درد دل مرحله سوم استخدام شهرداری ها

تاریخ ۲۵ مرداد ۹۱ سایت شهرداری ها اعلام کرد که”  ثبت نام داوطلبین سومین مرحله آزمون استخدامی شهرداریهای کشور در استانهای آذربایجان غربی، سمنان، قم، کردستان، کرمان، گلستان، مرکزی و البرز( صرفاً سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج) از روز پنجشنبه ۲۶/۵/۹۱ آغاز می گردد.”

روز پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه، نزدیک ظهر بود که سازمان سنجش بالاخره بعد از انتظار طولانی، اطلاعیه ثبت نام، نحوه خرید کارت اعتباری و دفترچه ها را در سایت خود اعلام کرد!!! اما در متن دفترچه ظرفیت هر استان به تفکیک جنسیت اعلام نشده بود. اینکه کاربران در فرم ثبت نام باید سازمان شهرداری ها و یا سازمان های وابسته را  انتخاب کنند نیز نامشخص بود.

بدین ترتیب تعدادی از کاربران ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه اقدام به خرید کارت اعتباری کرده و ثبت نام خود را انجام دادند. چون تجربه های قبلی در مورد استخدام برخی سازمان های دیگر نشان داده بود که امکان حذف ثبت نام بعید نیست!!! استخدام بانک صادرات به عنوان نمونه !!!!

شنبه بعد از پیگیری های سایت استخدام دات کام، مشخص شد که دفترچه منتشر شده ناقص و تا پایان شنبه ۲۸ مرداد ماه دفترچه کامل از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد. دفترچه کامل، ساعت ۱۴:۰۰روز ۲۸ مرداد از طریق سایت شهرداری ،  بر روی سایت استخدام قرار گرفت.

تعدادی از کاربران متوجه شدند که در استان محل سکونت آنها رشته تحصیلی و یا جنسیت آنها مطابقت ندارد و یا اینکه گزینه سازمان استخدامی “شهرداری و سازمان های وابسته را به اشتباه انتخاب کرده اند” . متاسفانه از طرف سایت سنجش اعلام شده بود که امکان ویرایش به هیچ وجه بعد از دریافت کد رهگیری امکان پذیر نمی باشد.

یکی دیگر از مشکلات کاربران، کد رشته تکراری می باشد( کد رشته ۱۱۲۱ تا ۱۱۲۸ )

تعداد زیادی از کاربران خانم سایت استخدام دات کام، موفق به ثبت نام نشده اند و بعد از هر بار ثبت نام هنگامی که به مرحله پایانی می رسند با این پیغام مواجه می شوند” خطایی در سیستم رخ داده ، مجددا اقدام نمایید”. این فرضیه در بین کاربران ایجاد شده است که آیا کاربران خانم امکان ثبت نام ندارند؟

تعدادی از کاربران تاریخ فارغ التحصیلی شان پایان شهریور ماه می باشد، اطلاعیه ای که از طرف سایت سنجش منتشر شده است اعلام کرده که تنها کسانی که تا پایان مهلت ثبت نام فارغ التحصیل می شوند امکان ثبت نام دارند اما طی تماسی که سایت با مسئولین گرفته اند این مطلب عنوان شده است که اگر تا زمان دعوت به مصاحبه فارغ التحصیل شوید ، ثبت نام بلامانع است؟؟؟!!!؟؟؟

برای بسیاری از کاربران این نکته سوال است که منابع آزمون دقیقا چه عناوینی می باشند.برای مثال برای درس کامپیوتر و برنامه نویسی بایدبه چه زبان های برنامه نویسی ای مسلط باشیم؟

و نهایتا اینکه آخرین مهلت ثبت نام ۱ شهریور ماه ، یعنی چهارشنبه هفته جاری می باشد؛ یعنی ثبت نام سازمان شهرداری ها به مدت ۷ روز خواهد بود و از این ۷ روز سه روز تعطیل رسمی(جمعه، یکشنبه و دوشنبه) یک روز پنجشنبه و یک روز هم بین التعطیلین (شنبه) بوده است. در صورتی که کابران با مشکلی در حین مراحل ثبت نام مواجه شوند یا با روزهای تعطیل و یا با تلفن های اشغال رو به خواهند شد.

سایت استخدام دات کام، سعی کرده است تا مشکلات استخدامی که کاربران در مرحله سوم شهرداری ها با آن مواجه بودند را براساس کامنت های کاربران سایت خود ، در این خبر جمع آوری کند.

در صورتی که با مشکل دیگری در حین مراحل ثبت نام مواجه شده اید و در این خبر ذکر نشده می توانید نظر بگذارید.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها