سازمان امور استخدامی مکلف به ارائه گزارش کاهش حجم دولت شد

نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی کشور را مکلف کردند گزارش کاهش حجم دولت را هر سه ماه به مجلس ارائه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی نوبت عصر روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با الحاق بندی به لایحه بودجه مقرر شد در راستای سیاست های کلی خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر (تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در آن و استیفای حقوق شرعی و قانونی زنان در همه عرصه ها و توجه ویژه به نقش سازنده آن) و در اجرای ماده ۱۰۱ قانون برنامه ششم توسعه و در جهت توان افزایی زنان، ۰.۰۵ درصد از اعتبارات هزینه ای استان ها به منظور تحقق اهداف قانونی فوق در اختیار اداره کل بانوان و خانواده استانها قرار گیرد. انجام هزینه های خارج از اهداف مذکور تصرف در وجوه دولتی محسوب می گردد. وزارت کشور مکلف است عملکرد این بند را هر ۶ ماه به کمیسیون فرهنگی ارسال نماید. شورای برنامه ریزی و توسعه استانها مکلف اند مبلغ مزبور را به اداره کل امور زنان و خانواده استان تخصیص دهند.

همچنین با الحاق بند دیگری مقرر شد معادل صد درصد درآمد حاصل از محل جدول شماره ۷ این قانون، در اختیار سازمان امور عشایر ایران قرار گیرد تا به عنوان افزایش سرمایه سهم دولت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و عشایری هزینه شود.

علاوه بر این وکلای ملت با الحاق بند دیگری، سازمان امور استخدامی و اداری کشور را مکلف کردند گزارش کاهش حجم دستگاه های اجرایی را هر سه ماه یک بار به مجلس ارائه کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها