سنندج| استخدام بازنشستگان در ادارات “ممنوع” و “تخلف” است

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه پیش‌از ظهر امروز در نشست ائمه جمعه استان کردستان با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مکاتبات جلسات این چند روز جمع‌بندی و نوشته شده و مشکلات مطرح شده پیگیری می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ وحدت تصریح کرد: محور اسلام جماعت است و شیعه و سنی به عنوان امت واحده بوده و این مهم یک رکن از چهار رکن موفقیت است.

وی با بیان اینکه ایران به‌عنوان منادی وحدت معرفی شده است، گفت: مبنای جمهوری اسلامی بر وحدت، محبت و دوستی است اما متأسفانه برخی‌ها به‌دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه هستند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه ائمه جمعه و جماعات را محور مردم دانست و افزود: باید مردم را به وحدت رفاقت و دوستی ترغیب کنیم، بدانید که عمدی نیست که جاده‌های استان کردستان خطرناک باشد همه موظف به نوکری مردمان مرزی هستند چراکه مردم این خطه جان خود را برای حفظ این آب و خاک به خطر انداخته‌اند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه افزود: استخدام شخص بازنشسته در ادارات به هر نحوی ممنوع و این قانون بوده و به کارگیری آنان تخلف محسوب می‌شود و تاکید بر این است که از بازنشستگان کمتر یا اصلاً استفاده نشود تا اشتغالزایی برای جوانان صورت بگیرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها