دعوت به همکاری سازمان تامین اجتماعی از پژوهشگران فعال کارشناسی ارشد و بالاتر

سازمان تامین اجتماعی در راستای اجرای ماموریت های پژوهشی و به منظور تحقق اهداف و برنامه های اداره کل آموزش و پژوهش و تعامل و همکاری با متخصصین، صاحب نظران و پژوهشگران فعال در حوزه های مرتبط با ماموریت های سازمان تامین اجتماعی شامل درمان، بیمه و سرمایه گذاری بدین وسیله فهرست عناوین پژوهشی مورد نیاز اعلام و از کلیه علاقمندان واجد شرایط اعم از همکاران سازمانی و غیر سازمانی دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی، “داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر”؛ “مرتبط بودن رشته تحصیلی با عناوین پژوهشی” و “داشتن سوابق پژوهشی مرتبط با ارائه مستندات”، شرایط عمومی مورد نظر جهت پذیرش مجریان طرح های پژوهشی است.

براساس این گزارش، علاقمندان می توانند جهت دسترسی به اولویت پژوهشی سازمان تامین اجتماعی، به سایت این سازمان به نشانی tamin.ir مراجعه و از طریق لینک “امور آموزشی و پژوهشی” نسبت به لیست این اولویت پژوهشی دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است، “امکان سنجی اجرای تکنیک های داده کاوی در بانک های اطلاعاتی سازمان و ارائه الگوی مناسب”؛ “طراحی و محاسبه جدول عمر برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی”؛ “مطالعه امکان سنجی استقراراطلس پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی (GIS)”؛ “امکان سنجی و طراحی استراتژی های ورود به بازار صنایع پیشرو (داخلی – خارجی)”؛ “طراحی و تدوین الگوی مناسب ساختار (اداری و تشکیلات) حوزه اقتصادی سازمان با هدف هم افزایی گروه تامین”؛ “انتخاب ترکیب مناسب سرمایه گذاری ها با توجه به تعهدات سازمان”؛ “طراحی مدل تصمیم گیری استراتژیک زنجیره تامین منابع مالی و انتخاب تامین کنندگان استراتژیک (نظام جامع تامین منابع مالی)”؛ “بررسی ارتباط میان مشاغل سخت و زیان آور و میزان فوت و از کار افتادگی ناشی از کار”؛ “مطالعه تطبیقی و ارایه فرایند بهینه برقراری، استمرار و قطع مستمری برای مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی”؛ “مبانی و الزامات اجرای طرح های بیمه ای مکمل و جایگاه آن در نظام چند لایه”؛ “تبیین مبانی نظام چند لایه تامین اجتماعی و امکان سنجی استقرار نظام چند لایه تامین اجتماعی در ایران”، از جمله اولویت های پژوهشی سازمان تامین اجتماعی عنوان شده است.

علاقمندان می توانند پس از انتخاب عنوان پژوهشی فعال در لیست “اولویت پژوهشی” نسبت به تکمیل فرم پروپوزال اقدام و در قالب دو فایل WORD و PDF به آدرس الکترونیکی[email protected] ارسال نمایند.

لینک اطلاعیه

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. elham alishahi گفت:

    مدرک کارشناسی علوم اجتماعی(پژوهشگری)-کارشناسی ارشد جامعه شناسی دارا میباشم.

  2. فردین گفت:

    تاریخ انقضا همه اولویت پژوهشی برای سال ۹۳ هست لطفا اصلاح کنید.

  3. زهرا گفت:

    تاریخ انقضا همه اولویت پژوهشی ها سال ۹۳ هستش.. اگه تغییر کرده تصحیحش کنید که ما وقت نذاریم پروپوزال بنویسیم.. هر وقت درست شد ما اقدام میکنیم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها