راه اندازی آزمایشی انجمن تخصصی کاریابی و اشتغال

انجمن تخصصی کاریابی و اشتغال به صورت آزمایشی راه اندازی شده و عضو گیری فعال گردید، ولی قبل از فعالیت اصلی انجمن ذکر چند مورد ضروری می باشد:

۱ – لطفاً از ایجاد بحث های سیاسی در انجمن ها خودداری شود.

۲ – اهانت و توهین به دیگران در هر جایی مذموم و غیر اخلاقی است،امیدواریم در این انجمن شاهد چنین مواردی نباشیم.

۳ – این انجمن جهت بحث های تخصصی کاریابی و اشتغال ایجاد شده است، لطفاً از ایجاد انجمن های سطحی و بدون محتوا مانند دوست یابی و … اجتناب گردد.

۴ – تبلیغات در سایت تحت هر عنوانی ممنوع می باشد، لطفاً از ایجاد انجمن کسب درآمد اینترنتی و نظایر آن خودداری گردد، چرا که شواهد نشان داده همه سیستم های تبلیغاتی اعتبار لازم برای فعالیت را ندارند، بنابراین تبلیغات برای چنین سیستم ها و سایتهایی مجاز نبوده و در صورت مشاهده حتماً انجمن های ایجاد شده مسدود خواهند شد.

۵ – لطفاً قبل از ایجاد بحث جدید حتماً مطالب قبلی را مرور کرده و با جستجو در انجمن از ایجاد بحثها و موارد تکراری خودداری گردد.

۶ – بحث های ایجاد شده در انجمنها لزوماً مورد تائید مدیریت انجمن نبوده و مسئولیت مباحث مطرح شده با نویسندگان آن خواهد بود، بنابراین حتماً در مورد مباحث حقوقی و اعتبار هر بحث بررسی لازم را بعمل آورید.

۷ – قبل از عضویت در انجمن حتماً قوانین مربوط به آن را مطالعه فرمایید، البته این قوانین ممکن هست در بازه زمانی مختلف و بخاطر شرایط قابل تغییر نیز باشند.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها