سازمان پزشکی قانونی نیازمندان ۲ هزار نیرو است

عبدالرزاق برزگر ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهربه کمبود نیرو در مراکز پزشکی قانونی کشور پرداخت و اظهار داشت: این کمبود نیرو در استان‌های بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بیشتر است.

وی از ایجاد بیش از ۷ هزار پست سازمانی در پزشکی قانونی خبر داد و افزود: بر اساس الگوی سازمانی مصوب پزشکی قانونی بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ پست سازمانی وجود دارد که هم اکنون کمتر از ۲ هزار نفر به‌صورت رسمی و پیمانی در این سازمان مشغول به فعالیت هستند و بیش‌از ۵ هزار پست آن فاقد نیرو است.

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: آنچه که هم‌اکنون به صورت فوری نیاز داریم تامین ۲ هزار نیروی فنی و تخصصی پزشک و کارشناس است.

برزگر از جذب نیروی جدید در سازمان پزشکی قانونی خبر داد و عنوان کرد: زمینه جذب فارغ التحصیلان رشته پزشکی به منظور اشتغال در پزشکی قانونی فراهم است.

وی با اشاره به فعالیت گسترده سازمان پزشکی قانونی کشور خاطر نشان کرد: این سازمان سالانه ۲ میلیون و ۵۰۰ پرونده را بررسی و در مورد آن‌ها نظر کارشناسی می‌دهد که بیشتر آن‌ها در حوزه قضایی و دادگستری استفاده می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر هم گفت: تمام پرونده‌های کیفری و جرایمی که علیه اشخاص وجود دارد با نظریه پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علی جمادی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تعداد زیادی از پرونده‌های مطرح شده در دادگستری نیاز به نظر کارشناسی پزشکی قانونی دارد با این حال در برخی شهرستان‌های استان هنوز اداره پزشکی قانونی وجود ندارد.

در این آیین ضمن معرفی شیث امینی به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر از خدمات محمود منتظری قدردانی شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها