رشد صحیح نیروی انسانی سبب تحقق همه آرمان ها می شود

شیروان : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: رشد صحیح نیروی انسانی باعث تحقق همه امور و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین نژاد حسین عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان افزود: اگر می خواهیم نظامی به عنوان الگو داشته باشیم باید در مسیر نهادینه کردن عدالت گام برداریم.وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدا شکل گیری و قوام یافته و وظیفه ما پیشبرد اهداف نظام است.نژادحسین با اشاره به طرح مهرآفرین دولت و استخدام نیروهایی جدید در ادارات دولتی، با بیان اینکه در تمامی مراحل استخدامی ها اعم از گزینش، مصاحبه، آزمون و… به صورت عادلانه و قانون محور انجام می شود، افزود: وظیفه ما مسئولین حفظ منافع عمومی جامعه است که در این راستا باید حساسیت زیادی وجود داشته باشد.

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

این مسئول تصریح کرد: رشد صحیح نیروی انسانی باعث تحقق همه امور و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود. وی در ادامه اظهار داشت: مسئولین ادارات می بایست به امورات فرهنگی و مذهبی نیز توجه ویژه ای داشته باشند و در این زمینه ها فعالیت خود را افزایش دهند.

امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این مراسم گفت: بهمن ماه امسال بسیار مبارک است چرا که سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) نیز در این ماه قرار گرفته است.

حجت الاسلام حسین کوثری افزود: تمامی راه های زندگی ما باید به تقوا ختم شود و اگر به تقوا رسیدیم قطعا عاقبت به خیر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه هدف از انقلاب اسلامی برپایی عدل در جامعه است، اظهار داشت: مردم کمبود را تحمل می کنند اما نمی توانند تبعیض را بپذیرند.

حجت الاسلام کوثری از حضور گسترده مردم در صبح امروز جهت همراهی با کاروان کتاب صبا تجلیل و قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان شیروان نیز در این جلسه گفت: هدف از تشکیل جلسات شورای اداری برطرف کردن مشکلات احتمالی و هماهنگی بیشترمسئولین دستگاه های اجرایی است.

عبدالصمد صفرنژاد افزود: ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در غالب ۱۳ کمیته در شهرستان شیروان تشکیل شده است.

وی بر حضور پررنگ مسئولین در برنامه های گرامیداشت دهه فجر با همراهی گسترده مردم تاکید کرد و گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کشور و هجمه های فرهنگی و تبلیغی غرب باید برنامه ها هرچه باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

نماینده عالی دولت در شیروان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جذب اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مسئولین دستگاه های اجرایی باید نظارت مستمر بر پروژه ها داشته و گزارش آن را به صورت هفتگی به فرمانداری اعلام کنند.

 بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

منبع مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها