سربازان فوق لیسانس فقط در حوزه‌های تخصصی پلیس راهور بکارگیری می‌شوند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ هرگونه استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سربازان وظیفه دارای مدرک فوق لیسانس در تقاطعات، میادین و چهارراه‌ها را رد کرد.
سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در تشریح چگونگی استفاده پلیس راهور تهران بزرگ از سربازان وظیفه اظهار داشت: با توجه به ماده ۲ قانون رسیدگی به تخلفات ترافیکی اعمال قانون و ثبت تخلفات ترافیکی رانندگان متخلف تنها بر عهده افسران است. لذا با توجه به این موضوع سربازان دارای مدرک کارشناسی یا لیسانس وظیفه ثبت تخلفات ترافیکی را بر عهده دارند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مهارت افسران در ایجاد ارتباط اجتماعی با شهروندان بسیار بیش از سربازان دارای تحصیلات کمتر است افزود: جذب افسران وظیفه دارای مدرک لیسانس در پلیس راهنمایی و رانندگی و استفاده از این افراد به عنوان افسر راهنمایی و رانندگی در خیابان‌ها و چهارراه‌ها بیش از همه به این علت است که این افراد به واسطه دارا بودن تحصیلات دانشگاهی، طبیعتا رفتار مناسب‌تری را با شهروندان دارند و از این رو در این موقعیت از سعه صدر بیشتری برخوردار خواهند بود.
وی در ادامه افزود: همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با استفاده از سربازان دارای مدرک دیپلم و پایین‌تر از لیسانس در رتق و فتق امور ترافیکی در صدد کنترل ترافیک شهر با برقراری بالاترین تعامل میان ماموران خود و شهروندان است.
جهانی در پایان با رد هرگونه استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سربازان وظیفه دارای مدرک فوق لیسانس در تقاطعات، میادین و چهارراه‌ها تاکید کرد: تعداد سربازان وظیفه دارای مدارک بالاتر از لیسانس به نسبت دیگر سربازانی که دوره خدمت خود را در پلیس راهور تهران بزرگ می‌گذرانند به مراتب کمتر است و پلیس راهنمایی و رانندگی از این سربازان در قسمت‌های تخصصی و حتی‌المقدور به تناسب تخصصشان استفاده می کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۳)

  1. محمد گفت:

    من که هنوز دانشجو هستم اما حاضرم همون سرچهارراه باشم تا اینکه تو ارتش باشم و همش بشین پاشو و تمرین برم .

  2. صادق گفت:

    توضیح دهند که افراد با مدارکی از قبیل فیزیک هسته ای، برق، فوتونیک، مهندسی لیزر و … و همهگی با مدرک فوق لیسانس چه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی خود می توانند در نیروی انتظامی داشته باشند؟ جابجایی مجرم؟ سوت زدن سر چهار راه؟ تعقیب دزد و قاچاقچی؟

  3. هااااااااااااا گفت:

    من ۷ تو کرج سر تقاطع وایسادم نه تنها خیلی از فوقا کف خیابون هستن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها