زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

معاون اجرایی مرکزآزمون:
کارت ورود به جلسه از۲۰اردیبهشت توزیع می‌شود

معدل درقبولی داوطلبان تاثیرندارد

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تعداد رشته محل‌های آزمون کارشناسی ارشد از افزایش ظرفیت پذیرش داوطلبان آزمون به همین میزان خبر داد و افزود: معدل در آزمون دوره‌های تحصیلات تکمیلی تاثیر ندارد.

مهندس محمدرضا مهرادفر در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد آزاد با رقابت ۴۵۰ هزار داوطلب طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در تهران و ۱۲۱ واحد دانشگاهی، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۸۹ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.com توزیع می‌شود.

وی به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در ۲۷۷ کد رشته اشاره کرد و گفت: رشته‌های‌ حسابداری، حقوق جزا، حقوق خصوصی و مدیریت اجرایی دارای بیشترین متقاضی هستند.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد در مورد نحوه اجرای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد همانند سال گذشته به صورت تستی چهار گزینه‌ای و در تعداد معدودی از رشته‌ها به صورت تشریحی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه معدل و سوابق تحصیلی در پذیرش آزمون دوره‌های تحصیلات تکمیلی تاثیر ندارد، با اشاره به امنیت آزمون، خاطر نشان کرد: کنترل‌های لازم از بدو ثبت نام یک آزمون تا پایان نتایج آن صورت گرفته است.

مهراد فر در خاتمه از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در نیمه اول شهریور ماه ۸۹ خبر داد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها