راه اندازی اولین انجمن تخصصی کاریابی و اشتغال (استخدام)

همانطور که اکثر مشترکان در جریان هستند، تعداد زیادی سوال در قسمت نظرات هر آگهی مطرح می شود که برخی از آنها نیاز به جواب تخصصی دارند، بخاطر ماهیت این نوع سوالات و عدم ارسال جواب مناسب تعدادی از دوستان بخاطر این موضوع از مدیریت سایت استخدام گلایه مند هستند، فعالیت های سایت استخدام نشان دهنده حرکت جمعی خوبی هست که در سایت ایجاد شده و گردآمدن بیش از ۶۵ هزار نفر در این سایت، آن را از پتانسیل قوی و متمرکزی از همه رشته ها برخوردار کرده است.

با برخورداری از ده ها هزار کارشناس و فارغ التحصیل از همه رشته و در مقاطع مختلف تحصیلی و جهت گردآوری تجربیات و نظرات این عزیزان، نسبت به راه اندازی اولین انجمن تخصصی کاریابی و اشتغال ( استخدام ) اقدام کردیم، و به لطف خدا کار طراحی انجمن به پایان رسید، این انجمن در آدرس forum.estekhdami.com برای مشترکان سایت استخدام قابل دسترسی می باشد.

قبل از شروع فعالیت انجمن پیگیریهای مختلف جهت دریافت نظرات و پیشنهادات از کارشناسان خبره تعدادی از تخصص ها انجام شده ولی با توجه به اینکه مشترکان محترم سایت استخدام جزو استفاده کنندگان نهایی انجمن خواهند بود طی این فراخوان از عموم عزیزان درخواست داریم تا با مراجعه به سایت فوق و بررسی انجمن های ایجاد شده که به تفکیک استانهای مختلف کشور، مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و تعدادی از انجمنهای مورد نیاز از جمله قوانین کار، سوال و جواب، آزمونهای استخدامی و … می باشند. ما را در تکمیل و جمع بندی انجمن نهایی آن یاری رسانند.

مطمئناً دریافت نظرات دوستان از هر رشته و مقطع تحصیلی تقویت آن رشته را به همراه خواهد داشت و باعث می شود متقاضیان رشته فوق از تجربیات و مباحث مطرح شده در انجمن در جهت پیشبرد اهداف خود بهره لازم را ببرند، بنابراین لطفاً پس از بررسی انجمن های ایجاد شده، در صورتی که احساس می کنید بخاطر استفاده بهتر از مطالب ضرورت دارد انجمن های بیشتری ایجاد شود نظرات خود را در ذیل همین متن قرار دهید تا پس از جمع آوری و بررسی نظرات رسیده نسبت به شروع فعالیت رسمی انجمن اقدام گردد.

در حال حاضر بخاطر دریافت نظرات و احتمال ایجاد انجمن های پیشنهادی جدید، عضو گیری انجمن فعلاً شروع نشده و با شروع رسمی انجمن مشترکان می توانند با عضویت در آن از تجربیات و نظرات کارشناسان استفاده لازم را ببرند.

البته اقدامات بعدی که شامل انتخاب چند نفر برای مدیریت هر گروه و انجمن می باشد بعداً انجام خواهد پذیرفت، چرا که امکان مدیریت انجمن های فوق با نیروهای محدود اصلا امکانپذیر نیست، سعی می کنیم در مورد این مقوله هم با مشترکان بحث و گفتگوی لازم را داشته باشیم.

با توجه به اینکه پشتیبانی فنی انجمن نیازمند یک تیم تخصصی قوی می باشد ، لطفاً دوستانی که در مورد طراحی و فعالیت انجمن، اطلاعات و توانایی لازم را دارند لطفاً اعلام فرمایند تا جهت همکاری با ایشان تماس گرفته شود.

 

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها