در آزمون استخدامی سال آینده ۲۷۲نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد

علی عبدی پور با اعلام این خبر افزود: سهمیه استان لرستان درآزمون استخدامی سال آینده ۲۷۲ نفر در ۳۰ رشته شغلی در قالب ۸ بوم خواهد بود .

وی سهم مردان را در این آزمون ۱۵۵ نفر اعلام کرد و افزود: سهمیه بانوان هم در این آزمون ۱۱۷ نفر خواهد بود.

عبدی پور بر این نکته تاکید کرد که در آزمون استخدامی سال آینده ؛ به بومی گزینی توجه شده واز داوطلبان بومی مناطق و شهرستانها استفاده خواهد شدو اضافه کرد : بیشترین رشته شغلی مورد نیاز آموزگار ابتدایی با فراوانی ۱۱۸ نفر، نیروهای فنی و مهارتی ۷۲ نفر و ۸۲ نفر هم در سایر رشته ها جذب خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که بیشترین پذیرش مربوط به مناطق و شهرستانهایی است که از نظر منابع انسانی با کمبود شدید معلم مواجه هستند و ادامه داد : در استخدام جدید محل خدمت پذیرفته شدگان از ابتدا مشخص است و داوطلبان با اذعان به این مطلب و بومی بودن درآن منطقه و شهرستان بدون قابلیت نقل و انتقال پذیرفته می شوند.

عبدی پور در خصوص زمان دقیق ثبت نام ، شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون اضافه کرد : تاریخ ثبت نام و زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

وی به ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره کرد و افزود: سهمیه های قانونی در این استخدام در نظر گرفته شده است.

عبدی پور تصریح کرد: جذب نیرو برای مدارس عشایری به عنوان یک بوم از کلیه مناطق و شهرستان هایی که مدرسه عشایری دارند ؛ انجام خواهد شد و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط دانشگاهی با مدرک لیسانس و بالاتر می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی در پایان سخنان خود افزود: سهمیه این آزمون جدای از پذیرش دانشجو معلمانی است که از طریق کنکور سراسری و داشتن مدرک دیپلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها