رقابت حدود نیم‌میلیون نفر برای ۱۸ هزار عنوان شغلی

شاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: براساس آمار اولیه ۴۲۶ هزار و ۶۴۰ نفر در‌ آزمون استخدامی ثبت‌نام کرده‌اند.

دکتر حسین توکلی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ثبت‌نام در این آزمون از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شد و شب گذشته پایان یافت.

مشاور سازمان سنجش با اشاره به میزان ظرفیت جذب در این دوره آزمون استخدامی بیان کرد: در مجموع ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می‌شوند، داوطلبان از ۱۲ تا ۱۴ تیر فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

توکلی اعلام کرد: براساس آمار اولیه ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ نفر برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: این آزمون روز ۱۵ تیر در تهران برگزار خواهد شد و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد ممکن است در برخی شهرستانها نیز برگزار شود که روی کارت آزمون داوطلب، حوزه امتحانی وی درج شده است.

مشاور سازمان سنجش افزود: براساس این آزمون استخدامی، ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر در وزارت آموزش و پرورش، ۷۲ نفر در سازمان دامپزشکی کشور، ۱۳۸ نفر در سازمان شیلات کشور، ۲۷۰ نفر در وزارت راه و شهرسازی، ۲۰۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست، ۴۵ نفر در وزارت امور اقتصادی و دارایی، ۱۲ نفر در سازمان بیمه سلامت، ۲ نفر در سازمان ملی زمین و مسکن و ۱۰۰ نفر در سازمان اوقاف و امور خیریه تعداد پذیرفته می‌شوند.

توکلی گفت: داوطلبان متقاضی استخدام باید به سوالات عمومی ۷ درس و نیز سوالات تخصصی شغلی که انتخاب می‌کنند پاسخ دهند. جزئیات این دروس عمومی که برای همه یکسان است در دفترچه شماره یک راهنمای آزمون آمده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها