راه‌اندازی دوره مجازی در واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى

رییس دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى خبر داد:
راه‌اندازی دوره مجازی در واحد بین‌الملل دانشگاه
رییس دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى از راه‌اندازى شعبه مجازى در واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى درمنطقه آزاد قشم خبر داد و افزود: البته ره‌انداازی آن در شوراى گسترش وزارت بهداشت برای صدور مجوز نهایى در حال بررسى است.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه هرمزگان، دکتر محمدرضا رزاقى رییس دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى درحاشیه بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شوراى اسلامى از دانشگاه‌هاى منطقه آزاد قشم با اشاره به تاریخچه تاسیس واحد بین‌الملل، گفت: شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی با مجوز وزارت بهداشت و در راستای چشم‌انداز بیست ساله و قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری شروع به کار کرد.
وى با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو در این واحد، اظهار کرد: در حال حاضر از طریق کنکور سراسری در مقاطع دکترای حرفه‌ای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، دکترای تخصصی رشته‌های آناتومی، تغذیه، باکتری شناسی، فیزیولوژی، انگل شناسی، علوم و صنایع غذایی و پرستاری و در دوره کارشناسی ارشد رشته‌های بیوشیمی، آناتومی، باکتری شناسی، فیزیولوژی، انگل شناسی، علوم و صنایع غذایی، پرستاری، مامایی و علوم تغذیه، بهداشت حرفه‌ای، فیزیوتراپی، آمارزیستی و بینایی سنجی دانشجو پذیرش می‌شود.
وى افزود: محیط دانشگاهی با وسعت حدود ۲۰ هزار مترمربع و با امکانات رفاهی اعم از آزمایشگاه، خوابگاه، کتابخانه، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خدمات کامپیوتری، فضای ورزشی و رستوران در منطقه آزاد قشم فراهم شده است.
رزاقى با بیان اینکه درحال حاضر تعداد ۴۰۹ دانشجو در این واحد در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: البته این تعداد در نیمسال دوم سال تحصیلی ۸۸- ۸۹ به ۶۵۰ دانشجو افزایش مى‌یابد.
رییس دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى در خاتمه گفت: همچنین بحث ارایه خدمات درمانى در جزیره قشم نیز از سوى واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى دردست بررسى است که امیدواریم درآینده به اجرا برسد.
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1483087&Lang=P

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها