زمان آزمون جذب اختصاصی ویژه ایثارگران اعلام شد

معاونت منابع انسانی قوه قضائیه راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون جذب اختصاصی ویژه ایثارگران را اعلام کرد.

 ۱.تأکید می شود آزمون فقط مختص آن دسته از داوطلبان دانشگاهی است که صرفاً بر اساس برخورداری از شرایط ایثارگری در سامانه جذب اختصاصی ۱۳۹۶ ثبت نام کرده اند از این رو سایر داوطلبان دانشگاهی و تمام داوطلبان حوزوی از شرکت در این آزمون معاف اند و به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

۲. آزمون در روز جمعه مورخ ۹۷/۲/۱۴ساعت ۸:۳۰ صبح در شهر تهران برگزار می شود. نشانی دقیق محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج می شود.

۳. حضور داوطلبان نیم ساعت قبل از شروع آزمون ضروری است. درب حوزه امتحانی ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد.

۴. کارت ورود به جلسه از روز شنبه مورخ ۹۷/۲/۱از طریق مراجعه به سامانه جذب اختصاصی قضات در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

۵. در صورت بروز مشکل در دریافت کارت ورود به جلسه، داوطلبان می توانند از تاریخ ۹۷/۲/۱ لغایت ۹۷/۲/۵ به باجه رفع نقص واقع در محل مرکز آموزش قوه قضائیه به نشانی: تهران، خیابان حافظ، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه هشتم، شماره تماس: ۸۸۱۹۹۵۱۹مراجعه کنند.

۶. صدور کارت ورود به جلسه به منزله تأیید نهایی سهمیه ایثارگری نیست. پذیرفته شدگان آزمون موظف اند تأییدیه ایثارگری خود را در مرحله مصاحبه علمی ارائه دهند، در غیر اینصورت وضعیت قبولی آنها کأن لم یکن تلقی می شود.

۷. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی در جلسه آزمون الزامی است.

۸. سؤالات آزمون در یک دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و محدوده پاسخگویی در همان دفترچه تعیین می شود. نوشته های خارج از محدوده پاسخگویی تصحیح نخواهد شد.

۹. آزمون شامل ۶۰ سؤال تشریحی کوتاه پاسخ و مدت زمان پاسخگویی ۱۸۰ دقیقه است. آزمون نمره منفی ندارد.

۱۰. پاسخگویی به سؤالات فقط باید با خودکار آبی انجام شود.

۱۱. آوردن قانون و هرگونه کتاب، جزوه، چرکنویس، کیف و وسایل اضافی به جلسه آزمون ممنوع است.

۱۲. به همراه داشتن تلفن همراه، ساعت هوشمند، پیجر و سایر وسایل الکترونیکی در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود و با متخلف مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها