رقابت ۱۶ هزار داوطلب آزمون دستیاری در ۲۹ بهمن

از سوی مرکز سنجش اعلام شد:
رقابت ۱۶ هزار داوطلب آزمون دستیاری/ فرصت جدید برای سهمیه مناطق‌محروم

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ۲۹ بهمن برگزار می شود که برای ۱۶ هزار ۶۷۳ نفر کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آخرین آمار در سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری ۷ هزار و ۱۸۸ زن و ۹ هزار و ۴۸۵ مرد شرکت کرده اند.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد: کلیه متقاضیان واجد شرایط سهمیه مناطق محروم این دوره آزمون که مراحل ثبت نام خود را در موعدهای مقرر انجام داده و نسبت به اسکن و ارسال اینترنتی مدارک مورد نیاز اقدام کرده اند می توانند برای اطلاع از وضعیت بررسی مدارک خود به سایت مرکز سنجش مراجعه کنند.

این دسته از افراد جهت مشاهده وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود در خصوص سهمیه انتخابی (تائید، عدم تائید و یا نقص مدارک) می توانند با کد رهگیری به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://sanjeshp.ir مراجعه کنند.

مرکز سنجش اعلام کرد: به کلیه افرادی که دارای نقص مدرک شناخته شده اند، مهلت داده می شود تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه جاری نسبت به اسکن و ارسال مدارک مورد نیاز صرفاً از طریق اینترنتی اقدام کنند. مهلت ارائه شده آخرین فرصت ارسال مدارک بوده و قابل تمدید نخواهد بود.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی در ۲۵ رشته و ۳۰ دانشگاه علوم پزشکی و موسسه وابسته به وزارت بهداشت روز پنجشنبه ۲۹ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و کارت ورود به آزمون نیز در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه توزیع می شود.

منبع خبر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها