سهمیه اصفهان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۳۱ نفر است

سهمیه اصفهان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۳۱ نفر است
 معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: براساس برنامه ریزی و اعلام سازمان سنجش، در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۳۰۴ نفر در استان واجد شرایط اعلام شده است که از بین آنها ۲۳۱ نفر در مقاطع مختلف استخدام می شوند.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش روز چهارشنبه به نقل از ‘ سیدمحمد میرپور ‘ افزود: از مجموع واجدان شرایط در آزمون استخدامی ۲۶۳ نفر زن و ۴۱ نفر مرد هستند.
وی اظهارکرد: از این تعداد ۲۷۳ نفر برای آموزگاری دوره ابتدایی، ۱۳ نفر آموزگار استثنایی، هشت نفر دبیر تربیت بدنی، ۲ نفر دبیر ریاضی، پنج نفر دبیر عربی و سه نفر هنرآموز نقشه کشی معماری واجد شرایط شده اند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: براساس سیاستگذاری انجام شده در دولت و همچنین مجوزی که سازمان استخدامی کشور در خصوص برگزاری آزمون استخدام پیمانی مورخ سوم شهریور ۹۶ به وزارت آموزش و پرورش داد اقدام های لازم در استان ها نیز صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: بر این اساس در استان ها یک ستاد استانی با محوریت مدیر کل آموزش و پرورش و همچنین دبیری دانشگاه فرهنگیان تشکیل شده است که حوزه های مختلفی نیز در این ستاد قرار گرفتند.
میرپور افزود: زیرمجموعه این ستاد شامل ۲ کارگروه بررسی مدارک و مستندات داوطلبان قبول شده در آزمون و کارگروه مصاحبه است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: براساس سیاستگذاری که وزارت آموزش و پرورش در شیوه نامه مربوطه ابلاغ کرده است، این کارگروه در حوزه معاونت توسعه و مدیریت پشتیبانی استان ها فعال می شود و به دنبال آن نیز عملیات ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان انجام می گیرد.
وی تصریح کرد: بر این اساس عملیات بررسی مدارک و مستندات داوطلبان توسط تیم های متخصص از روز ۱۷ تا ۲۰ مهر در حال اجراست.
میرپور افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی کارشناسان امور اداری و تعریف نرم افزار مربوطه، داوطلبان بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اقدام به پیگیری کل فرایند می کنند و سپس مستندات کامل آنها به معاینات پزشکی ارجاع داده می شود.
وی ادامه داد: با کمک دانشگاه فرهنگیان، تیم پزشکی استقرار پیدا کرده است و بعد از آنکه فرایند بررسی مدارک انجام می شود، در صورتیکه مستندات یک داوطلب کامل باشد، از سوی حوزه پزشکی مورد تایید قرار گرفته می شوند و بعد از آن نیز اقدام به قراردادن مستندات و مدارک به دانشگاه فرهنگیان برای انجام مصاحبه می شود.
میرپور یادآور شد: براساس مصوباتی که در ستاد استانی انجام شده، فرایند مصاحبه از تاریخ ۲۳ مهر آغاز می شود و نمرات داوطلبان باید تا ۳۰ مهرماه به ما اعلام شود.
وی ادامه داد: بعد از اعلام، تیم امور اداری نسبت به بارگذاری نمره مصاحبه در سایت سنجش اقدام خواهند کرد و این سایت براساس نمره مصاحبه و نمره علمی داوطلب، نتایج را در اختیار داوطلبان قرار می دهند.
آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان، سوم شهریور سالجاری در اصفهان برگزار شد./ ل.ق

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها