دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد منتشر شد

براساس اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۹۷ هم‌اکنون روی سایت این مرکز به نشانی www.azmoon.net قرار گرفته است.

لذا به اطلاع متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری تخصصی ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی که در آزمون برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده‌اند و مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند، می‌رساند نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام کنند.

نتایج اولیه وضعیت علمی داوطلبان به صورت کارنامه و براساس نمره کل و رتبه آنان با توجه به سهمیه و کد رشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت کرده است توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

به منظور شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی کد شناسه انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان براساس این شناسه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر ۴۰ کدرشته/محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام کنند.

داوطلبان لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) را از طریق سامانه انتخاب رشته پرداخت کنند. با توجه به این که پس از پرداخت هزینه ثبت نام امکان باز پس گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کنند.

عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر و مطابق اطلاعیه‌های صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته و معرفی جهت مصاحبه در دانشگاه آزاد اسلامی تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

معرفی جهت مصاحبه منوط به کسب حدنصاب علمی لازم با توجه به رشته/محل‌های انتخابی داوطلبان در اولویت‌های ۴۰ گانه و ظرفیت پذیرش رشته/محل‌های انتخابی خواهد بود.

دانشگاه آزاد پس از پایان مهلت مقرر برای انتخاب رشته نتایج داوطلبان حائز شرایط برای شرکت در مرحله ارزیابی مصاحبه تخصصی را اعلام خواهد کرد.

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته لازم است دعوت شدگان به مصا حبه تخصصی با مراجعه به سایت www.azmoon.org و انتخاب محل‌های مصاحبه مورد نظر خود را، با واریز وجه مصاحبه به مبلغ ۸۰۰ هزار ریال (۸۰ هزار تومان) اعلام کنند.

صرفاً از داوطلبانی که به سایت مراجعه و محل مصاحبه خود را انتخاب کرده‌اند مصاحبه تخصصی به عمل خواهد آمد.

داوطلبان لازم است با توجه به جدول زمانی اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه با در دست داشتن مدارک لازم به منظور شرکت در ارزیابی تخصصی مراجعه کنند.

پس از انجام مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی نتایج نهایی داوطلبان شرکت کننده در این مرحله توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

داوطلبان دوره‌های دوره دکتری تخصصی (ph.D) بدون آزمون نیز باید مانند سایر داوطلبان ثبت نام و هزینه انتخاب رشته را پرداخت کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها