دو هزار نیروی انسانی جذب مجتمع پارس جنوبی می شوند

گچساران – مدیرکل پژوهش و فناوری مجتمع پارس جنوبی گفت: تا پایان امسال دو هزار نیروی انسانی متخصص، ماهر و نیمه ماهر از سراسر کشور در این مجتمع جذب کار خواهند شد.

دکتر ˈعلی احمدزادهˈ  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گچساران افزود: مجوز استخدام این تعداد نیرو جدید اخذ شده که با انجام مراحل اداری گزینش انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۷۰ هزار نیروی انسانی در رده های مختلف در مجتمع بزرگ اقتصادی پارس جنوبی که به پایتخت انرژی خاورمیانه معروف است ،مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل پژوهش و فناوری مجتمع پارس جنوبی افزود: در حال حاضر ۱۰ فاز پالایشگاه و ۱۴ مجتمع پتروشیمی در این منطقه در حال فعالیت بوده و عملیات ساخت چهار فاز پالایشگاه جدید و دو مجتمع پتروشیمی نیز در دست اقدام است.

احمدزاده اظهار کرد: بنزین، نفت، گاز شیرین، میعانات گازی، آمونیاک و اوره از عمده ترین محصولات تولیدی این منطقه بزرگ اقتصادی کشور هستند.

وی وسعت منطقه اقتصادی پارس جنوبی را ۶۴ هزار هکتار برآورد کرد و ابراز داشت: در ۶۴ هکتار از این وسعت زیرساخت های لازم برای فعالیت های پژوهشگران در قالب پارک های علم و فن آوری ایجاد شده است.

مدیرکل پژوهش و فناوری مجتمع پارس جنوبی به منظور شرکت در همایش پژوهشگران صنعت نفت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به این شهرستان سفر کرده است.

منبع خبر : ایرنا

آخرین اخبار استخدامی شرکت نفت در سال ۹۱

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها