راهنمای اجرای مرحله‌ دوم آزمون استخدامی اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش:

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از راهنمای اجرای مرحله‌ی دوم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که در ارتباط با مصاحبه‌ی عمومی و تخصصی است، خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در بخشنامه شماره ۲۲/۲۶۴۲۳/۷۱۰ مورخ ۸۹/۴/۲۸ که از سوی کیارشی برای مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها صادر شد، آمده است: در اجرای بند ۲ بخشنامه‌ی شماره ۲۲/۲۴۷۲۰/۷۱۰ مورخ ۸۹/۴/۲۰ ضمن ارسال فرم‌های مربوط به انجام مصاحبه‌های عمومی و تخصصی رشته‌های شغلی مشاوره، آموزگاری، فنی و حرفه‌ای، حقوقی، فناوری اطلاعات و آمار و نمونه سوالات نحوه انجام مصاحبه‌های عمومی ترتیبی اتخاذ شود تا فرآیند انجام مصاحبه‌ها از دوم مردادماه آغاز و نتیجه نهایی آن پانزدهم مردادماه به این معاونت اعلام شود….

براساس مفاد این بخشنامه، مصاحبه‌ی تخصصی رشته‌ی آموزگاران استثنایی به صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود و مواد مصاحبه تخصصی و آزمون عملی رشته‌ی تربیت بدنی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ بازرسین ویژه‌ای از واحدهای تخصصی مرتبط در وزارت خانه به منظور نظارت بر امر مصاحبه‌ها اعزام می‌شوند.

گفتنی است؛ سهمیه‌ی نهایی استخدام در هر استان به تفکیک رشته تحصیلی و جنسیت به پیوست این بخشنامه به استان‌ها ابلاغ شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها