سمنان| قصدی برای افزایش نیروی انسانی در سازمان فنی و حرفه‌ای نداریم

سلیمان پاک‌سرشت ‌در پاسخ به پرسش اختصاصی خبرنگار تسنیم در سمنان، مبنی بر آخرین وضعیت نیروی انسانی این سازمان اظهار داشت: با توجه به تعداد نیروی انسانی و برنامه‌های فعلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سطح کشور، فعلاً توسعه نیروی انسانی در برنامه ما وجود ندارد.

وی افزود: بنابراین با توجه به شرایط و فعالیت‌های فعلی که داریم؛ برای برنامه‌های در دستور کار خود، نیازی به نیروی جدید نداریم.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه امروز مدیریت نیازهای آموزشی در شرایط فعلی و با توجه به برنامه‌های این سازمان مقدور است اضافه کرد: قصدی برای توسعه نیروی انسانی در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نداریم.

پاک‌سرشت در پاسخ به پرسشی مبنی بر نیازهای مدرسان دوره‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: البته راه (جذب مدرسان خبره) کاملاً بسته نشده است و اگر در مواردی نیاز به کمک و همکاری متخصصان باشد؛ برای رسیدن به کیفیت آموزش مهارت، این کار را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به برخی نگرانی‌ها درباره به‌روز نبودن تجهیزات و مواد مصرفی کارگاه‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای در کشور تصریح کرد: پس از سه سال فقدان بودجه در این زمینه، امسال اعتبار قابل‌توجهی برای تجهیز کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای اختصاص‌یافته است تا بخشی از نگرانی مربیان درزمینهٔ بروز رسانی تجهیزات کارگاه‌ها رفع شود.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای بر ضرورت کیفیت‌بخشی آموزش‌های این سازمان تأکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم برنامه‌های زیادی در دست اجراست.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها