رنگ عوض کردن آزمون استخدامی !

رنگ عوض کردن آزمون استخدامی !
  به دنبال پیگیرهایی که از سوی مسئولان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و همچنین خبررسانی‌های نشریه بازارکار صورت گرفت، برگزار کننده آزمون به اصطلاح «آزمون استخدامی شرکت های خصوص و دانش بنیان» با صدور اطلاعیه ای در سایت خود اعلام کردند که صرفاً در نظر دارند آزمون مهارت سنجی برگزار کنند.
به گزارش خبرنگار بازارکار، دبیر آزمون فوق همچنین در بخش هایی از اطلاعیه خود گفته است که به زودی مجوز کاریابی دریافت خواهد کرد، اما وی مشخص ننموده که با توجه به نداشتن سابقه در این حوزه و دیگر مشخصات لازم چگونه این مجوز را دریافت خواهد کرد و چه کسانی پشتوانه اقدامات وی تا کنون بوده اند.
وی همچنین مدیر مسئول نشریه بازارکار را متهم به داشتن کاریابی نموده است ، در صورتی که مدیر مسئول این رسانه صرفاً به رسالت مطبوعاتی خود عمل کرده و شخصاً صاحب هیچ کاریابی نمی باشد.
دبیرآزمون خود خوانده استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان افشاگری های رسانه ای از اقدامات غیر قانونی خود را در جهت تخریب این آزمون اعلام کرده است، در صورتی که آنچه در نشریه و سایت بازارکار درج شده صرفاً مبتنی بر موازین قانونی در جهت جلوگیری از فریب افکار عمومی بوده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها