سخنگوی مخابرات ایران در تلکام هفدهم: با یکپارچه‌سازی مخابرات بزودی جذب نیرو خواهیم داشت

سخنگوی مخابرات ایران در تلکام هفدهم: با یکپارچه‌سازی مخابرات بزودی جذب نیرو خواهیم داشت

ICTPRESS – زارعیان در ایران_تلکام ۲۰۱۶ گفت: روند یک‌پارچه‌سازی مخابرات باید زودتر از این صورت می‌گرفت و این یک اتفاق خوب در جهت توسعه است.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری ICTPRESS، رئیس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات ایران در ایران تلکام ، در ساعات پایانی فعالیت هفدهمین نمایشگاه تلکام با حضور در غرفه شبکه خبری آی سی تی پرس به سوالات مدیرمسئول این شبکه پاسخ گفت.

دکتر داود زارعیان در خصوص دیدگاه خود از نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ گفت: به اعتقاد من نمایشگاه تلکام در کشور ما هر ساله با تغییرات جدی روبرو است.
این تغییرات هم مربوط به مخاطبان نمایشگاه می شود و هم شرکت هایی که وارد این عرصه می شوند.
وی گفت: با نگاه به گذشته می بینیم که فقط چند شرکت بازیگردان اصلی نمایشگاه ها بودند اما در حال حاضر به دلیل توسعه فناوری و اینکه جوانان جزو مخاطبان اصلی نمایشگاه شده اند طبیعتا شرکت های بسیاری به دنبال تأمین نیازهای جوانان هستند.
او با اشاره به تنوع پدیده های اجتماعی که در این حوزه شکل گرفته، افزود: توسعه شبکه های اجتماعی؛ توسعه اپلیکیشن ها باعث شده تا تغییرات زیادی را شاهد باشیم.
وی در ادامه گفت: از همین رو شرکت مخابرات در نمایشگاه امسال با رویکرد سرویس محور وارد شد. زمانی بود که خیلی از شرکت ها تنها چیزی که در نمایشگاه ها به مخاطبان خود ارائه می کردند آمارهایی درباره کارهایی بود که انجام داده اند. اما هم اکنون شاهد هستیم که رویه تغییر کرده و خدمت و سرویس به کاربران ارائه می شود.
رئیس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات ایران افزود: این عوامل باعث شده تا استقبال از نمایشگاه ها خوب باشد و سرمایه گذاری که در نمایشگاه می شود با وجود اینکه در هیچ کجای دنیا به اندازه کافی خروجی ندارد اما بتواند راضی کننده باشد.
وی آشنایی با مخاطبان و نیازهای آن ها را از فواید برگزاری نمایشگاه دانست و گفت: یکی از بزرگترین مزیت های ایران تلکام ۲۰۱۶ برای ما این بود که با مخاطبان بسیار با نیازهای گوناگون آشنا شدیم و این مسئله کمک می کند تا بتوانیم برنامه ریزی مناسب تری برای نمایشگاه بعدی داشته باشیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار آی‌سی‌تی پرس در خصوص روند رشد و توسعه ارتباطات افزود: توسعه ارتباطات و مخابرات در کشور به خوبی پیش می رود چون امروز همه اپراتورها به این نتیجه رسیده اند که اگر خودشان را همگام با خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان به پیش نبرند نمی توانند در این بازار باقی بمانند به همین دلیل شاهد رشد و توسعه خوب در زمینه ارتباطات هستیم البته در این راستا نیازمند برنامه ریزی دقیق تر؛ کار بیشتر و عملکرد مناسب تر هستیم اما خوشبختانه می توانیم این حرکت را مثبت ارزیابی کنیم.
وی یک‌پارچه سازی مخابرات را حرکتی مثبت دانست و گفت: روند تحولات فناوری به گونه ای است که با ساختارهای کهنه نمی توان به توسعه رسید. ساختاری که ما از آن استفاده می کردیم یک ساختار کهنه بود؛ مربوط به زمانی می شد که فقط تلفن ثابت داشتیم.
دکتر زارعیان افزود: اما با توجه به تنوع سرویس ها؛ خدمات و هم چنین حضور اپراتورهای رقیب زیادی که وجود دارد و از همه مهم تر توسعه IT و IP می توانیم مخابرات را ساده تر و سبک تر اداره کنیم. به همین جهت این تغییر یک تغییر ضروری بوده و شاید باید حدود ۳ سال پیش این دگرگونی صورت می گرفته است.
وی گفت: این طرح مورد استقبال مجموعه مخابراتی ایران و مدیران ما در سراسر کشور قرار گرفته و فکر می کنم اثرات خوبی را در پیش داشته باشیم.
وی در پایان با اشاره به این‌که این روند هیچ تهدیدی برای کارکنان این مجموعه به‌شمار نمی‌رود؛ افزود: هیچ تهدیدی متوجه کارکنان مخابرات نیست و سیاست ما در شرکت تولید کار بیشتر است؛ بنابراین با این‌که ساختار مدیریت در حال تغییر یافتن و کوچک تر شدن است اما میزان کار بیشتر می شود.
زارعیان تاکید کرد: هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد چون ما به دنبال افزایش سرویس ها هستیم و حتی می توانیم در آینده نیروهای جدید هم جذب کنیم.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی «ایران_تله_کام۲۰۱۶» از روز یکشنبه ۴مهر تا چهارشنبه ۷ مهر ۹۵ برگزار شد.

بنابراین گزارش، شبکه خبری ICTPRESS منطبق با روال سالهای گذشته ضمن حضور در قالب غرفه در این نمایشگاه بزرگ (سالن۶) و حمایت رسانه ای از آن، به تولید و اطلاع رسانی محتوای دیجیتالی مرتبط با موضوع این رویداد پرداخت.
برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین های ایران تله کام ۲۰۱۶ با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.
همچنین شما براحتی میتوانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یکجا دسترسی یابید.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. عليرضا گفت:

    سلام لیسانس دارم بیکارم خواهشن یه کار به من معرفی کنید…

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها