشجو دارد که در ۷۵ رشته تحصیلی از کاردانی تا دکترا مشغول تحصیل هستند.

ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها