سهمیه۸۵۰ نفری تهران در آزمون استخدامی جدید/بازنشستگی ۴۸۰۰ معلم در سال جاری

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تخصیص سهمیه ۸۵۰ نفری برای تهران در آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش خبر داد و گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال ۴۸۰۰ نفر از همکاران ما بازنشسته شوند. امیدواریم سهمیه بیشتری به تهران بدهند.

عباسعلی باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سهمیه آموزش و پرورش تهران در آزمون استخدامی ۱۷ هزار نفری که قرار است در نیمه اول امسال برگزار شود اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعاتی که دریافت کردم سهمیه تهران در آزمون استخدامی حدود ۸۵۰ نفر خواهد بود.

وی افزود: در تهران به نیروی مرد بیشتر نیاز داریم. در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد پرسنل ما بویژه در بخش آموزش، بانوان هستند، اما باز  هم در عمل می‌بینیم استقبال بانوان برای شرکت در آزمون استخدامی بیشتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره میزان خروج نیروی انسانی از اداره کل آموزش و پرورش تهران در سال جاری و راهکارهای جبران کسری نیرو گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال ۴۸۰۰ نفر از همکاران ما بازنشسته شوند. امیدواریم سهمیه بیشتری به تهران بدهند و در نقل و انتقالات به تهران برای آنها که منتظر ورود به تهران‌ هستند گشایش بیشتری حاصل شود.

باقری ادامه داد:  همچنین لازم است خرید خدمات آموزشی برای روستاییان و مناطق محروم و هنرستان‌ها را برنامه ریزی کنند بلکه بتوانیم با این روش‌ها کمبود نیروی خود را جبران کنیم.

وی درباره جذب حق‌التدریس‌های آزاد نیز گفت: تا کنون همه موارد از جمله مربیان پیش دبستانی‌ مشمول را جذب کرده‌ایم. تصور می‌کنم تعداد اندکی باقی مانده باشند که موردی بررسی و انجام خواهیم داد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها