دستگاه قضایی به پرونده ۳ مدیر استخدام کننده بدون ضابطه کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی می‌کند

غلام‌رضا مزارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون ۳ مدیر متهم به استخدام بدون ضابطه و فامیلی در استان در دادگستری پرونده جاری دارند و به مجردی برای دستگاه قضایی احراز شود که این مدیران برخی فامیل خود را استخدام کرده‌اند، برخورد می‌‌شود.

وی با اشاره به ورود سازمان بازرسی به پرونده استخدام‌های فامیلی و سفارشی برخی نمایندگان مجلس در ادارات استان، عنوان کرد: یکی از شرکت‌های بزرگ استان ۱۰۰ نفر را استخدام کرده به گونه‌ای که برخی استان‌های دیگر اعتراض دارند که چگونه از این تعداد سهمی به استانشان اختصاص نیافته است.

مزارعی با تاکید بر اینکه کار این شرکت بزرگ در زمینه گرفتن سهمیه استخدام ستودنی است، ادامه داد: ولی پذیرفتنی نیست برخی از ۱۰۰ نفر استخدام شده از بستگان مدیر مجموعه از جمله پسر عمه و پسر خاله باشد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: چند مدیر استخدام کننده فله‌ای تحت تعقیب هستند و هنوز به دادگستری مراجعه نکرده‌اند ولی برخی احضار شده به گونه‌ای که گلایه می‌کنند به صورت مداوم احضار می‌شویم.

مزارعی با تاکید بر اینکه شک ندارم دادستان به طور قاطع ورود و برخورد می‌کند، بیان کرد: در صورت محرض شدن تخلف بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کنیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها