زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی ۲۲ اردیبهشت وزارت نیرو

یکی از مدیران بخش معاونت منابع انسانی وزارت نیرو به در پاسخ به خبرنگار  در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو که در ۲۲ اردیبهشت ۹۶ برگزارشد گفت: با توجه به حساسیت‌های خاص سازمان سنجش در خصوص اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی نتایج این آزمون تا پایان هفته آینده منتشر می شود.
 در پی درخواست متعدد کاربران گرامی در خصوص اعلام تاریخ دقیق انتشار نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو که در ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار شد خبرنگار از مسئولان مربوطه موضوع را پیگیری کرد.
یکی از مدیران بخش معاونت منابع انسانی وزارت نیرو به خبرنگار گفت: با توجه به حساسیت های سازمان سنجش در خصوص اعلام نتایج آزمون های استخدامی، نتایج این آزمون نهایتا تا هفته آینده اعلام می شود.
وی گفت:تلاش ما بر این است که زودتر نتایج اعلام شود و احتمال دارد حتی تا پایان این ماه نیز نتایج آزمون کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شود.
این درحالی است که نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که همزمان با این آزمون برگزار شده، روز گذشته اعلام شد.
در این مرحله اسامی دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون کتبی اعلام می شود تا برای تطبیق مدارک از طریق شرکت های مربوطه اقدام شود. پس از مرحله تطبیق مدارک، بر اساس زمانبندی های اعلام شده مصاحبه های تخصصی برگزار می گردد.
بر اساس دستورالعمل استخدامی وزارت نیرو نزدیک به سی درصد امتیاز کل به مصاحبه اختصاص دارد و از طریق مصاحبه ها نیمی از قبول شده های آزمون برای گزینش و استخدام نهایی انتخاب می شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها