سهمیه ایثارگران در آزمون استخدامی جدید جداگانه لحاظ شده است

 

سهمیه ایثارگران در آزمون استخدامی جدید جداگانه لحاظ شده است   مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سهمیه ایثارگران و خانواده های آنان در آزمون استخدامی جدید دستگاه های اجرایی به صورت مجزا، مشخص و لحاظ شده است.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از بنیادشهید، حجت الله امانی افزود: ثبت نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌ های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ از امروز دوشنبه ۲۹ خرداد تا پنجم تیر ماه امسال از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌ شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام اطلاعات مربوط به شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌ های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی، جنسیت مورد تقاضا و سایر شرایط عمومی و اختصاصی هر یک از دستگاه‌های استخدام کننده در دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
امانی ادامه داد: در این مرحله از استخدام فراگیر، دستگاه‌های وزارت آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک مسکن، سازمان انتقال خون ایران، سازمان حسابرسی، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، بانک صنعت و معدن، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، بیمه مرکزی ایران، سازمان ملی بهره‌وری ایران، وزارت امور اقتصاد و دارائی، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق و ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز جذب نیرو خواهند داشت.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر این اساس رشته ‌های شغلی مربوط به ایثارگران که از قبل با هماهنگی ادارات کل بنیاد شهید استان ‌ها تفکیک شده‌ به صورت مجزا در دفترچه مشخص شده است.
وی اضافه کرد: ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با انتخاب رشته ‌های تعیین شده برای آنان در هر شهرستان و استان مربوطه می‌ توانند از سهمیه مربوطه بهره‌مند شوند.
امانی ادامه داد: بر اساس ماده ۲۱ قانون جامع، حداقل ۲۵ درصد سهمیه تمام دستگاه‌های مشمول ماده ۲ قانون یادشده متعلق به ایثارگران مشمول و واجد شرایط است، بنابراین تمام ایثارگران متقاضی استخدام در دستگاه‌ های یاد شده می‌ توانند با مراجعه به این سایت و ثبت نام در رشته‌های تعیین شده در آزمون مربوط به دستگاه انتخابی خود شرکت کنند.
به گفته وی، تمام ایثارگرانی که در سامانه سجایا ثبت بیکاری خود را انجام داده‌اند، می‌ توانند از سهمیه حداقل ۲۵ درصد بهره مند شوند و افراد دانشجو و شاغل نمی ‌توانند از این سهمیه استفاده کنند، به همین منظور تمام ایثارگران متقاضی چنانچه واجد یکی از شرایط فوق (دانشجو و شاغل) نیستند و هنوز در سامانه سجایا بیکاری خود را ثبت نکرده‌اند باید سریعا به سامانه بر خط در سایت ایثار مراجعه و بیکاری خود را ثبت کنند.
امانی تصریح کرد: رقابت ایثارگران شرکت ‌کننده در این آزمون بین خود این افراد خواهد بود و نمرات کسب شده آنان براساس رقابت با خودشان محاسبه می ‌شود و در نهایت پس از مصاحبه استخدامی از ۲ نفر معرفی شده برای هر رشته شغلی یک نفر انتخاب خواهد شد.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیادشهید گفت: درباره تکمیل سهمیه حداقل پنج درصد سایر ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع، طبق روال گذشته بر مبنای بالاترین نمره کسب شده و به ترتیب نمرات فصلی ایثارگران مشمول، محاسبه خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها