دریافت پاسخ سوالات تکمیل ظرفیت دانشگاه ها از بین ۱۲۶۵ نظر دریافتی از دوستان

در روزهای اخیر نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد اعلام شد و عده ای موفق شدند وارد دانشگاه شوند، ولی با توجه به اینکه در رشته های مورد آزمون غیر از نفرات قبول شده در مرحله اول، بخاطر پذیرش دانشگاه ها در این رشته ها به میزان بیش از تعداد اولیه قبولی ها و با توجه به ظرفیت و اعلام نیاز دانشگاه ها، عده ای نیز در مراحل تکمیل ظرفیت پذیرفته می شوند.

 

البته نحوه پذیرش متقاضیان در مرحله تکمیل ظرفیت تابع برخی شرایط هست که معمولاً این شرایط مطلق نیستند که عنوان شود افرادی که چنین شرایطی دارند در این مرحله پذیرفته می شوند، هر دانشگاه تابع شرایط و نیازهای مختص خود هست و ممکن هست تعداد مورد نیاز پذیرش افراد در مرحله تکمیل ظرفیت دارای نوسان باشد.

مثلا شاید در مرحله ثبت نام دانشجویان در دانشگاه آزاد عده ای بخاطر مشکلات خاصی که دارند از ثبت نام انصراف داده و اقدام نکنند و موارد دیگری که در نوشته مربوط به ”

نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۰ دانشگاه آزاد اسلامی ” با دریافت بیش از ۱۲۶۵ نظر که توسط دوستان به این نوشته اضافه شده قابل دسترس هست.
اکثر دوستان در مورد اینکه آیا در مرحله تکمیل ظرفیت رشته ها و دانشگاه ها پذیرفته می شوند یا نه دچار استرس هستند و با درج درخواست خود و تشریح نمرات و رتبه خود خواستار پاسخ دیگر دوستان هستند.
با توجه به اینکه با درج نوشته و آگهی جدید این متن در صفحه اول دیده نمی شود، و به صفحات داخلی انتقال یافته است، دوستان عزیزی که نیاز دارند از وضعیت خود در مرحله تکمیل ظرفیت با خبر شوند، با مراجعه به این نوشته و مطالعه بیش از ۱۲۶۵ نظر که در آن راهنمایی لازم داده شده پاسخ خود را دریافت نمایند.
همچنین با مراجعه به مطلب ” راهنمایی در مورد نتایج کارشناسی ارشد و رتبه کسب شده ” در انجمن تخصصی این نوشته اطلاعات تکمیلی را مطالعه نمایید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها