سایت استخدام، حامی تولید و برند ایرانی : بهار ۹۷ کارخانه رنو در شهر ساوه راه‌اندازی می‌شود

استاندار استان مرکزی از تلاش به منظور راه‌اندازی کارخانه رنو در شهر ساوه و کارخانه تولید خودرو (سایپا) در خمین در بهار ۹۷ خبر داد.

 سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در تهران به منظور رفع مشکلات برخی از صنایع استان اظهار کرد: در راستای حل مشکلات استان نشستی را با حضور نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس با مدیرعامل بانک صنعت و معدن برگزار و طی آن راه‌اندازی کارخانه نخ خمین را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: همچنین با رئیس بنیاد مستضعفان نیز دیدار کرده و درخصوص راه‌اندازی کارخانه قند شازند گفت‌وگوهای لازم انجام شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در دیدار با معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران (ایدرو) تسریع در راه‌اندازی کارخانه رنو در استان مرکزی را خواستار شده و در این دیدار مقرر شد در بهار ۹۷ برای راه‌اندازی این کارخانه در شهر ساوه و همچنین راه‌اندازی کارخانه تولید خودرو (سایپا) در خمین اقدامات لازم انجام شود.

آقازاده گفت: پیگیری و تلاش در راستای رفع مشکلات صنایع بزرگ استان از جمله آذرآب، ماشین‌سازی، هپکو و واگن پارس نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در تهران پیگیری شد، درخصوص شرکت واگن پارس مذاکراتی برای واگذاری این شرکت به ایدرو انجام و در مذاکراتی با بانک ملی مقرر شد در این هفته حداقل یک ماه از حقوق کارکنان هپکو پرداخت شود.

وی بیان داشت: با یک شرکت سرمایه‌گذاری برای احداث پتروشیمی با خوراک ضایعات کشاورزی و تولید مکمل بنزین برای پالایشگاه شازند با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی دیدار و در این خصوص بحث و گفتگو کردیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها