دریافت وام کارآفرینی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: سقف پرداخت تسهیلات کارآفرینی و اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده از طرف کمیته امداد استان بوشهر تا مبلغ یک میلیارد ریال با بازپرداخت ۵ ساله و با نرخ کارمزد چهار درصد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در بوشهر، کارآفرینی مددجویان را یکی از رسالت‌های این نهاد دانست و اظهار داشت:یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد توجه به حرفه آموزی و ارائه تسهیلات برای اشتغال پایدار در بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد است.

وی افزود: در این راستا انعقاد قرارداد با ساختارها پولی و اقتصادی را در دستور کار قرار داده و با نشست‌های مستمر کارشناسی به دنبال اجرایی شدن مفاد این قراردادها که ارائه تسهیلات مناسب است را پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید یکی از مجموعه‌هایی است که که طی یک تفاهم نامه دوجانبه زمینه ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال و فرصت‌های اشتغال فراهم آورده است.

لطفی از پرداخت تسهیلات کارآفرینی با نرخ سود ۴ درصد خبرداد و عنوان کرد: سقف اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی و کارآفرینی به متقاضیان معرفی شده از طرف کمیته امداد تا مبلغ یک میلیارد ریال با بازپرداخت ۵ ساله و با نرخ کارمزد چهار درصد است.

وی بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار ، بسته‌های تشویقی مناسبی به کارفرمایان اعطا می‌شود تا در کنار وام خودکفایی پرداخت‌ شده به مددجویان رونقی در کسب‌ و کارها ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهرخاطر نشان کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد به عنوان دستگاه حمایتی توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از لحاظ ارتقای سطح زندگی و باورها بوده تا در نهایت شهروند خوبی برای کل اجتماع باشند.

 

لطفی با تاکید بر حمایت از فرصت‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی مددجویان گفت:: با توجه به این که صندوق کارآفرینی امید به دنبال ایجاد و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک، حمایت از موسسات خیریه اشتغالزا و حمایت از اجرای طرح اشتغالزایی در قالب هر روستا یک محصول است از این فرصت برای ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استفاده می بریم.

منبع : خبرگزاری تسنیم

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها