رایزنی با سازمان اداری و استخدامی برای اخذ سهمیه استخدام

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از رایزنی با سازمان امور اداری و استخدامی برای دریافت سهمیه استخدام نیرو در این وزارتخانه خبر داد.

یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در واکنش به درخواست مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره «آموزش و پرورش پویا با استخدام معلمان تحصیلکرده از دانشگاه‌های برتر»، اظهار کرد: روز گذشته با دوستان در سازمان امور اداری و استخدامی جلسه داشتیم و درخواست‌مان را برای استخدام دادیم و منتظر جواب هستیم، البته آنها قول دادند که سعی کنند زودتر پاسخ ما را بدهند.

وی در پاسخ به این پرسش که «به نظرتان آموزش و پرورش می‌تواند در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌ها شرکت کند»، گفت: حقیقتاً نمی‌دانم و خارج از اختیار ماست البته اگر سهمیه به موقع اعلام شود، خواهیم رسید ولی خب توزیع هم‌ زمان‌بر است؛ در هر صورت اگر به این آزمون هم نرسیم، در آزمون بعدی جذب نیرو خواهیم داشت.

حسین‌بُر در واکنش به این جمله که برخی از پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی عنوان کردند که «آموزش و پرورش سهمیه خالی داشت اما ما را جذب نکرد»، بیان کرد: سهمیه خالی مانده داریم اما در آن رشته شغلی که این عزیزان شرکت کردند، سهمیه تکمیل شده است و در جای دیگری سهمیه خالی داریم؛ به عنوان مثال فردی در کرج رشته شغل آموزگاری شرکت کرده است که ۳ نفر تکمیل شده است اما در همین رشته شغل در خوزستان ظرفیت خالی داریم یعنی امکان ندارد در جایی دعوت به مصاحبه وجود داشته باشد و ظرفیت خالی مانده باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۶۶ سهمیه مانده از آزمون‌های گذشته داریم که این سهمیه‌ها از بین نمی‌رود بلکه به آزمون جدید منتقل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها