راهنمای ثبت نام بانک مسکن سال ۹۱

آگهی استخدام بانک مسکن سال ۹۱ + توزیع کارت آزمون

داوطلبانی که ادامه مراحل ثبت نامشان به هر دلیلی متوقف می گردد می توانند جهت ادامه ثبت نام از منوی “وضعیت ثبت نام” استفاده نمایند.

راهنمای ثبت نام

متقاضی گرامی، ضمن عرض خوش آمد به سیستم ثبت نام الکترونیکی بانک مسکن، توجه شما را به مراحل ثبت نام آزمون به شرح ذیل جلب می نماید:

متقاضی می باید، آگهی دعوت به همکاری را به دقت مطالعه و از وجود تطابق بین شرایط آزمون و شرایط خود اطمینان کامل حاصل نماید.

تذکر مهم : باتوجه به اینکه هزینه ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی بصورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شتاب دریافت خواهد شد لازم است متقاضیان عزیز قبل از ورود به سایت ثبت نام نسبت به اخذ رمز دوم کارت و کد اعتبار سنجی (CVV2) از دستگاههای خود پرداز اقدام نماید.

فرآیند ثبت نام شامل ۶ مرحله می باشد.

ابتدا باید متقاضی فرم شماره ۱ مندرج در متن آگهی را جدا نموده و نسبت به تکمیل آن اقدام نماید.

  • مرحله ثبت نامدر این مرحله داوطلب می بایست نسبت به تکمیل اطلاعات فردی شامل مشخصات عمومی،وضعیت تحصیلی، نظام وظیفه برای متقاضیان مرد، وضعیت ایثارگران و نشانی محل سکونت اقدام نموده و سپس روی کلید (مرحله بعد) کلیک نماید.
  • مرحله انتخاب شهر و شغلدراین مرحله داوطلب شهر و شغل مورد نظر خود را بر اساس اطلاعات وارد شده در مرحله قبل و شرایط بومی بودن انتخاب می نماید.توجه داشته باشید که هر فرد فقط مجاز به انتخاب یک شهر و یک شغل می باشد.
  • مرحله پیش نمایش و ویرایش اطلاعاتدراین مرحله اطلاعات وارد شده توسط داوطلب نمایش داده می شود که در صورت صحت اطلاعات ، داوطلب می بایست کد امنیتی موجود در صفحه را وارد نموده و پس از کلیک نمودن بر روی گزینه مرحله بعد، پیغام دریافتی از سیستم مبنی بر تایید شهر و شغل انتخابی را مشاهده و در صورت صحیح بودن، دکمه تایید را کلیک نماید.داوطلبان عزیز باید دقت نمایند که در صورت کلیک نمودن روی دکمه تایید در این مرحله، امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده وجود ندارد لذا می بایست از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمایند.
  • مرحله ارسال تصویر عکس پرسنلی اسکن شده و ارسال تصاویر مدارک استخدامی در این مرحله داوطلب می بایستی نسبت به اسکن عکس پرسنلی و مدارک استخدامی طبق توضیحات مندرج در صفحه ارسال تصاویر اقدام نموده و پس از الصاق نمودن فایلهای اسکن شده با استفاده از گزینه های Browse، روی دکمه ارسال تصاویر کلیک نماید.تذکر: درصورتی که هریک از تصاویرارسال نگردید با توجه به پیغام سیستم نسبت به اصلاح تصویر اسکن شده توسط نرم افزارهای مربوطه و یا اسکن مجدد تصویر مورد نظر اقدام نموده و مجدداً روی گزینه ارسال تصاویر کلیک نمائید.پس از اتمام ارسال تصاویر و مشاهده پیش نمایش عکس پرسنلی و تصاویر مدارک استخدامی و حصول اطمینان از ارسال صحیح مدارک ، روی گزینه پرداخت هزینه ثبت نام کلیک نمائید.مدارک استخدامی شامل موارد زیر می باشد:تصویر فرم شماره ۱مندرج در آگهی استخدام، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی که باید هردو در یک صفحه اسکن و ارسال گردد ، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر کارت پایان خدمت که باید پشت و رو و هردو در یک صفحه ارسال گردد.ضمنا درصورتی که شرایط بومی بودن داوطلبی بر اساس مدرک تحصیلی دیپلم و سیکل تعیین شده باشد، داوطلب می بایستی علاوه بر ارسال مدارک فوق ، نسبت به اسکن و ارسال مدارک دیپلم و سیکل خود نیز اقدام نماید.
  • مرحله پرداخت هزینه ثبت نامدراین مرحله داوطلب باید از قبل نسبت به اخذ رمز دوم و کد اعتبار سنجی ((Cvv2 از طریق دستگاههای خود پرداز اقدام نموده باشد و پس از ورود اطلاعات کارت ، وجه مورد نظر را پرداخت نماید.تذکر:درصورت بروز هرگونه مشکل احتمالی دراین مرحله ، روی گزینه “وضعیت ثبت نام” در انتهای صفحه سایت ثبت نام، کلیک نموده و پس از وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه ، نسبت به ادامه مراحل ثبت نام اقدام نمایید.
  • مرحله اخذ کد رهگیریدر این مرحله داوطلب می بایست بعد از پایان ثبت نام الکترونیکی (اینترنتی) کد رهگیری خود را یادداشت نموده ونزد خود نگهداری نماید. ضمناً ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از مواد آزمون و همچنین نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیرخواهد بود.

توضیحات مهم:

  • برای انجام عملیات ثبت نام بهتر است از مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) و درغیر اینصورت از اینترنت اکسپلورر ۷ به بالا (Internet Explorer) استفاده نمائید.
  • در صورت مفقود شدن شماره ثبت نام اینترنتی خود (کد رهگیری) می توانید به صفحه وضعیت ثبت نام داوطلب مراجعه و پس از وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه روی کلید(تائید) کلیک نموده و شماره ثبت نام اینترنتی (کد رهگیری) خود را مشاهده نمائید.
  • در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر برروی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و باید مراحل ثبت نام را از ابتدا آغاز نمائید .
  • ثبت نام شما زمانی کامل خواهد شد که کد رهگیری را دریافت نمائید.
  • در صورت بروز هر گونه ایراد فنی که منجر به خروج غیر ارادی داوطلب از صفحه اصلی ثبت نام گردد، داوطلب می تواند از طریق سایت ثبت نام و انتخاب منوی وضعیت ثبت نام، ادامه مراحل ثبت نام خود را پس از وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه، پیگیری و یا کامل نماید.

سوالات دوستان:

– لطفاً در مورد اینکه داشتن سوابق بیمه به حداکثر سن داوطلبان اضافه می شود یا خیر توضیح دهید ؟

– خدمت سربازی هم به سن اضافه میشه یا نه؟

پاسخ:

تبصره – لازم به ذکر است براساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، شرایط حداکثر سن متقاضیان در صورت ارائه مدارک معتبر از سوی مراجع ذیصلاح بشرح ذیل افزایش می یابد.

  • افراد خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرها، ( همسر، فرزندان، برادر، خواهر) به میزان ۵ سال.
  • به میزان خدمت داوطلبانه در جبهه های جنگ و مدت زمان استراحت پزشکی و یا بستری شدن در اثر مجروحیت جنگی.
  • به میزان اسارت و حضور در جبهه در مواردی که به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب در آمده اند.

در اکثر آزمون ها اعلام می شود بیمه مرتبط با شغل مورد نظر منظور از مرتبط بودن چیست ؟
سوابق بیمه شرکت ها و دستگاه های خصوصی که زیر نظر ارگان های دولتی فعالیت دارند جزء مشاغل مرتبط محسوب می شود یا خیر ؟

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها